Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij bent echt te lui om wat te kopen he Junk ;)

Gewoon een keer naar de shop en daar meteen voldoende inslaan voor de komende tijd. Meteen een paar plaatjes 3 en 6mm depron, linkjes, koolstof etc. Dan grijp je niet snel mis. Dan een bij rctechnics en hobbycity de electronica en andere snuisterijen halen en voorlopig kan je goed aan de gang :rolling:

Als je gaat bestellen, geef even een seintje dan kan je voor mij ook wat meenemen :rolling: :rolling:

in de regel ben ik wel lui :zon:

maar ik vroeg netjes waar ik het kon kopen , dus als iemand het me dan aanbied ,is dat toch ook prima :confused::D;).....dus

Ja hallo, gelijk twee platen dan is mijn halve voorraad weg. :?

Het tegen een stootje kunnen heeft weinig van doen met de dikte van je Depron. Een vlak van 6mm breekt makkelijker dan een vlak van 3mm. De 6mm knapt gelijk door. Voordeel van 6mm is dat de breuklijn mooi recht is, dus makkelijker te plakken. Wilde je je SU-27 van 6mm maken of zo? 8O :lol:

*zet 5 euro in op Kobus zijn weddenschap* ;)

1 plaat is ook goed ,ik zal er zo wie zo wat bij kopen .

van die su 27 =geen slecht idee :p

ik wil gewoon wat aanklooien met een vlieger uit eigen keuken ;)

@ Zeker weten Bym,die zijn ze ook vergeten heel lang geleden,lekker gegeten trouwens pik,gr.Dr.Dre.;)

Geheel tegen de kerstsfeer in aardappelen groente vlees.
Alhoewel dat varkenshaasje wel mega groot was, dus toch nog een beetje feestelijk :p

[edit]

Ik vergeet helemaal dat ik een partij pangsit heb staan maken :rolling:
(kleine Indonesische snack) en er vanavond een stuk of 5 van gegeten heb ook........

Junkie zelf bouwen is het leukst!

Laatst bewerkt:
Iedereen ligt nog te pitten denk ik ;)

0_saturday_vida_guerra.gif

Alleen , dat het verrekte koud is buiten :mad: net met de honden een rondje gedaan , maar daar is de lol ook gauw vanaf ;)

wat dacht je van morgen ...-1 overdag :?

ik was gisteren op ht met phil en fritsie ,maar na 45 minuten waren je vingertopjes niet meer voelbaar .

ik weet nog niet of ik er morgen op uit trek met het gezin ,of dat het ht word .

*knutselt verder aan de mite/clik ,met een bakkie pleur *

en wat doe je als je spuitbussen op zijn , dan maar inkleuren

ps ;de clik weegt nu 185 gram ,zonder lipo....

IMG_2350.jpg

Laatst bewerkt:
Wel nee .pitten niet meer.maar hebben niets te melden.
Nou Wolfie,was na het typen van mijn eerst bericht weer in slaap gerot en wordt net weer wakker :rolleyes:.Moest nog even mijn eten laten zakken v/d afgelopen twee dagen :oops::rolling:niet zenuwachtig maar vraagt zich toch stiekum af of Sleur nog naar de baja omgekeken heeft

Hee snoekie
Tuurlijk heeft ie dat voor jouw gedaan. :-)

Maar alleen gekeken, verder niet :p

Heeft nu vakantie, en heeft het dan veel drukker als dat ie normaal werkt.

Groetsels :worship:

Moguh heren ;)

goede_morgen_koffie-1.jpg

Finally,the x-mass shit is over :banana: :bye:

Alle verplichtingen voorlopig weer achter de rug en kunnen we weer echt leuke dingen gaan doen ;)
Het is inderdaad wel verrekte koud buiten,vannacht zat er zo'n dikke laag ijs op mijn voorruit dat ik 15 minuten heb staan krabben alvorens ik weg kon rijden :rolling:

Het blijft de hele week lekker zonnig maar wel bere koud :D
Dus de muts op de kop,handschoentjes aan en gaan met die banaan.
Tegen de kou kun je jezelf goed kleden dus heb hier geen hekel aan ;)

Gaat nog even een vers bakkie intappen :morning:

*Heeft de F-117 een beetje opgeleukt*

Gaat kijken of hij vandaag iets kan verzinnen op het steeds wisselen van laadkabels. Dacht eraan om te kijken of ik alles aan elkaar kan maken waarbij ik de te laden accu alleen maar in het juiste slot hoef te steken. Een klein boxje waarbij alle laadaansluitingen erin zitten en van daar alles aan elkaar gesoldeerd dus maar een kabel aan de lader naar het boxje, en de balanceeraansluiting ook, en vervolgens een boxje waar ik alle mogelijke aansluitngen op heb zitten. Geen geklooi meer met losse snoeren enzo.

*Heeft de F-117 een beetje opgeleukt*

Gaat kijken of hij vandaag iets kan verzinnen op het steeds wisselen van laadkabels. Dacht eraan om te kijken of ik alles aan elkaar kan maken waarbij ik de te laden accu alleen maar in het juiste slot hoef te steken. Een klein boxje waarbij alle laadaansluitingen erin zitten en van daar alles aan elkaar gesoldeerd dus maar een kabel aan de lader naar het boxje, en de balanceeraansluiting ook, en vervolgens een boxje waar ik alle mogelijke aansluitngen op heb zitten. Geen geklooi meer met losse snoeren enzo.

Zoiets ;)

rc-onderdelen - laad kabel

Heb ik ook gemaakt. De bekende "kerstboom"-kabel. One cable, fits all. 8O Als eerste een Deans omdat die veel gebruikt is. Daarop een Deans-contra/female met daarop rondom: JST/BEC, Tamiya, G3,5 (Graupner 3,5mm), Mini (die 1:16 accusteker).

Nadeel is een extra connector met overgangsweerstand. Met een directe accuverbinding is de gemeten weerstand van een specifieke LiPo 148mOhm en met extra steker 317mOhm. Het is niet veel maar er gaat dus wel e.e.a. verloren in die verbinding. En nee, de stekers knellen behoorlijk en zijn niet versleten. :? Dus een directe kabel is beter.

En oppassen dat open contacten niet tegen iets van metaal komen. Ook best heftig. 8O

Brrrr,lekker fris buiten :D

Zojuist de Baja even een beetje zandvrij gemaakt,binnen 10 minuten geen gevoel meer in de vingertopjes :rolling::rolling:

Trekt voor de verandering maar weer eens een klein pilsje open,altijd lekker op de Zaterdagmiddag ;)

Voor dance liefhebbers onder ons,the boys from the big bad city zijn on-air ;)

Dance Radio 99.2 - Amsterdam - The Netherlands

niet zenuwachtig maar vraagt zich toch stiekum af of Sleur nog naar de baja omgekeken heeft
Jazeker. ;) Ik heb de werkbank zojuist wat opgeruimd om een sleutelplek te creëren (nadeel van bigscale, heb je veel plek nodig). Dus vanavond helemaal uit elkaar, morgen alles controleren en waar nodig opleuken (lagers, ringetjes, boutjes etc.) en de koppeling even correct afstellen. Deze zondag zal het niet worden maar komende week gaat het zeker lukken en dan spreken we wel even af. Wordt dan extra gratis thuisbezorgd. :thumbsup: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back