Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, vanavond lekker bezig geweest om de F117 uit te snijden en daarna overtekenen op het Depron. Naadje dat de platen van Peter te klein zijn om de grootste delen in een keer uit te snijden :(

Alle kleinere delen uitgesneden en op de vouwrandjes ingesneden en gebogen. Morgen maar even kijken of ik ergens stevige platen Depron kan krijgen (zwart bv) waar ik ook de grote delen uit kan halen. Meteen maar wat koolstof strips en staven in huis halen. Daarna meteen maar plakken en dan klaar om electronica in te bouwen.

In dit tempo heb je heel snel een vliegtuig :D

Zo, vanavond lekker bezig geweest om de F117 uit te snijden en daarna overtekenen op het Depron. Naadje dat de platen van Peter te klein zijn om de grootste delen in een keer uit te snijden :(

Alle kleinere delen uitgesneden en op de vouwrandjes ingesneden en gebogen. Morgen maar even kijken of ik ergens stevige platen Depron kan krijgen (zwart bv) waar ik ook de grote delen uit kan halen. Meteen maar wat koolstof strips en staven in huis halen. Daarna meteen maar plakken en dan klaar om electronica in te bouwen.

In dit tempo heb je heel snel een vliegtuig :D

moggel

ook lekker bezig ;)

ja dat plakken en knippen gaat snel, maar ik loop een beetje vast ,en zou eigenlijk wat tip's nodig hebben ,zowel voor de ikarus als de blizzard .

eerst maar weer een dagje werken :)

Shit, Q was dicht en die andere ballentent had ook geen fatsoenlijk depron. Iemand nog een adresje waar ik het zo kan ophalen? Liefst zwart en wat grotere platen.

Wel een motormount gescoord en wat koolstof strips en staven. Vanavond maar even een setupje bij rctechnics bestellen en als het snel binnen komt dan kan hij dit weekend al vliegen. (zie je wel dat ik ook best snel kan gaan mits ik de tijd er maar voor heb, maak, krijg :mrgreen:)

Mischien zaterdag maar even meenemen naar de sporthal in wormer en vragen of een van die gasten hem daar een beetje wil voor vliegen :D

phil;

zaterdag avond in wormer is toch 1 keer in de 2 weken ? of elke week ?

trouwens rct , daar ga ik niet graag nog eens heen , wat een depri personeel daar , werd er zelf depri van , dan maar weer bestellen via internet

Laatst bewerkt:
huh , is er nou een bericht verwijderd ?
stonden toch geen rare dingen in ?

sleur ; voor jouw doen lang niets gehoord :confused:, katertje of word je gewoon verstandig ;)

Mischien zaterdag maar even meenemen naar de sporthal in wormer en vragen of een van die gasten hem daar een beetje wil voor vliegen :D
Nah, ik denk niet dat je iemand zo gek krijgt de F117 in de hal te vliegen. :nooo: Er zit geen landingsgestel onder dus de kans op schade aan de vloer is groter. :?

phil;

zaterdag avond in wormer is toch 1 keer in de 2 weken ? of elke week ?

trouwens rct , daar ga ik niet graag nog eens heen , wat een depri personeel daar , werd er zelf depri van , dan maar weer bestellen via internet
Tsja, had je maar op moeten letten. Diegene die zich ingeschreven hebben weten het allemaal wel. :p ;)

En die gasten in Velserbroek zijn best aardig. Koos Alberts is zeker OK, zijn broer heeft soms zijn dag niet (en mag het soort mensen als jou op voorhand al niet, hij is alleen aardig tegen serieuze mensen en niet tegen mensen met modelbouw ADHD ;)).

huh , is er nou een bericht verwijderd ?
stonden toch geen rare dingen in ?

sleur ; voor jouw doen lang niets gehoord :confused:, katertje of word je gewoon verstandig ;)
Nee, ook ik moet wel eens werken buiten de deur. Vanaf 08:00 tot 18:15 non-stop op locatie bij een klant geweest. Bespreken, modder gooien naar leveranciers, bespreken, uitvoeren, bespreken, procedures typen, bespreken etc. Helaas bij de klant de dupe van onze eigen beveiligingen en dus geen internets. :evil: ;)

hmmm, ik vond ze allemaal zeer sacherijnig , en terwijl ik iedereen aan het lachen kan krijgen , maar hun niet hoor :confused:
niet klantvriendelijk , phil klaagde ook al , dus .

