:celebrate:Is er morgen nog iemand op hoogtij
Goeie vraag. Ik zal nog even overleggen met thuis maar het lijkt mij de meest gunstige dag qua weer en gelegenheid. Als het een beetje droog is ben ik van de partij. Even alle commotie weg scheuren.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
:celebrate:Is er morgen nog iemand op hoogtij
Goeie vraag. Ik zal nog even overleggen met thuis maar het lijkt mij de meest gunstige dag qua weer en gelegenheid. Als het een beetje droog is ben ik van de partij. Even alle commotie weg scheuren.:tank:
Hahaha, mijn vrouw vervloekt soms het hele forumMijn kinderen vroegen vanavond of ik met de pasen ook vrij nam van het forum ... slik...
Robert
Robert (en zijn MBF) zijnHahaha, mijn vrouw vervloekt soms het hele forumMijn kinderen vroegen vanavond of ik met de pasen ook vrij nam van het forum ... slik...
Robert
Goeie vraag. Ik zal nog even overleggen met thuis maar het lijkt mij de meest gunstige dag qua weer en gelegenheid. Als het een beetje droog is ben ik van de partij. Even alle commotie weg scheuren.:tank:
Tja ,het beste weer schijnt op zondag te zijn ,40% kans op regen ,morgen is dat zo'n 70 %![]()
Morgen de minste mm in neerslag![]()
de knmi site voorspelt ook niet veel goeds
een regenrace vindt ik wel mooi , maar dan wel bij de F1
im:
![]()
im:
![]()
im:
![]()
im:
![]()
im: