Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet nog niet of ik zaterdag of zondag ga ,ligt aan het gezin en het weertje.
Beide dagen zijn niet al te best.
bij Neita Techniek B.V. - Utrecht ga ik de carb lagers bestellen ,daar hebben ze ook de inch maten, die nodig in de baja carb moeten ;)
Ik ga ze eerst op de standaard carb plaatsen ,dan kijken of het werkt in de praktijk,heb er zin an 8)

Zondag ben ik mits het weer het toelaat ook gewoon op Hoogtij :D

weersverwachting :nosmile:
WE3Rainy02HL5.gif
WESnowStorm02HL.gif

Ja, 0:01 uur. Wat gaan die jasjes kosten? Rekeningnummer? kom op, wil ik een keer snel zijn, ontbreekt alle informatie. :rolleyes:

Lack of organisation :rolling:

Zal wel weer ziek in bed liggen :P

Ik ben vandaag voor de gein eens de hele dag uit bed gebleven, goh baja kap staat ineens in de grondverf, morgen nog ff plamuren en basecoatje aanbrengen, en dan aflakken en in de oven uurtje op 65graden ..............

Ehhhh, ohnee dat was in de autospuiterij zo, dit doen we anders :rolling:

Eerste verflaag zit erop, morgen ff kijken of er meer aan wil blijven plakken :)

Jaja, diezelfde buurvrouw heeft zich bij de vorige BBQ wel vreselijk misdragen en de volgende ochtend troffen we haar zo aan....

Foto van dame uitgeteld op een bankje :D

Aha, daar is ze, ik was al vergeten waar ik haar had gelaten... :D Ik zal haar morgen wel weer even oppikken als ze er nog ligt :rolling:

Zo, vanavond even bij Peter geweest en mijn Elcon koppeling opgehaald, Joehoe!!

Alles is in huis om de Baja weer rijdend te maken. Alleen is de vraag wanneer ik dat ga doen...

Morgen eerst een kinderverjaardag met bowlen enzo, zaterdag een tennistoernooi met eten, zondag misschien? Het weer ziet er niet helemaal goed uit, hopenlijk kunnen we nog een uurtje knallen. Morgenochtend heb ik nog wel een uurtje, kijken of ik de Baja dan kan maken.

Laatst bewerkt:
Zoals het er nu uitziet ,is zondag toch de beste optie :zon: , als mijn pakketjes nou is binnen kwamen ,kon ik tenminste nog de baja pimpen :(, ga vandaag toch maar werken, geen file,veel regen ,lekker binnen werken :D

Even recht-voor-z'n-raap:

Zouden de heren dit forum willen gebruiken waar het voor bedoeld is?
Links naar filmpjes die op z'n zacht gezegd nogal gewelddadig zijn, foto's die zo langzamerhand de grenzen van het fatsoen gaan benaderen, slowchat...

Het zou prettig zijn als sommige heren de forumregels weer eens door gingen lezen en ernaar handelen.
U kunt uw eigen berichten aanpassen, dus doe dat ook voordat één van de mod dat doet. Anders gaat dit hele draadje in de digitale kliko.

De reden? Simpel, er kijken ook wat jongeren op dit forum mee...

Roel
Mod

Weet iemand op welke pagina (of waar) staat hoe de Elcom moet worden ingebouwd?

Hoe hebben jullie de busjes vastgeschroefd? Je moet het behoorlijk stevig indrukken om het schroefje vast te kunnen maken als het veertje en het bovenliggende schoteltje erin zitten.

/edit
Gevonden
teflon-koppelingen
Maar die zegt niets over het vastzetten van de schroefjes met de veertjes...
/edit

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou toch zonde zijn van het populairste draadje op het gehele forum ;)
We hadden al eerder van Robert enigszins een vrijbrief gehad maar we gaan er op letten, er kijken idd kleine kinderen mee.

Phil kon ik nog wijzigen in mijn bestelling?

(:rolling:)

Even recht-voor-z'n-raap:

Zouden de heren dit forum willen gebruiken waar het voor bedoeld is?
Links naar filmpjes die op z'n zacht gezegd nogal gewelddadig zijn, foto's die zo langzamerhand de grenzen van het fatsoen gaan benaderen, slowchat...

Het zou prettig zijn als sommige heren de forumregels weer eens door gingen lezen en ernaar handelen.
U kunt uw eigen berichten aanpassen, dus doe dat ook voordat één van de mod dat doet. Anders gaat dit hele draadje in de digitale kliko.

De reden? Simpel, er kijken ook wat jongeren op dit forum mee...

Roel
Mod

Ik kan het niet laten hier op te reageren.

Ik vind het een klein beetje stijlloos, dat je dit op deze wijze doet.
Kennelijk is niet iedereen "fout bezig" maar slechts "sommige heren".

Ik vind, en dat is slechts mijn mening, dat je de bewuste heren ook per PB aan kunt spreken. Dat vind ik ook van onderlinge "ruzies" of "woorden" die soms voorkomen, laat diegenen die er niks mee te maken hebben lekker buiten ....

Tot slot, gaan we terug naar collectieve straffen :confused:

Grtzz

BYM

(p.s. ik heb enkel onschuldige foto's voorbij zien komen, die op jip-en-janneke websites ook voorbijschuiven, dus stel ook vragen bij de fatsoensgrens die je noemt, maar dat is een andere kwestie ;) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back