dat is geen antwoord , je geeft toch aan per keer of je naar de sporthal gaat :confused: , maar je mag het ook lekker voor je zelf houden ,oude sacherijn:rolleyes:

Bericht is niet verwijderd maar aangepast ;)
Het kwam er op neer dat er waarschijnlijk zaterdag niemand is die de kist van Martin wil voorvliegen, er zijn alleen maar serieuze vliegers die o.a. ook meedoen aan het NK indoor (of dat willen gaan doen in de toekomst :D)

@ Junkie: RCT is wel een geschikte zaak :yes: 1x heb ik daar een wat minder gehumeurde verkoper gehad maar verder is het een prima winkel.

Verder qua indoor, er zijn 2 groepen.... de raggers en de aerobaticsgroep en die vliegen om de week.

dat is geen antwoord , je geeft toch aan per keer of je naar de sporthal gaat :confused: , maar je mag het ook lekker voor je zelf houden ,oude sacherijn:rolleyes:

Niet helemaal waar, je wordt aan het begin (is al gedaan) ingedeeld in een groep, je krijgt de data's door wanneer er gevlogen wordt. Je kunt dan gelijk aangeven wanneer je niet kunt. Als je dan niet komt opdagen terwijl je wel ingedeeld was dan kun je gewoon jou tijd nog even afrekenen. Je kan natuurlijk wel voor een invaller zorgen of met iemand ruilen uit de andere groep.
Het lijkt allemaal moeilijk gedoe qua regels maar dat is het niet. Het moet gewoon zo, anders kan je zoiets niet organiseren :nooo:

Laatst bewerkt:
Bericht is niet verwijderd maar aangepast ;)
Het kwam er op neer dat er waarschijnlijk zaterdag niemand is die de kist van Martin wil voorvliegen, er zijn alleen maar serieuze vliegers die o.a. ook meedoen aan het NK indoor (of dat willen gaan doen in de toekomst :D)

@ Junkie: RCT is wel een geschikte zaak :yes: 1x heb ik daar een wat minder gehumeurde verkoper gehad maar verder is het een prima winkel.

Verder qua indoor, er zijn 2 groepen.... de raggers en de aerobaticsgroep en die vliegen om de week.

kijk ,dat is een nuttig antwoord ;)

ik ga voor de raggers :cool:

wijziging ; ik ben dus te laat , volgend jaar beter, heb ik ook nog wat tijd om te bouwen

hmmm, ik vond ze allemaal zeer sacherijnig , en terwijl ik iedereen aan het lachen kan krijgen , maar hun niet hoor :confused:
niet klantvriendelijk.
Tsja, het zijn slechte tijden voor modelbouwwinkels. Met de huidige wannabe-crisis houdt iedereen even de hand op de knip en kijkt de kat uit de boom(want er is eigenlijk weinig aan het handje, de economie wordt weer een beetje normaler maar wordt nu opgeklopt door een verkeerd uitgepakte actie van het investeringsdeel van een bank met grootheidswaanzin: Where today? Gone tommorow! :lol:).

Ik heb daar geen problemen. Ze kennen me alle drie bij de voornaam en altijd een praatje over de andere hobby van die lui (Small Practical Innovations). :yes:

niet klantvriendelijk , phil klaagde ook al , dus .
Woon er zeer vlakbij,maar kom er weinig.Beroep is chagerijn en daarnaast doen ze aan modelbouw.
Kwam laatst ook voor iets(stond op de deur open,dat was hij ook)was tien over vijf,wij zijn maar tot vijf uur open(had iets van een aanzienlijk bedrag)Nou dan ga ik toch weer,en dan opeens zijn ze toch tot iets later open.Stelletje snfgernkten zijn het daar RCT pppfffff :nooo:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back