Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bah.. Als mijn wagen in orde zou zijn, zat ik eraan te denken weer te komen naar HT :mrgreen:

Ja, maar dat andere speeltje heeft een gespleten drijfstang lol

Ik krijg trouwens een Hellfire. Heb een deal gemaakt met de Revo 3.3 tegen een Hellfire. Ben benieuwd :roll:

Nadat er een nieuw motortje op zit natuurlijk..

Laatst bewerkt door een moderator:
G*dver de g*dver, ik dat boutje eruit geboord (binnen 1 minuut gedaan), aluminium koppelingsklok houder gemonteerd, nieuwe bandjes eronder gedaan, rijklaar weer gemaakt, wil ik hem starten, gaat de Trek Starter naar de fillistijnen!! :evil:

Zucht...

Tsja wat wil je met zulke armen ;)

oma-bodybuilder.jpg

Word zonnig en fris van het weekend,nog liefhebbers voor HT zondag :D

Als het droog is ben ik gewoon op HT hoor Snoeksel,even lekker met de baja rondraggen is altijd leuk.
Heb jij je Baja inmiddels al eens binnen :confused: duurt wel erg lang allemaal hoor;)

De verkopende partij heeft het op het moment zeker iets te druk met zichzelf he :rolling:

Niets is zeker,behalve dat je met de tijd je oogjes sluit.Ik ga je morgen even op de hoogte houden :music:
vanaf hoe laat ben je daar

Ik hoor het wel Snoeksel,je hebt mijn nummer dus bel maar voor de exacte lokatie ;)

OF:Even google'n ;)

Ja dat nakijken ken ik nu wel.. heb in de weken dat ik dit ding heb nog geen 3 kwartier in totaal kunnen rijden. Elke keer ging er iets kapot, nu zal dit wel normaal zijn, maar ik zal het even opsommen:

-Zat AM zender in, stoort, moest nieuwe in 160,-
-Dogbones kapot, heavy duty gekocht 30,-
-Band kapot, setje nieuwe gekocht 30,-
-Rem kapot/versleten, carbon rem gekocht 105,- (werkt ook niet..)
-Boutje afgebroken, dus aluminium clutchholder gekocht 30,-
-Nieuwe remschoentjes gekocht voor orignele rem 25,-
-Body was compleet versleten, nieuwe gekocht 40,-
-Nu trek starter kapot (alles blijkt versleten te zijn) 45,- :confused: :confused: :confused:

Dus in totaal al aan 460 euro schade/vervanging onderdelen moeten kopen. Nu is die carbon rem een fout van mezelf, en was die koppelingsklok niet persé nodig, omdat die afgebroken boutjes gemakkelijk te vervangen zijn, maar dit wilde ik voorkomen.

Maar goed, met frisse moed weer onderdeeltjes bestellen, en maar hopen dat ik volgende week nog eventjes na het werk kan rijden :roll:

Nu weet ik niet waar jij je onderdelen vandaan haalt :confused: maar dit is wel heel duur betaald geld voor een trekstarter.
Probeer het eens in HONGKONG :rolling: ;)

Ja, maar dat andere speeltje heeft een gespleten drijfstang lol

Ik krijg trouwens een Hellfire. Heb een deal gemaakt met de Revo 3.3 tegen een Hellfire. Ben benieuwd :roll:

Nadat er een nieuw motortje op zit natuurlijk..
Wat mankeert er nu nog aan je baja dan,behalve je trekstarter.
Wat betreft de verkopende party Siggy,komt allemaal goed.De Bajajajajajajaja zit/ligt/staat/hangt in een complete uitelkaarallesnalopendeschoonmaakbeurt en Sleurtje heeft ook nog andere hobby's dan de Baja

Laatst bewerkt:
Wat mankeert er nu nog aan je baja dan,behalve je trekstarter

Ik hoop helemaal niets meer lol.

Er zit nu op:

SS Koppeling, Aluminium koppelingsklok houder, heabvy Duty Dogbones, Dominator, 26cc Fuelie, Nieuwe banden, Carbon rem (werkt niet.. ugh..) met carbon bovendek, Ass verlengers en een aluminium differentieel.

Ik hoop echt dat als er nu iets kapot gaat, het me geen fortuin gaat kosten. Dit ding is mijn faillissement.

Lordluud , misschien heeft iemand nog wel een trekstarter voor je te leen , kun je gewoon komen :D :cool:

@ Sleurhutje , ik lees net al die narigheid :( :mad: dus als ik je kan helpen door een on-road van je over te nemen , ik dacht daar toch al een tijdje over na , maar wou eigenlijk wachten tot het voorjaar , maar als ik jou daar nu (een beetje) mee kan helpen :-? wil ik die hpi evo wel kopen van jou :yes: stuur maar een pb. voor de rest .

Heel misschien kom ik morgen ook even gluren in de wormer , ik moet eerst naar Alkmaar voor een nieuw raam :cool:

Niets is zeker,behalve dat je met de tijd je oogjes sluit.Ik ga je morgen even op de hoogte houden :music:
vanaf hoe laat ben je daar

Als eerder gepost:rond 13.00 uur ;)

Ik vind het er nog behoorlijk nat uitzien......... (heb helaas geen drijvers)

Lieve ronald,lees dit eens op je gemak door mijn vriend ;)

Celsius - Wikipedia

Ik had een mailtje gekregen, dit is de nieuwe naamstelling van RCT en is nu de site aan het ombouwen...

Zeker ook een blauwe enveloppe op de deurmat gekregen :confused:
Achja,failliet laten verklaren en schuldenvrij doorstarten is helemaal hip
tegenwoordig hoor ;)

Lordluud , misschien heeft iemand nog wel een trekstarter voor je te leen , kun je gewoon komen :D :cool:

Oh ja, dan moet ik Sjoerd toch wel even héééél lief aankijken... 35 euro voor de trein trek ik op het moment even niet meer, en dat sjouwen van die Baja was een hell!

Who pitty's me?

Ik hoop helemaal niets meer lol.

Er zit nu op:

SS Koppeling, Aluminium koppelingsklok houder, heabvy Duty Dogbones, Dominator, 26cc Fuelie, Nieuwe banden, Carbon rem (werkt niet.. ugh..) met carbon bovendek, Ass verlengers en een aluminium differentieel.

Ik hoop echt dat als er nu iets kapot gaat, het me geen fortuin gaat kosten. Dit ding is mijn faillissement.

Had er nu maar meteen een elcon kopp. opgezet :rolleyes:

Ik bied blind €25.00 voor die Dom. :lol:

Had er nu maar meteen een elcon kopp. opgezet :rolleyes:

Ik bied blind €25.00 voor die Dom. :lol:

:mad:

Die koppeling heeft de vorige eigenaar er al opgezet, en ook een Dominator, want ik kom er vandaag achter dat er al inkepingen in het 'frame' zitten zodat de Dominator past.

:mad:

Die koppeling heeft de vorige eigenaar er al opgezet, en ook een Dominator, want ik kom er vandaag achter dat er al inkepingen in het 'frame' zitten zodat de Dominator past.

:confused: :confused: :confused: Wat zit er nou op , een ss kopp. of een elcon kopp. :rolleyes:

En dat de vorige eigenaar die Dom. er opgezet heeft en inkepingen in het frame heeft gemaakt , maakt mij niet uit hoor , ik bied € 25.00 voor die Dom. ;) :D scheelt je weer een beetje in je faillisement :yes: :rolling:

lol.. Eerst 150 uitgeven voor zo'n ding, en dan 25 verkopen... Ik zou bijna overstag gaan :lol:

Maar die SS koppeling is er door de vorige eigenaar opgezet ;)

Toen ik vanmiddag thuis kwam waren er schaatsenrijders op het midden van het Zwet dus dit gaat prima :D
En neerstorten is zo 2008 Burp,we zijn allen aspirant brevethouders dus behoudens een technische storing is er geen enkele reden om het ijs op te hoeven gaan ;)

Wie heeft het over neerstorten? op het ijs staan en dan heerlijk over de vlakte scheuren en laag overglijden is mooi, neerstorten doen we alleen als er storing is of als de grond ons te pakken krijgt omdat we te laag vliegen :rolling:

Heeeeele lange post... 8O

En neerstorten is zo 2008 Burp,we zijn allen aspirant brevethouders dus behoudens een technische storing is er geen enkele reden om het ijs op te hoeven gaan ;)
Okay, dus per 01-01-2009 noemen we het per definitie een technisch gebrek (ongeacht of het om de techniek zelf of de techniek van de piloot gaat). :? :thumbsup:

Als iedereen gewoon zijn deel betaald is het toch opgelost Sleur ;)
Jij zult zelf uiteraard voor het grootste gedeelte opdraaien omdat jouw hok inmiddels meer op een magazijn lijkt als op een prive hobbyruimte :D
Zeker ook een blauwe enveloppe op de deurmat gekregen :confused:
Achja,failliet laten verklaren en schuldenvrij doorstarten is helemaal hip
tegenwoordig hoor ;)
Hmmmm... :? Sleur's Hobby Import Toko (SHIT, whahaa) op de fles. Helaas als ZZP-er heb je weinig te zeggen en wordt het een persoonlijk faillisement wat me nog jaren achtervolgd. :cry:

G*dver de g*dver, ik dat boutje eruit geboord (binnen 1 minuut gedaan), aluminium koppelingsklok houder gemonteerd, nieuwe bandjes eronder gedaan, rijklaar weer gemaakt, wil ik hem starten, gaat de Trek Starter naar de fillistijnen!! :evil:

Zucht...

Uh, ja dat had ik je zo wel kunnen vertellen dat zo'n ding een bodemloze investeringsput zou worden. Welkom bij de club. :bye: ;)

*noteert een tweede faillisementsverkoop op HoogTij* :lol:

Als het droog is ben ik gewoon op HT hoor Snoeksel,even lekker met de baja rondraggen is altijd leuk.
Heb jij je Baja inmiddels al eens binnen :confused: duurt wel erg lang allemaal hoor;)

De verkopende partij heeft het op het moment zeker iets te druk met zichzelf he :rolling:
Wat betreft de verkopende party Siggy,komt allemaal goed.De Bajajajajajajaja zit/ligt/staat/hangt in een complete uitelkaarallesnalopendeschoonmaakbeurt en Sleurtje heeft ook nog andere hobby's dan de Baja
Yep, één grote bak met onderdelen, ongeveer zoiets (archieffoto). ;) Even alles controleren want ik lever natuurlijk alleen topspullen. :? 8)

@ Sleurhutje , ik lees net al die narigheid :( :mad: dus als ik je kan helpen door een on-road van je over te nemen , ik dacht daar toch al een tijdje over na , maar wou eigenlijk wachten tot het voorjaar , maar als ik jou daar nu (een beetje) mee kan helpen :-? wil ik die hpi evo wel kopen van jou :yes: stuur maar een pb. voor de rest .
Oh ja, de RS4 EVO heb ik ook nog. Maar die is niet echt in knappe staat (hooguit van ontbinding). De versnellingsbak is stuk en de hubs waar de wielassen in zitten zijn kapot. Ik neem hem wel een keer mee naar HT en dan kijken we wel.

Raar want voor een Dominator heb je totaal geen uitsparingen nodig. :nooo: Het enige wat "vervelend" is, is dat de bocht in de plastic rolbar smelt. Als je ergens openingen in het aluminium moet maken, dan zit er iets niet goed gemonteerd. Controleer of de uitlaat zonder wringen op de uitlaatpoort van de motor komt, plaats zonodig een vulstuk van een X-Can (X-Port) of een dikke koperen pakking. En zorg dat je die carbon achterplaat eraf haalt want die gaat gegarandeerd scheuren bij de rem. Mooi voor op straat en een grasveldje, slecht bij gebruik als op HoogTij. Gewoon de aluminium bovenplaat gebruiken. :yes:

En verder bedankt voor jullie steun en meedenken/medewerking. :thumbsup: :rolling:

Iets heel anders nu , Wie doet er een voorspelling , op welke pagina we op 15 Februari zitten ;)

Eens kijken hoeveel pagina's we vol l#llen in één jaar :lol:

Ik begin , ik gok op ............. 1183 :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back