Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mooi ,houden we het op morgen .
ben er helemaal klaar voor![]()
ja, jullie hebben het ineens over zaterdag , maar we hadden het de hele week over zondag ,remember :idea:
bovendien gaan we meestal ook gewoon op zondag
morgen met zijn alle =veel gezelliger![]()
Wel jammer voor Phil,nu is zijn hele weekend verpest door jou Junkie :2gunfire:
Toch Phil![]()
:rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:
Binnen wordt er gevlogen, buiten gereden en gevlogen. Een TwinStar (of TwinStar achtige) werkt niet echt lekker indoor![]()
Binnen wordt er gevlogen, buiten gereden en gevlogen. Een TwinStar (of TwinStar achtige) werkt niet echt lekker indoor
Junkie, voor mij had het ook gewoon een extraatje geweest hoor, zondag laten vervallen is nooit ter discussie gekomen of was je een beetje jaloers dat je vandaag niet kon :rolling:
loop ik naar mijn auto ,ligt de kap van mijn zijspiegel op straat, die automobilist zal niet ff stoppen en een briefje neerleggen :nooo:
maar goed ,ben dus druk in de weer met uhupor 2
k
Dat van dis Savage wordt niets. :nooo: Nu eindelijk even thuis: Eerst naar de voetbal, dan boodschappen doen, dan kerstboom en randverschijnselen halen, dan wat eten buiten de deur, dan wat verbouwspulletjes halen, alles uitladen en *hop* even op de koffie voor het sociale aspect van het leven. :? Zo de kinderen dumpen bij de schoonouwelui, omkleden en op weg naar Noord-Limburg voor een etentje. Vannacht dus laat thuis, kort slapen, de kinderen ophalen, zwemmen met dis gasten en dan is het 13:00 uur. Op naar HoogTij. Geen idee waar ik in die planning nog de Ravage moest doen. :cry:sleur ; gewoon meenemen die sav
En een heli , die koop je wel kant en klaar ,dus dat scheelt ,en oefenen op het plein + ik leer dat natuurlijk heel snel ,junkie is ook zo handig :lol:
Was het niet de R van Ragbak? Of Radio Ready? Oh nee, da's RR. :lol: Of was het de R van Rechts en staat er op linkervelgen een L? 8ODie R staat zeker voor Robuust Junkie,wauwww super mooi man![]()
Binnen wordt ook gereden. Niet door zoveel, de meesten laten het afweten maar een enkeling is nog wel redelijk fanatiek.Binnen wordt er gevlogen, buiten gereden en gevlogen. Een TwinStar (of TwinStar achtige) werkt niet echt lekker indoor![]()
Dat van dis Savage wordt niets. :nooo: op weg naar Noord-Limburg voor een etentje. Geen idee waar ik in die planning nog de Ravage moest doen. :cry:
Daar word je zeker niet vrolijk van Junkie,het is alleen erg jammer dat je dit soort dingen nooit ziet gebeuren he
Is overigens wel beter voor de mobiliteit van de veroorzaker,ik breek namelijk echt zijn of haar poten :rolling:
Nou, dat zie ik nog niet zo gebeuren. Een eenrichtingslagerstje eruit peuteren zonder bankschroef en in pak één... :?Vrouwtje laten rijden , Heen en terug , gereedschap en de savage op schoot en knutselen maar :rolling:
Had je die burgermanskar maar moeten houden. Van de Granada hadden ze gedacht: "zielig, die kan geen echte auto betalen". Nu is het zo dat ze denken: "rijke lui's kindje, kan-ie wel lijden". :evil: Blijft altijd triest. Ik had een afspraak gemaakt om het ene te laten overspuiten (schade buurman) en nog voordat hij bij de spuiter stond, had er al een lnl een hele kras over de achterbumper weten te halen (was een wit autootje, stond geen naam bij). :cry:loop ik naar mijn auto ,ligt de kap van mijn zijspiegel op straat, die automobilist zal niet ff stoppen en een briefje neerleggen :nooo:
Had je die burgermanskar maar moeten houden. Van de Granada hadden ze gedacht: "zielig, die kan geen echte auto betalen". Nu is het zo dat ze denken: "rijke lui's kindje, kan-ie wel lijden". :evil: Blijft altijd triest. :cry:
Nou, dat zie ik nog niet zo gebeuren. Een eenrichtingslagerstje eruit peuteren zonder bankschroef en in pak één... :?Het is wel dat het een etentje van de autoclub is, dus zwarte handen is geen probleem (lees: bekend fenomeen bij de gemiddelde meeting). :lol:
Had je die burgermanskar maar moeten houden. Van de Granada hadden ze gedacht: "zielig, die kan geen echte auto betalen". Nu is het zo dat ze denken: "rijke lui's kindje, kan-ie wel lijden". :evil: Blijft altijd triest. Ik had een afspraak gemaakt om het ene te laten overspuiten (schade buurman) en nog voordat hij bij de spuiter stond, had er al een lnl een hele kras over de achterbumper weten te halen (was een wit autootje, stond geen naam bij). :cry: