Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
een bank met grootheidswaanzin: Where today? Gone tommorow! :lol:).

Fortis = Fortwas ;)

@ Philliams , zoals het er nu naar uitziet hebben wij het volgende week niet al te druk , en zou ik graag de spulletjes ophalen bij jou :D ;)
Ik weet niet eens meer precies wat het allemaal was en hoeveel het totaal was :rolleyes:

Hejjjj we hebben ook een Eschedese Truggyrijder zie ik, Benji alles goed man ?

Ik lees mee ja, het enige topic wat totaal niet nuttig is maar wel leuk om te lezen :P
Alles prima hier, de nieuwe truggy loopt prima, al zijn de servo's die ik er nu in heb niet geschikt :P
Nog intresse in een Lightning met nieuwe motor? :P

Moet dit nou allemaal op het forum?

ach , het viel me gewoon op , misschien bedoelen ze het niet zo , maar ik heb zelf een eigen toko ,en een stukje vriendelijkheid met een positieve uitstraling levert mij een hoop werk op via via ,mond op mond reclame enz , dat is alles;)

verder lijkt het me wel leuk om afentoe mee te mogen fladderen in de sportschool , dus ik vraag de volgende keer wel wat info op betreft wormer .

Kijk, dat is eigenlijk de eerste zinnige opmerking in dit topic wat gelijk een goede omschrijving is. :lol: ;)

*knutselt verder aan de Sumo F3Axis en Nexus*

precies ;)

nog een nuttige vraag ; wanneer komen de nuttige onderdeeltjes binnen voor de funliner ?:D

heb ik tenminste nog iets dat vliegt .

of jaag ik je nou op :rolleyes:

Kijk, dat is eigenlijk de eerste zinnige opmerking in dit topic wat gelijk een goede omschrijving is. :lol: ;)

*knutselt verder aan de Sumo F3Axis en Nexus*

Nou lekker dan, nu kunnen we het topic wel gaan sluiten :rolling:

@Benji

Zou graag willen, maar denk dat, nee weet zeker dat ik genoeg projekten heb ;) (of je moet hem cadeau terug willen geven aan me :p)

ghehehehehehe helaas, zo rijk ben ik niet mikey ;)

@Sleur: wel he? :P ach, het is grappig om te zien hoe het van savage naar fg naar hpi naar onroad naar vliegertjes is gegaan :P wat is het volgende? met zn allen sleep boten bouwen? ;)

precies ;)

nog een nuttige vraag ; wanneer komen de nuttige onderdeeltjes binnen voor de funliner ?:D

heb ik tenminste nog iets dat vliegt .

of jaag ik je nou op :rolleyes:
Een onzinnig antwoord: Als het pakketje binnen komt heb ik jouw spulletjes. ;) Ook Phillioot zit op zijn spulletjes te wachten. Net als ik... :cry:

@Sleur: wel he? :P ach, het is grappig om te zien hoe het van savage naar fg naar hpi naar onroad naar vliegertjes is gegaan :P wat is het volgende? met zn allen sleep boten bouwen? ;)
Nope, geen bootjes meer voor Sleur. Nog trauma's van overgehouden uit mijn jeugd (stiekem komt er in het voorjaar wel een 50cm brushless racertje, maar moet je nog niet verklappen hoor ;)).

Hebben er mensen zin om zaterdag en of zondag nog effe te rijden of vliegen?
Zin wel, tijd is een ander probleem. Vrijdagmiddag start de grote boze verhuizing van een hoofdkantoor inclusief serverpark. Dat mogen we dus allemaal gaan doen en maandagochtend 06:00 uur moet alles weer draaien. Nu zijn er wat technische tekortkomingen door derden die we maar even moeten zien te omzeilen. :( Daar ben ik dus al ruim twee weken hyper-de-pieper mee. :hammer:

@Marcelsiggerydingesradiopiraat: Jouw spulletjes zijn ook bestolen... :thumbsup:

Dit knoeiwerk hadden we al gezien (de body van Gladoor in de latex, besneden en bespoten). ;)

gt14_body2_paintjob1.jpg

Maar hij is nu klaar voor misbruik (al zegt-ie zelf dat-ie hem in de vitrine zet :nooo:)...

gt14_body2_paintjob2.jpg

gt14_body2_paintjob3.jpg

gt14_body2_paintjob4.jpg

gt14_body2_paintjob5.jpg

gt14_body2_paintjob6.jpg

Gebruikt:
- Fasfluorescend Orange, Fasfluorescend Flaming Orange, FasChrome Satin (en vermengd met zwart), Faspearl White, Fask Black. Het chroom op de zijkant is echt chrome, dus spiegelend. 8)
- FasMask vloeibaar masker en de vlammen zijn Parma-PSE vinyl maskers.

zijn de hitec hs 55 servo's sterk genoeg ( 1,5 kg) VOOR DE BLIZZARD ?

Ps ook goedemorgen allemaal .
Net nog ff gezellig een bakkie gescoord bij siggy ,dus ga nu maar eens werken ;-)

Posted via Mobile Device

Mmmm... net effe 400 euro achter gelaten bij de kwikfit...

Wou alleen uitlijnen maar hij heeft me ook 2 nieuwe banden aangesmeerd:rolleyes:

Jongens, ik taai af :D Mij te mooi weer :yes:

Zijn er nog mensen op de ACH-club vanavond, ikke wellus ;)

@ Junkie: van die servo's zou ik niet weten, mijn gevoel zegt dat ze te slap zijn....... maar dat weet ik dus niet zeker

zijn de hitec hs 55 servo's sterk genoeg ( 1,5 kg) VOOR DE BLIZZARD ?
Ik denk dat je beter HS-65's of zelfs HS-81's kunt nemen. Gezien de snelheden die de Blizzard kan halen, kan het best zijn dat je flink kracht nodig gaat hebben om de roeren om te krijgen.

Zijn er nog mensen op de ACH-club vanavond, ikke wellus ;)
Jasper heeft je geleld, Depron was binnen. Kom ik vanavond ook even ophalen, zal zo rond 21:00 uur worden als Jasper er ook is. :D ;)

Helaas nog niets uit Hong kong gezien. :evil:

Ik heb ook een EZ* :proost:

(Siggy: PM ;) )

welkom bij de vliegeniers , de ez is een leuke vlieger om te beginnen ;)

sleur/phil ; ik denk dat er idd sterkere in moeten , voordat ik de 2 romp delen vastlijm :smile:

heel misschien kom ik ook ff naar de ach .

ben alleen een beetje door mijn rug gegaan :(

ach, het is grappig om te zien hoe het van savage naar fg naar hpi naar onroad naar vliegertjes is gegaan :P wat is het volgende? met zn allen sleep boten bouwen? ;)
Qua slap gelnl begin je je al aardig thuis te voelen,boten bouwen :fuckyou2::rolling:
@Fritsie ga je nog Scalpelen vanavond.

Qua slap gelnl begin je je al aardig thuis te voelen,boten bouwen :fuckyou2::rolling:
@Fritsie ga je nog Scalpelen vanavond.

Sorry man gaat niet lukken heb 2 vergaderingen vanavond :rolleyes:

Houd wel in dat ik morgenmiddag vrij ben om te scalpellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back