Ik was het ook van plan om op zondag te gaan rijden (vermits het weer niet al te dramatisch is (=> zoals nu het geval is...) :neutral:
Zondag is mijn zwager jarig , dus zit ik zondagmiddag in Abbekerk aan de pils

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik was het ook van plan om op zondag te gaan rijden (vermits het weer niet al te dramatisch is (=> zoals nu het geval is...) :neutral:
Bedoel je deze*. :rolling:Ja, dit was een leuk feestje,had wel een vreselijke hangover de volgende dag
Waar is de foto die jij van mij hebt genomen die ochtend
( Zondag ben ik mits het weer het toelaat ook gewoon op Hoogtij )![]()
Ik zal BYM vragen om hem op A1 formaat af te drukken. Kun je hem als behang gebruiken. Da's niet misselijk en toch wel spuuglelijk behang. :lol:Inderdaad dat was de foto die ik zocht,zou je deze ook even willen uploaden naar mijn FTP server,ik maak er binnen kort een DVD van![]()
Ja, 0:01 uur. Wat gaan die jasjes kosten? Rekeningnummer? kom op, wil ik een keer snel zijn, ontbreekt alle informatie.Siggery, je hebt PB
P.S. nog 41 minuten voor de kledinglijn![]()
Ja, 0:01 uur. Wat gaan die jasjes kosten? Rekeningnummer? kom op, wil ik een keer snel zijn, ontbreekt alle informatie.![]()
Jaja, diezelfde buurvrouw heeft zich bij de vorige BBQ wel vreselijk misdragen en de volgende ochtend troffen we haar zo aan....
Foto van dame uitgeteld op een bankje![]()
Zou toch zonde zijn van het populairste draadje op het gehele forum
We hadden al eerder van Robert enigszins een vrijbrief gehad maar we gaan er op letten, er kijken idd kleine kinderen mee.
Even recht-voor-z'n-raap:
Zouden de heren dit forum willen gebruiken waar het voor bedoeld is?
Links naar filmpjes die op z'n zacht gezegd nogal gewelddadig zijn, foto's die zo langzamerhand de grenzen van het fatsoen gaan benaderen, slowchat...
Het zou prettig zijn als sommige heren de forumregels weer eens door gingen lezen en ernaar handelen.
U kunt uw eigen berichten aanpassen, dus doe dat ook voordat één van de mod dat doet. Anders gaat dit hele draadje in de digitale kliko.
De reden? Simpel, er kijken ook wat jongeren op dit forum mee...
Roel
Mod
Wat dan?![]()