Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sterkte maar weer BYM, het lijkt allemaal niet mee te zitten. Ik leef met je mee.
Ze willen me zeker aan het vliegen hebben dit zat in mijn mailboxje
hoi,
heeft u intresse in een ruil
de savage voor een trex 450xl
met zender graupner mx16s
en koffer lipo en lader???
moet alleen worden afgesteld
zgan
:nooo::nooo::nooo::nooo: Dat gaat ikke niet doen
Echt niet blijf lekker op de grond,heb het niet zo op piepschuim en depron alleen dat clubhuis spreekt me wel aan :celebrate::celebrate:snoeksel ; wel doen ,goede deal , en lekker vliegen![]()
Was het vliegen zat geloof ik,dacht dat de Savage te koop/ruil wasIK vraag me dan af waarom ze willen ruilen....
Waarschijnlijk verwacht hij beter 3D te kunnen gaan met een Savage dan met z'n heli. :? Je kunt vragen hoeveel cc deze is en of hij bestand is tegen zand. Hij moet immers wel op HoogTij kunnen. :rolling:Ze willen me zeker aan het vliegen hebben dit zat in mijn mailboxje
hoi,
heeft u intresse in een ruil
de savage voor een trex 450xl
met zender graupner mx16s
en koffer lipo en lader???
moet alleen worden afgesteld
zgan
:nooo::nooo::nooo::nooo: Dat gaat ikke niet doen
Nee, vrije vertaling van *beep* *beep*.Posted via Mobile Device
studie tweety sleur?
Ik vond de Disc beter vliegen op het filmpje... Zaterdag kom ik wel naar je kijken, mag je mijn 4 minuten vliegen.Beetje donker... maar de Clik! zit inelkaardat wordt dus zaterdag vliegen
![]()
Môgguh... :morning:goede morgen daar
weertje niet ? het weekeinde word het 30 graden
sleur ; dat meen je niet ,mag je maar 4 minuten vliegen
phil; ziet er goed uit die vlieger
zo lekker de file in , maar dat is met de grandis niet zo vervelend![]()
Vanochtend 3 kwartier gedaan over 12 km... bij jou voor staat het helemaal vast... prutsersMogguh allemaal
Het zonnetje schijnt hier vrolijk door het raam naar binnen,even een derde bakkie koffie naar binnen gietenen dan de hele ochtend factureren
![]()
Mooie vliegert Phil,zal wel weer een dure geworden zijn he![]()
![]()
@ Bym
Sterkte Mike,maak van je hart geen moordkuil,gewoon spuien die ellende.
Het is beter om het van je af te praten,het moet uit je koppie en dat is helemaal geen schande hoor![]()
Ik vond de Disc beter vliegen op het filmpje...
phil; ziet er goed uit die vlieger
z
Kom op nou toch jongens dat noem je toch geen vliegtuig.Mooie vliegert Phil,zal wel weer een dure geworden zijn he![]()
![]()
![]()
Kom op nou toch jongens dat noem je toch geen vliegtuig.
Wie was trouwens die vechtende Chinees op de achtergrond of maakte die bromvlieg op wieltjes dat geluid :rolling::rolling::rolling:
En jullie hebben gelijk de Scalpel is ook geen auto
Kelly is ook geen vrouw... 8O :?Kom op nou toch jongens dat noem je toch geen vliegtuig.
Wie was trouwens die vechtende Chinees op de achtergrond of maakte die bromvlieg op wieltjes dat geluid :rolling::rolling::rolling:
En jullie hebben gelijk de Scalpel is ook geen auto
Is dat zo'n Rub'a'Duck van Christine le Duc??? :rolling: Wel link om daar een propellor op te zetten. En die zijn overigens ook niet echt stil. 8O (ervaring meehttp://i259.photobucket.com/albums/hh306/snoeksel/Rick2008-1.jpg?t=1222956691
Heb er ook een maar die maakt niet zoveel herrie als die van jou :rolling::rolling:Jij rijdt toch een Focus Phil![]()
Weet ook niet wat Kelly wel is,maar wat maakt het uit we beleven er plezier aan.En Fritsie en ik zijn vanavond in HKKelly is ook geen vrouw... 8O :?
Maakt dat wat uit dan? Vanavond nog iemand rijden in HK?
MMMM zullen we dan maar voor een keertje.Misschien even de Clik uitlaten in HK![]()
(als dat mag van Peter
)
MMMM zullen we dan maar voor een keertje.![]()