Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie vraag. Ik zal nog even overleggen met thuis maar het lijkt mij de meest gunstige dag qua weer en gelegenheid. Als het een beetje droog is ben ik van de partij. Even alle commotie weg scheuren.:D:tank:

qua weer denk ik ook dat het morgen de beste dag word
Ik zal een pot koffie en bekers meenemen
:thumbsup:

Phil en ik zijn er rond 13.00 tot 15.00 ;)

Ik zal de suiker en melk zakjes weer meenemen

Hahaha, mijn vrouw vervloekt soms het hele forum ;) Mijn kinderen vroegen vanavond of ik met de pasen ook vrij nam van het forum ... slik...

Robert

Zelf word ik ook wel eens gek van dat forum ,maar je blijft toch kijken :lol:
Ik zou zeggen ,laat die computer uit ,en doe wat leuks met het gezin ;)
Ik probeer het ook steeds ,maar het lukt niet,het is net als roken:(

Goed dat je even gereageerd hebt :thumbsup:

Goeie vraag. Ik zal nog even overleggen met thuis maar het lijkt mij de meest gunstige dag qua weer en gelegenheid. Als het een beetje droog is ben ik van de partij. Even alle commotie weg scheuren.:D:tank:

Tja ,het beste weer schijnt op zondag te zijn ,40% kans op regen ,morgen is dat zo'n 70 % :(

Zo ziet het er morgen uit rond 13.00 uur. Het word waarschijnlijk pas tegen 15.00 uur droger....:(

images.aspx

Oorspronkelijk geplaatst door Sleurhutje
Verder is Robert (en zijn MBF) :banana: :thumbsup: :banana:

:pim: :worship: :pim: :worship: :pim: :worship: :pim: :worship: :pim: :worship: :pim: :worship: :pim: :worship: :pim: :worship: :pim: :worship:

Mannen, ik vind ook de mods (allemaal!!) oke. Roel heeft ook de beste bedoelingen, niet meteen gepikeerd zijn. Er is ook niets verwijderd maar er werd gewaarschuwd voor de grenzen. Zijn wat mij betreft ook niet overschreden maar soms worden ze wel een beetje opgezocht. :D

Roel, point taken, maar er wordt natuurlijk niets in de prullenmand gegooid he :rolling:

@ Sime: dat plaatje is voor zondag hoor ;) morgen is het zaterdag :)

---edit---

zaterdag ziet er idd niet goed uit, maar dat zien we morgen wel. Zondag kan ik toch niet:(

---edit 2---

Net Piet even bekeken op tv en volgens hem valt het mee, alleen een beetje sneeuw :lol:

Laatst bewerkt:
Gáááááp ..............
Nou ik is klaar met verf, voorlopig kan ik geen verfspuit meer zien ...........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back