Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ junkie

De rode vleugelspoiler die jij hebt gevonden is van één van die fg baja rijders.
Hij is je zeer dankbaar als die weer retour komt ;)

No problemo ,hij ligt in mijn wagen.
als hij nou zwart of oranje was ,had ik hem wel willen houden :rolleyes:
mooi spul van FG :cool:

burp ,als ik zondag kom neem ik hem mee,en anders moet je hem ff bij me ophalen .

Ik ga zondag ONroad knallen bij de LIDL in Zwaag (Hoorn dus gewoon :P )
Ik zag dat het Zwaagse topic weer tot leven kwam, en met dit weer als vandaag biedt dat volop kansen .

Baja zit toch nog niet helemaal in elkaar dus ik kan toch nog niet offroaden, maar ONroaden wel :)

hoogtij heren cq dame,s kijk wat zegt u hier van :puppydogeyes: :confused:

ik heb een mobiele knutsel tafel cq koffie tafel voor iedereen die er gebruik van wil maken dan hoeft men niet op de knietjes in het zand of modder :rolleyes:

voor de gene met korte benen heb ik nog wel een voete bankje ;)

Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket
PICT0573.jpg

PICT0572.jpg

PICT0570.jpg

gg134/Boes_photo/?action=tageditmany

ps is eerste keer met die foto,s hoop dat het goed gaat

Toppertje, als je even wat wilt sleutelen kan dat lekker op normale werkhoogte. Ook minder last van "spontaan" opspattend zand :D

Jij bent heel erg goed bezig Boes,wat een idee man ;)
Lekker sleutelen op stahoogte en een mooi blad om je beertender op te zetten:D

@ Burp

Ik rij met een bell van turtle racing,deze bevalt prima :lol:

Ik ga zondag ONroad knallen bij de LIDL in Zwaag (Hoorn dus gewoon :P )
Ik zag dat het Zwaagse topic weer tot leven kwam, en met dit weer als vandaag biedt dat volop kansen .

Baja zit toch nog niet helemaal in elkaar dus ik kan toch nog niet offroaden, maar ONroaden wel :)

Doe zijn regen banden maar aan :rolleyes:;)

En bym ,ik heb een foutje gemaakt met de ozo mooie poster,er zat een vies plekje op ,dus ik wil dat weg vegen met een nat doekje en ..........WEG inkt ,dus zit nu een witte veeg op :(
Mocht je nog in de gelegenheid zijn......:D

burp ; ik heb de alu holder bij peter gekocht en die bevalt prima ( weet het merk niet )

Maar Zondag ziet er wederom slecht uit ,zelfs slechter als vorige week zondag :mad: ,schijnt echt te gaan plenzen .
Maar misschien valt het mee :alien:
Of het zondag mooi weer wordt, hangt af of ik mijn diff helemaal weer op orde heb. Ik moet nog steeds de cups van het diff en achterassen vervangen. :evil: Ik zit nu in Rhoon (bij Rotterdam) te prutsen met wat netwerksystemen die verhuisd moesten worden. :cry:

Maar.... Morgen even richting Bussum om te kijken of ze daar een Multiplex EasyStar hebben liggen. 8O Jaja, Sleur gaat vliegeren. :lol: ;) Gladoor gaat mijn Spektrum DX6 bestellen, LiPo heb ik nog van de XRay T1M dus alleen een paar platen piepschuim en een 25A ESC voor vliegtuigjes en oefenen maar. Als dat allemaal gaat lukken, komen er vanzelf mooie foto's. ;)

Morgen rond de middag even naar Hoogtij met mijn maatje Siem uit Alkmaar :D
Even lekker rondknallen met zijn FG monsterbeetle met jetpro auspuff ;)
Ook mijn Baja 5b maar weer eens van wat zand voorzien,deze heeft op het moment last van hooikoorts van al die graspollen op het Noorderveld :rolling:
en schreeuwt om anti-biotica ;)
Zaterdag is eigenlijk geen Hoogtijdag maar gezien het verwachte weerbeeld voor Zondag is dit een prima idee :schrik:

Maar.... Morgen even richting Bussum om te kijken of ze daar een Multiplex EasyStar hebben liggen. 8O Jaja, Sleur gaat vliegeren. :lol: ;) Gladoor gaat mijn Spektrum DX6 bestellen, LiPo heb ik nog van de XRay T1M dus alleen een paar platen piepschuim en een 25A ESC voor vliegtuigjes en oefenen maar. Als dat allemaal gaat lukken, komen er vanzelf mooie foto's. ;)

Oh my GOD !!!
Sleur gaat vliegen,als ie net zo vliegt als dat hij rijdt hou ik mijn hart vast ;)
Ik parkeer mijn auto wel ergens in Westzaan of neem een taxi :rolling:

Crash_plane_into_car.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Of het zondag mooi weer wordt, hangt af of ik mijn diff helemaal weer op orde heb. Ik moet nog steeds de cups van het diff en achterassen vervangen. :evil: Ik zit nu in Rhoon (bij Rotterdam) te prutsen met wat netwerksystemen die verhuisd moesten worden. :cry:

Niet zo hard werken sleur ,je moet maar zo denken "hobbies gaan voor" en werken kan altijd nog :p
Ik ging vanmiddag gewoon in de pauze ff 20 minuutjes rond raggen op een heuvelige gras baan met veel droge bladeren.
En er kwam daarna een vuilniszak vol bladeren onder mijn kap vandaan :shock:

En ja bij mij zitten er ook kriebels om te vliegen,mijn neef is er nu ook druk mee en dat werkt toch aanstekelijk.
En uiteraard cameraatje monteren :cool:

Fritsie ; dan zal het wel de vertigo zijn ,hij is donker grijs

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey siggery ;

gave foto :D

Tja dat krijg je met een nomadio

Ik zou morgen graag naar ht komen ,maarrrrrrrrrr morgen met het gezin,bootschapjes/strand/winkels open/ bla bla :pc:

Morgen rond de middag even naar Hoogtij met mijn maatje Siem uit Alkmaar :D
Even lekker rondknallen met zijn FG monsterbeetle met jetpro auspuff ;)
Ook mijn Baja 5b maar weer eens van wat zand voorzien,deze heeft op het moment last van hooikoorts van al die graspollen op het Noorderveld :rolling:
en schreeuwt om anti-biotica ;)
Zaterdag is eigenlijk geen Hoogtijdag maar gezien het verwachte weerbeeld voor Zondag is dit een prima idee :schrik:

Misschien wel een goed plan

Niet zo hard werken sleur ,je moet maar zo denken "hobbies gaan voor" en werken kan altijd nog :p
Ik ging vanmiddag gewoon in de pauze ff 20 minuutjes rond raggen op een heuvelige gras baan met veel droge bladeren.
En er kwam daarna een vuilniszak vol bladeren onder mijn kap vandaan :shock:

En ja bij mij zitten er ook kriebels om te vliegen,mijn neef is er nu ook druk mee en dat werkt toch aanstekelijk.
En uiteraard cameraatje monteren :cool:
Elke keer dat ik zo lekker aan het betaald hobby-en ben, wordt de afmeting van het jaarlijkse geldschip groter en groter. ;) €€€€ 8O En als je zo weinig rijdt, hou je gewoon een stuk salaris aan het eind van de maand over. :?

Hey siggery ;

gave foto :D

Tja dat krijg je met een nomadio

Ik zou morgen graag naar ht komen ,maarrrrrrrrrr morgen met het gezin,bootschapjes/strand/winkels open/ bla bla :pc:
morgen met het gezin,bootschapjes/strand/winkels open/ bla bla
(idem :()
+nog één. :thumbsup:

Met andere woorden: jullie zijn zo klaar, met een half uurtje zitten jullie weer thuis :rolling:
(zo makkelijk scoren he met FG :bye::hammer:)

Helemaal mee eens :thumbsup: ik ben er zondag :yes:
Tsja, FG's zijn zo 2007... :lol: 8)

En in de zomermaanden rijden we toch altijd op zaterdagavond omdat iedereen op zondag naar het strand gaat met vrouw en kinderen. :?

Elke keer dat ik zo lekker aan het betaald hobby-en ben, wordt de afmeting van het jaarlijkse geldschip groter en groter. ;) €€€€ 8O En als je zo weinig rijdt, hou je gewoon een stuk salaris aan het eind van de maand over. :?

Ik houdt meestal aan het eind van mijn geld een stuk maand over :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back