Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
dat ziet er erg gaaf uit sleur 8-)
daar gaat toch aardig wat tijd en geduld in zitten , en de stank niet te vergeten ;)

ps; weertje niet :mad: , dus gewoon verplicht thuis wat boekhouding doen , langs de dealert voor wat hopups voor de 1:1 :D

en voor morgen maar een binnenklus starten

dat ziet er erg gaaf uit sleur 8-)
daar gaat toch aardig wat tijd en geduld in zitten , en de stank niet te vergeten ;)
Nee, Fask Color stinkt nauwlijks. Het is op waterbasis en ruikt iets zuur maar valt reuze mee (desondanks maar niet in de woonkamer ;)). Het enige wat echt stinkt is die Tamiya PS31 want dat kwam uit zo'n spuitbusje.

Qua tijd zit er zo'n 4 à 5 uur werk in. Inclusief insmeren met masker, dingetjes tekenen, afplakken van de wielkasten en gaatjes, snijden, masker wegpielen, spuiten, föhnen (droogt het sneller), snijden, wegpielen, spuiten, föhnen, snijden, pielen, spuiten, föhnen etc. etc. Ik denk in totaal dat er zo'n 20x van kleurtje gewisseld is. Sommige lichte kleuren kun je niet met andere harde kleuren overheen dus daar moest dan eerst een laagje zilver (of wit) overheen.

Nee, Fask Color stinkt nauwlijks. Het is op waterbasis en ruikt iets zuur maar valt reuze mee (desondanks maar niet in de woonkamer ;)). Het enige wat echt stinkt is die Tamiya PS31 want dat kwam uit zo'n spuitbusje.

Qua tijd zit er zo'n 4 à 5 uur werk in. Inclusief insmeren met masker, dingetjes tekenen, afplakken van de wielkasten en gaatjes, snijden, masker wegpielen, spuiten, föhnen (droogt het sneller), snijden, wegpielen, spuiten, föhnen, snijden, pielen, spuiten, föhnen etc. etc. Ik denk in totaal dat er zo'n 20x van kleurtje gewisseld is. Sommige lichte kleuren kun je niet met andere harde kleuren overheen dus daar moest dan eerst een laagje zilver (of wit) overheen.

phoe, ik zou er geen geduld voor hebben , maar het resultaat is er wel naar :thumbsup:

ik ben gisteren a/d blizzard begonnen , daar word je geduld ook op de proef gesteld :o
zit gewoon 5 meter glasvezel draad bij ,die dus geheel in het vliegertje moet worden verwerkt :evil: , zit al op een meter , plus al veel onderdeeltjes geplakt enz ..
maar het begin is er ;) en als ik zo naar buiten kijk :mrgreen:

Nice body sleur....sportschooltje? :D ;)
Was trouwens weer rete gezellig gister bij peter (speedworld).
Baan word erg mooi en begin hem al flink door te krijgen :cool:
Snoekie en sime waren er ook ;)
Donderdag weer?

Wel verdoem me, is de site van Hobby City gehakt. :evil: Ik krijg allemaal spammail op mijn server binnen op het specifieke emailadres dat ik heb gebruikt om daar in te loggen. 8O Getuige de info in de headers komt het niet bij mij vandaan maar bij Hobby City intern en de website is volledig uit de lucht. :? Rare Chinezen.... :lol:

-edit-
Doet het weer. Kennelijk moesten er wat nieuwe loempiavellen in de server gestopt worden. ;)

Laatst bewerkt:
Wel verdoem me, is de site van Hobby City gehakt. :evil: Ik krijg allemaal spammail op mijn server binnen op het specifieke emailadres dat ik heb gebruikt om daar in te loggen. 8O Getuige de info in de headers komt het niet bij mij vandaan maar bij Hobby City intern en de website is volledig uit de lucht. :? Rare Chinezen.... :lol:
staat relaying niet gewoon aan? edit: als hele site down is ws niet :P

spam:(

staat relaying niet gewoon aan? edit: als hele site down is ws niet :P

spam:(
Nee, de berichten kwamen niet vanaf een IP-adres van hun, maar wel met het unieke emailadres wat ik daar gebruikt heb. Als IT'er heb je nu eenmaal de kennis en middelen om wat te traceren en de berichten komen uit Rusland. Verklaart misschien ook wel waarom de site gisteravond zooooooooo retetraag was. :?

