PH-ILS
Forum veteraan
Gekocht of gekregen Phil??
Gekocht voor een heleboel HT-$ (gekregen dus

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gekocht of gekregen Phil??
Brevet halen voor
Sleurhutje
BYM
Junkie
Burp
Mooie score denk ik Ronald voor op een zaterdagje, zeker als er nog wat slagen ook (ook voor de theorie natuurlijk)![]()
Als ik dit allemaal lees denk ik aan brevetjes..
Ik heb zojuist vernomen dat als we van het weekend een paar mensen bij elkaar krijgen, de Club voor Snert op het veld gaat zorgen.
Dit kunnen we toch niet voorbij laten gaan!!
Brevet halen voor
Sleurhutje
BYM
Junkie
Burp
Mooie score denk ik Ronald voor op een zaterdagje, zeker als er nog wat slagen ook (ook voor de theorie natuurlijk)![]()
Ik heb een kinderverjaardag zaterdag ......
Maar goed enkelt de mama kwam op mijn verjaardag dus deze sla ik over :rolling:
Dat kennen we morgen even met de vrijwilliger welke soep regelt even afstemmen.Hehe, en de koffie, is die ook op het veld aanwezig? Anders neem ik de overbekende thermoskan mee met heerlijke koffie.
4 op 1 dag is volgens mij nog nooit gelukt :nooo:. Dus meteen maar een recordpoging doen
Ik zal morgen de theorie boekjes even meegeven aan de aanwezigen (ik ga uit van allen..)
word gezellig!!
@philliams: uiteraard ook soep voor trouwe supporters. Kan je meteen helpen de scores te verwerken.
(gave vliegert trouwens.)
ehhh theorie, nu word ik huiverig als wildvlieger
wat houd dat in ?
wel heel jammer dat ik niet met mijn grote liefde ( de funliner ) examen kan doen ,met dat exemplaar kan ik lezen en schrijven ,maar ligt in de lappenmand te wachten op een nieuwe turnigy motor
eigenlijk wil ik geen examen doen zonder de funliner ,en denkt over uitstel![]()
wel heel jammer dat ik niet met mijn grote liefde ( de funliner ) examen kan doen ,met dat exemplaar kan ik lezen en schrijven ,maar ligt in de lappenmand te wachten op een nieuwe turnigy motor
eigenlijk wil ik geen examen doen zonder de funliner ,en denkt over uitstel![]()
Dus morgen maar op de ACH een EasyStar in elkaar flansen. :lol:
Posted via Mobile Device
Welk type inrunner heb je erin zitten Junkie
Ik heb hier eventueel nog wel een nieuwe turnigy 2200kv_Brushless_Inrunner2200KV voor je liggen hoor
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5203&Product_Name=HXT_2835_(380S)_2200kv_Brushless_Inrunner
Even een uurtje ontspanning tussendoor Sleurff lekker vliegen
Desnoods mag je mij EZ* wel ff lenen hoor![]()
yessssssssssssss
heb jij die thuis liggen ? ,is precies wat ik nodig heb , 1tje maar hoor ,krijg je hem terug zodra bym de spullen binnenheeft uit hk
of ik koop hem als je er van af wilt.
ik rij morgen toch langs je werk,dus pik hem wel ff op
burp ; ik weet dat ik uit nood jouw imitatie funliner mag lenen
ik heb net de ez klaar gemaakt ,dus die mag ook weer mee ,blizzard mee, word een dolle boel![]()
Zo te horen wordt het één grote ruilbeurs![]()
![]()