Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En als je hem eenmaal hebt, een mal maken van gips want ik denk dat er zo maar een paar van die neusjes het haasje gaan worden :D

En als je hem eenmaal hebt, een mal maken van gips want ik denk dat er zo maar een paar van die neusjes het haasje gaan worden :D
Ik laat mijn broertje wel een neuskegeltje van 3mm RVS rollen. 8O Gaat die in ieder geval nooit meer krom en kun je prima op de neus parkeren. Makkelijk met landen op HT want daar heb je niets aan die wieltjes. :nooo: ;)

Inmiddels de plannen van dat schattige kistje geDL en geprint. Nu mee naar huis en wie weet vanavon alvast wat knutselen. Alles wat 8 en/of 5mm depron moet zijn wordt 6mm en de rest 3mm depron.

Ik laat mijn broertje wel een neuskegeltje van 3mm RVS rollen. 8O Gaat die in ieder geval nooit meer krom en kun je prima op de neus parkeren.

Of in iemands hoofd parkeren :D :rolleyes:

l6360583471_1733.jpg

Inmiddels de plannen van dat schattige kistje geDL en geprint. Nu mee naar huis en wie weet vanavon alvast wat knutselen. Alles wat 8 en/of 5mm depron moet zijn wordt 6mm en de rest 3mm depron.
Yep, zo heb ik het ook gedaan. Experimenteer even met het omvouwen/rollen van het stukje bij de cockpit. Uiteindelijk heb ik een lepel en wat geweld gebruikt om de ronding erin te krijgen. En dan PORren en een kilometer tape om het een uurtje op z'n plek te houden.

Plaats in de vleugel minimaal twee strips carbon. Ik heb er één op de voorlijst geplakt en één op 1/3 vanaf de achterlijst één ingelijmd. Is nu redelijk strak maar flext nog wel iets. :?

Hoezo heb je geld teveel dan??? :rolling:
Mwah, dat laat ik in het midden. :showass: Maar ik heb wel ervaring met het terugsolderen van antennedraadjes. :yes: ;)

@ Siggy: Wat hoorde ik nou bij mij op het werk :rolling:

Hint: vroeguh
Hoei, Marcel Simons....
*verheugt zich op het 80's avondje bij Siggy* 8)

@ Siggy: Wat hoorde ik nou bij mij op het werk :rolling:

gene-simmons-geen-kiss-reunie-2628.jpg

Hint: vroeguh

postpics.gif

Vertel, vertel, vertel, dit gaat zeker over mijn hardrock verleden :yes:

Hoei, Marcel Simmons....
*verheugt zich op het 80's avondje bij Siggy* 8)

Dit avondje staat hoor Sleur,ik verheug mij er ook op ;)
We moeten alleen nog even een lijstje met genodigden maken en een datum prikken waarop iedereen kan :yes:

De technics draaitafels staan te popelen om de classics weg te draaien :cool:
Lijkt mij wel gezellig hoor,iedereen lekker in de bakken graven naar de platen die hij graag weer eens wil horen ;)

Dit natuurlijk onder het genot van een hapje en een drankje,gaat helemaal goed komen :D

Mwah, dat laat ik in het midden. :showass: Maar ik heb wel ervaring met het terugsolderen van antennedraadjes. :yes: ;)

Zoveel was mij al duidelijk ja :infinity:
Je bent alleen niet heel erg snel met die opmerking, inmiddels zijn we twee maanden verder? :-o

Vertel, vertel, vertel, dit gaat zeker over mijn hardrock verleden :yes:

Klinkt leuk :)
Let's disco :p

Maar erhm, ik kan me herinneren mijn ouders gekgezeurd te hebben over een concert van Iron Maiden in Budapest, waar we toevallig een dagje waren, en hoe ik de rest van de vakantie met een chagrijnig smoelwerk rondgelopen heb omdat ik er niet heen mocht .....

Laatst bewerkt:
Zoveel was mij al duidelijk ja :infinity:
Je bent alleen niet heel erg snel met die opmerking, inmiddels zijn we twee maanden verder? :-o
Ja, wen er maar aan. Het zal je de rest van je modelbouwcarrière op HoogTij blijven achtervolgen. ;)

Ik heb die piepschuim Eurofighter met pre-crash optie sinds vanmiddag. Eerder had ik nog geen EDF om een ontvanger in te bouwen. :rolling: Overigens is de neus alweer redelijk recht aan het worden. 8) Maar eerst de Silent Mite...

Maar erhm, ik kan me herinneren mijn ouders gekgezeurd te hebben over een concert van Iron Maiden in Budapest, waar we toevallig een dagje waren, en hoe ik de rest van de vakantie met een chagrijnig smoelwerk rondgelopen heb omdat ik er niet heen mocht .....
Zo lang geleden en nog last van :wink:

Ja, wen er maar aan. Het zal je de rest van je modelbouwcarrière op HoogTij blijven achtervolgen. ;)

Ik heb die piepschuim Eurofighter met pre-crash optie sinds vanmiddag. Eerder had ik nog geen EDF om een ontvanger in te bouwen. :rolling: Overigens is de neus alweer redelijk recht aan het worden. 8) Maar eerst de Silent Mite...

Wel hip, zo'n voorgecrashed model. Scheelt weer, hoef je het niet zelf te doen idd :rolling:

Zo lang geleden en nog last van :wink:

Ja ik weet het, het valt wel op he :p

Iron_Maiden_Iron_Maiden_record_album_cover_Eddie.jpg

Lag niet aan de koffie,dat weet ik zeker.Maakt zich op voor morgen avond(de man met de rode cape en bijpassende hoed).Daarna Savage schoonmaken en klaarmaken voor zondag

Dat zeker niet, die was lekker warm :p

(duurde trouwens ff voor ik dat van die tweede navel snapte :rolling: )

Hoepla, servootjes, stangetjes, roerhoorntjes etc. in de Silent Mite geplaatst.

silentmite_building5.jpg

Motortje erop, regelaar erin, de hele boel dichtgeplakt.

silentmite_building6.jpg

Alleen nog even de batterijbevestiging afmaken, maar daarvoor moet eerst even proefondervindelijk het juiste zwaartepunt bepaald worden. Ik ga denk ik de 850mAh LiPo's gebruiken. Hangt een beetje van het totaalgewicht af. :? Likje verf erop en klaar. Maar zondag zal-ie vliegen. 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back