En nee, ik vul dit soort login's niet op elke computer in, slechts mijn notebook en thuis PC die 100% meuk-vrij zijn (enige spelletje wat op de thuis PC staat is Phoenix Sim en verder alleen ontwikkeltools).

Nee, de berichten kwamen niet vanaf een IP-adres van hun, maar wel met het unieke emailadres wat ik daar gebruikt heb. Als IT'er heb je nu eenmaal de kennis en middelen om wat te traceren en de berichten komen uit Rusland. Verklaart misschien ook wel waarom de site gisteravond zooooooooo retetraag was. :?

En nee, ik vul dit soort login's niet op elke computer in, slechts mijn notebook en thuis PC die 100% meuk-vrij zijn (enige spelletje wat op de thuis PC staat is Phoenix Sim en verder alleen ontwikkeltools).
zal wel idd.

Ik gebruik vaak een emailadres met catchall. modelbouwforum@fwnk.nl, geiletieners@fwnk.nl zodat je altijd weet waar je spam vandaan komt :)

zal wel idd.

Ik gebruik vaak een emailadres met catchall. modelbouwforum@fwnk.nl, geiletieners@fwnk.nl zodat je altijd weet waar je spam vandaan komt :)
Yep, zo kom je er rap achter dat Eneco, Nuon, Center Parcs, Wehkamp, garagebedrijven etc. gewoon je emailadres op straat gooien of commercieel aanbieden aan derden. Zelfs als je op formulieren aangeeft dat het adres niet voor andere doeleinden gebruikt mag worden (levert na een briefwisseling meestal wel kortingen of cadeaubonnen op als je zegt melding te doen bij de Registratiekamer 8O :p).

Stond net een vrachtwagen bij jullie voor de deur met de tekst Betermeubelen erop ofzo :p
Niet gezien... :? Stond waarschijnlijk buiten het hek op straat. Stond dan te wachten tot hij op mocht rijden bij de overslaglaadsluizen bij de overburen waarschijnlijk. Wij zijn reeds geruime tijd al voorzien van nieuwe meubeltjes. ;)

Heb je ook toevallig de website van Zaanstad gesloopt? Want zaanstad.nl doet het niet. Ik wilde de nieuwe APV even doornemen. ;)

Niet gezien... :? Stond waarschijnlijk buiten het hek op straat. Stond dan te wachten tot hij op mocht rijden bij de overslaglaadsluizen bij de overburen waarschijnlijk. Wij zijn reeds geruime tijd al voorzien van nieuwe meubeltjes. ;)

Heb je ook toevallig de website van Zaanstad gesloopt? Want zaanstad.nl doet het niet. Ik wilde de nieuwe APV even doornemen. ;)

Die vrachtwagen stond wel degelijk binnen de hekken bij jullie voor de deur 8O Ik zal maar even kijken of alle computers er nog staan :rolling:

Tsja de site van Zaanstad :( Neem maar van een echte zaankanter aan dat niets werkt bij de instantie 'Zaanstad' :mad: :rolleyes:

vanavond maar ff trainen .

word niets op het veld :mad:

ik ben juist lid geworden om te fladderen op het veld , maar daar zullen weinig mensen zijn
En ik heb nog niets om te knutselen op de ach .

Die vrachtwagen stond wel degelijk binnen de hekken bij jullie voor de deur 8O Ik zal maar even kijken of alle computers er nog staan :rolling:
*spoelt de harddisk terug* ;)

14:23 - Liftmonteur ging weg (zilver busje)
14:37 - Collega parkeert auto
14:42 - *verdomd* een zwarte vrachtauto van Beter Meubel ;)
14:46 - Pakket wordt uit vrachtwagen zo in de kofferbak van een auto geladen. 8O
15364us.jpg

Kwam een pakketje brengen voor één van de medewerkers. Privébestellingen hè... ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back