Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hier nog wat hard rechtdoor werk .

en natuurlijk heeft junkie stiekem een stukje burning ballon gefilmd .

was wel iets te laat ,daar ik dacht dat kobus stond te filmen :-|
maar die schoot kiekjes ,en die waren natuurlijk erg mooi ;)

en wie stond er nou als eerste stil??? :teacher:

whahaha

eerlijkheid gebied mij te zeggen wat ik het lompe wel erg leuk vind.
maar ook vind ik het sturen, wegligging, snelheid, weer erg leuk aan de xray. maar als er iemand iets heeft.. is altijd leuk voor erbij zegmaar.

Is een Savage niks voor je Sjoerd.Zijn altijd vrij veel onderdelen in omloop op HT ;)

eerlijkheid gebied mij te zeggen wat ik het lompe wel erg leuk vind.
maar ook vind ik het sturen, wegligging, snelheid, weer erg leuk aan de xray. maar als er iemand iets heeft.. is altijd leuk voor erbij zegmaar.
Als je zo gaat denken, loopt de hobby uit de hand. :yes: Dat hebben er al zoveel ervaren ondertussen... ;)

Mooie plaatjes en filmpjes allemaal. :thumsup:

Ik begin langzaam weer boven water te komen folks, was echt in een mega relaxede stemming na de afgelopen dagen. Zijn/waren maar twee daagjes maar doet echt een beslag op je realiteitszin :rolling:

Ik ben blij te lezen dat jullie een superleuke dag hebben gehad vandaag, tof om te lezen!
Misschien tijd om de Baja weer eens tevoorschijn te toveren ....

Goedenmorgen allen,zit lekker aan een bakkie en bekijkt de foto's en filmpjes van gisteren nog even.Zit nog even rustig na te genieten.Wat was het weer gezellig

zonde dat je er niet was bym , was er echt 1 om bij te zijn :yes:

hier nog een restje foto's :squarewink:

sjoerd ; op marktplaats staan zat savage's , de onderdelen kopen we voor een nette prijs in uit de usa.

wil je leren vliegen , zou je een easystar kunnen kopen , maar beter nog een funliner of protech of de vlieger die burp heeft .
die zijn feitelijk allemaal hetzelfde .
het vliegtuig is niet duur ,alleen de rest erom heen = ff slikken :eek:;)

IMG_2326.jpg

IMG_2317.jpg

IMG_2311.jpg

IMG_2310.jpg

IMG_2298.jpg

IMG_2297.jpg

Als je zo gaat denken, loopt de hobby uit de hand. :yes: Dat hebben er al zoveel ervaren ondertussen... ;)

Mooie plaatjes en filmpjes allemaal. :thumsup:

wat is er mis met uit de hand lopen :D
als je auto is gesneuveld ,ga je vliegen ,of andersom :idea:

* geniet nog steeds na *

gaat zo toeren in de folfo ,richting strand of bos ,we zien wel :D
mietje/clik maar ff mee :idea::idea::idea:

@ Sjoerd , Dit niks voor je ? : <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

@ Phil. Altijd gezellig in mijn Home town :yes:

@ Snoeksel , lekker bekkie op de derde foto :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
jammer dat ik er niet bij was gisteren ....

heb de hele nacht liggen tollen en draaien en m,n hele falikker doet pijn , zelfs de haartjes op m,n bovenbenen :)

Ik heb koorts en voel me uiterst belabberd nu . Gelukkig komen mijn broers vandaag hierheen i.v.m kerst en hoef ik niet de deur uit .

Maar denk dat i toch in mijn bedje blijf liggen ....Patje verzorgt me wel de lieve schat . :worship:

Was volgens mij iets wat door moest gaan voor een oliebol.
Zat even op een site waar Siggy door (zichzelf heeft) gesponserd word OEI OEI OEI wat een mooie baja spulletjes

Linkie ?? Niet alles voor jezelf houden he ! Beetje in de :xmas:sfeer blijven en alles delen ;) :lol:

@ Snowman , wil je nog weten waar je die 40. serie velgen en banden , kunt kopen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back