Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
(of moet ik nu ECHT naar bed ....)
Ja , of je moet nog een paar foto's ! willen maken :rolling:
Nou, ik plaats foto's als een gek maar daar geen commentaar op, nouja, jullie weten die vliegers zeker niet te waarderen![]()
Welke van de drie onzinnige ??![]()
Ik ga naar bed , een beetje slapen , en morgen weer vroeg op , want ik heb een heeeeeleboel in te laden , en ..... ik moet goed uitgerust zijn , want ik heb een p pa pas pasa meerijder![]()
*Gaat toch nog even aan Elles vragen waar zijn thermo ondergoed is*![]()
Ziet er allemaal netjes uit Burp,dat ie maar gauw mag crashen :rolling:8O:rolling:Tsja, en die is nog niet gestopt. Na deze sessie wel hoor.
Hier de vleugel in de romp, alles is keurig uitgelijnd.
Hier de andere kant van de romp geplakt
Hier de onderkant
Hier het schotje voor erin met de verstevigingen
Stabilo met de carbon versteviging
![]()
En hier het resultaat tot nu toe. Cockpit kan worden dichtgeplakt, ik heb het Depron al flink lopen te masseren zodat het wat makkelijker buigt. Morgen maar een poging wagen, nu geen zin meer. Het is tenslotte al na 03:10.
![]()
Truste en tot straks.
Jammer,maar ook alvast de beste wensen :bday:.En voorzichtig he vanavondGoedemorgen Allemaal, Ik kan er helaas niet bijzijn (oudejaarsbash) maar wens iedereen van het forum (HT) een prettig uiteinde en een BASHING 2009!!!!!!!!!!!!
Veel plezier op HT vandaag, ik hou het forum wel in de gaten voor foto`s!!!!!!!!!!
Werkse voor straks,en niet teveel gebak eten he.Toeter wel even als ik langs rij,het is dat mooie nieuwe pand aan de linkerkant toch.Voordat je de bocht ingaatZooooooo, de laatste dag van een goed Crash & Bash jaar.Een nacht is toch wel kort als de kids alweer om 06:50 staan te stuiteren en vuurwerk af willen steken. :?
Plezier op HT hè.Maak er wat moois van, ik zie de feauteaux wel.
![]()
Tot over een paar uur bij de goejesmorgensmeldingen.![]()
maar wens iedereen van het forum (HT) een prettig uiteinde en een BASHING 2009!!!!!!!!!!!!
niet te veel lol maken zonder mij he!!!!uppydogeyes:
have fun heren!![]()