Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik de maten heb,moet dat geen probleem zijn beetje meer gips maakt toch niet uitEn als je hem eenmaal hebt, een mal maken van gips want ik denk dat er zo maar een paar van die neusjes het haasje gaan worden![]()
Ik laat mijn broertje wel een neuskegeltje van 3mm RVS rollen. 8O Gaat die in ieder geval nooit meer krom en kun je prima op de neus parkeren. Makkelijk met landen op HT want daar heb je niets aan die wieltjes. :nooo:En als je hem eenmaal hebt, een mal maken van gips want ik denk dat er zo maar een paar van die neusjes het haasje gaan worden![]()
Ik laat mijn broertje wel een neuskegeltje van 3mm RVS rollen. 8O Gaat die in ieder geval nooit meer krom en kun je prima op de neus parkeren.
Yep, zo heb ik het ook gedaan. Experimenteer even met het omvouwen/rollen van het stukje bij de cockpit. Uiteindelijk heb ik een lepel en wat geweld gebruikt om de ronding erin te krijgen. En dan PORren en een kilometer tape om het een uurtje op z'n plek te houden.Inmiddels de plannen van dat schattige kistje geDL en geprint. Nu mee naar huis en wie weet vanavon alvast wat knutselen. Alles wat 8 en/of 5mm depron moet zijn wordt 6mm en de rest 3mm depron.
Mwah, dat laat ik in het midden. :showass: Maar ik heb wel ervaring met het terugsolderen van antennedraadjes.Hoezo heb je geld teveel dan??? :rolling:
Hoei, Marcel Simons....@ Siggy: Wat hoorde ik nou bij mij op het werk :rolling:
Hint: vroeguh
Heb je al een datum in het hoofd Siggy :x-mas:Hoei, Marcel Simons....
*verheugt zich op het 80's avondje bij Siggy* 8)
@ Siggy: Wat hoorde ik nou bij mij op het werk :rolling:
![]()
Hint: vroeguh
![]()
Hoei, Marcel Simmons....
*verheugt zich op het 80's avondje bij Siggy* 8)
Mwah, dat laat ik in het midden. :showass: Maar ik heb wel ervaring met het terugsolderen van antennedraadjes.![]()
![]()
Vertel, vertel, vertel, dit gaat zeker over mijn hardrock verleden![]()
Ja, wen er maar aan. Het zal je de rest van je modelbouwcarrière op HoogTij blijven achtervolgen.Zoveel was mij al duidelijk ja :infinity:
Je bent alleen niet heel erg snel met die opmerking, inmiddels zijn we twee maanden verder? :-o
Zo lang geleden en nog last van :wink:Maar erhm, ik kan me herinneren mijn ouders gekgezeurd te hebben over een concert van Iron Maiden in Budapest, waar we toevallig een dagje waren, en hoe ik de rest van de vakantie met een chagrijnig smoelwerk rondgelopen heb omdat ik er niet heen mocht .....
Ja, wen er maar aan. Het zal je de rest van je modelbouwcarrière op HoogTij blijven achtervolgen.
Ik heb die piepschuim Eurofighter met pre-crash optie sinds vanmiddag. Eerder had ik nog geen EDF om een ontvanger in te bouwen. :rolling: Overigens is de neus alweer redelijk recht aan het worden. 8) Maar eerst de Silent Mite...
Zo lang geleden en nog last van :wink:
Kwam zeker door de kou zondag,of tochJa ik weet het, het valt wel op he![]()
Kwam zeker door de kou zondag,of tocheen look alike
![]()
Lag niet aan de koffie,dat weet ik zeker.Maakt zich op voor morgen avond(de man met de rode cape en bijpassende hoed).Daarna Savage schoonmaken en klaarmaken voor zondagIk houdt het wel op de kou :?
Lag niet aan de koffie,dat weet ik zeker.Maakt zich op voor morgen avond(de man met de rode cape en bijpassende hoed).Daarna Savage schoonmaken en klaarmaken voor zondag