Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En dat is het belangrijkste :D

Hoe kan je dan on line spelen ?

Ik ga zo even bowlen :rolleyes:

Oh ja, vergeet ik bijna er zat ook nog een houder bij om te kunnen :2gunfire:
weet niet of dat met bowlen ook zo is gaat geloof ik alleen om online games.Volgens mij kan je niet tegen elkaar bowlen online

weet niet of dat met bowlen ook zo is gaat geloof ik alleen om online games.Volgens mij kan je niet tegen elkaar bowlen online

Nee, ik vroeg mij gewoon af hoe je online komt , maar ik las het net !
het word dus hoog tijd om mario kart aan te schaffen ;) :cool:

Ben nog in overleg omtrent de familie plannen voor morgen ;)

Bij sports heb je die nunchuck nodig voor te boksen(moet je niet gaan doen vanavond want dan kan je zeker niet naar HT morgen).Mario Kart vind ik persoonlijk het leukst,ben van de rest helemaal geen spelletjes fanaat.Met Wii sports heb ik trouwens heerlijk staan bowlen en tennissen.Mario Kart is grappig zeker grafisch 3keer niks,maar gewoon grappig weet zeker als je hem haalt dat je binken een hoop lol beleven.
je dongel is waarschijnlijk je nunchuck past in de hoofd controller
Yep, de eerste keer boxen komt je altijd duur te staan. :rolling:

Mario Kart zuigt. De beste Mario Kart is nog steeds die van de SNES, gevolg dor die van de N64.ssssssssn bij Mario Kart op de Wii is appeltje-eitje. Rij over de finishlijn, rij tot de eerste bocht, draai 180° om, rij terug over de finishlijn, draai weer in de rijrichting, wacht tenminste 3 seconden en passeer opnieuw de finishlijn. *dang* rondje voorsprong. 8O ;)

Bij ons op kantoor hebben we ook allemaal een Wii en spelen zo af en toe 's avonds Super Mario Charged Strikers Football (en dat terwijl ik niet van voetballen hou :?). Maar uh... Nummertjes uitwisselen???

opscheppers !!

ik heb een volvo :cool: :rolling:
Wij hebben allemaal een deugdelijke auto en hebben daardoor tijd over voor de hobby. :p ;) :lol:

Hmmm. wanneer word je pro dan ? want ik heb daarnet vier angstaanjagende tegenstanders tegen de vlakte geslagen , en dat vond ik al heel wat :lol:
Gewoon doorgaan. Na elke krijg je punten. Boven de 1000 punten ben je Pro en heb je morgen spierpijn. ;)

Ook de veiligheidsvoorschriften hanteren is wel belangrijk. Kijk voor vervelende gevolgen even hier.

Oh ja, en met bowling oefenen met de 91 pins strike

Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon doorgaan. Na elke krijg je punten. Boven de 1000 punten ben je Pro en heb je morgen spierpijn. ;)

Ook de veiligheidsvoorschriften hanteren is wel belangrijk. Kijk voor vervelende gevolgen even hier.

Oh ja, en met bowling oefenen met de 91 pins strike

Shit , ik ben gestopt na vier partijen , toen had ik 731 punten ;)

Dan moeten ze maar niet in de buurt staan , als je aan het spelen bent :rolleyes:

Eeehhh , daar moet ik idd. nog "even" op oefenen :lol: een gewone strike lukt wel al aardig btw. ;) :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij hebben allemaal een deugdelijke auto en hebben daardoor tijd over voor de hobby. :p ;) :lol:

ik heb het er idd druk mee, de 18' R velgen liggen bij de spuiter ,en krijgen nieuwe sloffen , pirelli p zero :p

daarna krijgt hij een verwen beurtje

en pas daarna word hij gekieteld naar 250 pk'tjes :help: , maar wel lekker ;)

maar goed ,hobby's nemen tijd :lol:

morgen lekker los op ht , de baja is geladen ,heeft nieuwe insert's ( mede mogelijk gemaakt by siggy )

verder wat vliegspul mee .

ik moet weer wat baja mix hebben ,was het 2,5 Liter op 100ml 2-tact olie :confused:, ja toch

Yep, de eerste keer boxen komt je altijd duur te staan. :rolling:

Mario Kart zuigt. De beste Mario Kart is nog steeds die van de SNES, gevolg dor die van de N64.ssssssssn bij Mario Kart op de Wii is appeltje-eitje. Rij over de finishlijn, rij tot de eerste bocht, draai 180° om, rij terug over de finishlijn, draai weer in de rijrichting, wacht tenminste 3 seconden en passeer opnieuw de finishlijn. *dang* rondje voorsprong. 8O ;)
. Maar uh... Nummertjes uitwisselen???
Je weet een hoop maar blijkbaar nog niet alles,En het gaat toch om de lol,als je nummers uitwisselt en je voegt elkaar toe als vriend/vijand bij friends roster op de wii kan je elkaar uitnodigen om tegen elkaar te racen.Maar ja als jij zo gaat racen :showass:.
Doe je met de Scalpelcup ook he boefje iedereen laten starten(let toch iedereen op zijn eigen auto)Snel keren even wachten(ronde duurt ong 10,5 sec Sleur wacht 3 sec) En hop opeens ligt hij eerste met bijna elke race een rondje voor.Was niet slim om dit te melden ouwe hoe je dat doet op de wii ;) :rolling:

Laatst bewerkt:
Leuk filmpje :yes:, dat was idd die keer dat hij zo rijk liep ---of vloog :rolling:---
Filmpje gaat in iedergeval het archief in :p

Je weet een hoop maar blijkbaar nog niet alles,En het gaat toch om de lol,als je nummers uitwisselt en je voegt elkaar toe als vriend/vijand bij friends roster op de wii kan je elkaar uitnodigen om tegen elkaar te racen.Maar ja als jij zo gaat racen :showass:.
Doe je met de Scalpelcup ook he boefje iedereen laten starten(let toch iedereen op zijn eigen auto)Snel keren even wachten(ronde duurt ong 10,5 sec Sleur wacht 3 sec) En hop opeens ligt hij eerste met bijna elke race een rondje voor.Was niet slim om dit te melden ouwe hoe je dat doet op de wii ;) :rolling:
Hahaha, tsja... Je gaat vanalles doen om overtuigend te winnen hè. ;) :lol: :oops: Jammer dat het toch iemand opgevallen. is. :(

mensen klopt het dat er morgen weer gevlogen wordt in de sporthal in heemskerk ?

En van 14.00 tot 16.00 in Wormer, according to Sleurhutje.

Discus 2.0 krijgt morgen z'n maiden :bday:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back