Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Fritsie

Als ik het red kom ik vanavond nog langs, zonder scalpel, maar met F15 straaljager schaal 1 op groot :p

Voor 125 euro staat er nog een F14 te koop, ontvanger plaatsen en vliegen maar met 10CC : <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
@Fritsie

Als ik het red kom ik vanavond nog langs, zonder scalpel, maar met F15 straaljager schaal 1 op groot :p

Voor 125 euro staat er nog een F14 te koop, ontvanger plaatsen en vliegen maar met 10CC : <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Je zou hem al bijna kopen om hem een keer te zien vliegen :cool:

@ Junkie

Moest jij geen koffie vanmorgen ? Je stopte even maar reed toen weer door ;)

@Fritsie

Ook gezellig ;)

Je zou hem al bijna kopen om hem een keer te zien vliegen :cool:

@ Junkie

Moest jij geen koffie vanmorgen ? Je stopte even maar reed toen weer door ;)

Ik zag je niet joh, je was waarschijnlijk druk bezig ;-)

Als die grote roldeur open was ,had ik ff naar binnen gereden.

Posted via Mobile Device

Als er niemand gaat laat dan even weten, dan ga ik tennissen....

Iemand nog een ontwerp voor een disc liggen? (had ik twee pagina's geleden ook gevraagd maar is op deze manier weer snel in de vergetelheid :D)

@ Burp: Nee, helaas. We hadden de mallen gelijk op het depron overgetrokken en ik heb geen compleet exemplaar meer liggen (uitelkaar)

Vanavond blijf ik lekker thuis, bevalt me wel ff. Gisteren ook niks gedaan aan de hobby 8O Wel had ik zaterdag tot 2.00 uur in de nacht doorgewerkt om mijn Clik te perfectioneren :rolling:
Ik weet ook niet of ik morgen op de club ben :( het is namelijk erg druk op het werk :mad:

Laatst bewerkt:
net het depron straaljagertje opgehaald ,met nog wat servo's ed :D
dus weer een knutsel projekie erbij :turn-l:

morgen op de club maar ff info inwinnen betreft het merk motor ,regelaar ,de juiste adresjes enzo

straks wat pic's .

burp ,ga toch lekker tennissen man :cool:

Ja snap ik dat je dat zegt, dan heb jij straks iets meer kans op de overwinning. Als ik al ga trainen wordt het helemaal leuk :D

Ja snap ik dat je dat zegt, dan heb jij straks iets meer kans op de overwinning. Als ik al ga trainen wordt het helemaal leuk :D

he,he , ik weet nog steeds niet of ik überhaupt meedoe ivm tijd gebrek ,en de keuze van indoor vliegen ,want dat vind ik ook erg gaaf :cool:

dus dat maakt jouw een zekere nummer 1 ;)

Dat autogebeuren is ook zoooo makkelijk..... daar zie ik geen uitdaging meer in. Als ik meedoe sta ik gelijk bovenaan :confused: :nooo: :rolling:

Ik hou het wel bij indoorvliegen, daar kun je alle kanten mee opgaan 8)

zo hier de aanwinst van vandaag :D
nu nog met standaard motor

dus weer genoeg om te plakken /snijden ,om er gek van te .....( zie mijn smoel ) :shock:

IMG_1845.jpg

IMG_1828.jpg

IMG_1827.jpg

vanavond weer wat a/d blizzard doen

En hopla :p

nu nog ff de electronica, de hoogte roertjes ,en de juiste spulletjes erin ,en go .

morgen hopen dat de juiste mensen op de ach zijn ;)

Ps ; nog genoten van het gescalpel op de nieuwe baan ?

IMG_1847.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back