Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb evt nog een onderdelen Scalpel voor je in de aanbieding,ruilen tegen een EZ :puppydogeyes:
@FWNK gewoon zondag komen veel leuker joh

neejoh , lekker zelf houden , ik doe voor als nog niets met de scalpel , het lukt me al niet om mezelf naar de ach te slepen :morning:

maar uitgeslapen en fit ,ben ik wel te porren voor ht activiteiten :banana:
ga zo ff een stapel accu's en lipo's laden alsmede de gloeiplug voor de sav ,want die mag ook wel weer eens los :cool:

burp ; jij regelt zondag de koffie ? , zorg ik voor ijskoud bier :D

Ik mix nog steeds met twee technics draaitafels, de SL1200MK-2.
Staat een 2 kanaals battlemixertje met crossfader tussen,dus alle gemak van de wereld.

Heb hier ongeveer 1000 12inches en lp's staan,voornamelijk danceclassics en electro,hiphop e.d uit de jaren 80 en 90.

Hiernaast nog ongeveer 4 terrabyte aan digitale muziek,dus als je wat speciaals zoekt : roept u maar zou ik zeggen

Als je er een keer mee wilt spelen geef je maar een gil hoor ;)
Zoek niets speciaals maar dat mixen lijkt me wel leuk.Wat Motown hits en andere zooi,heerlijk man die ouwe zooi.Beetje Run Dmc tussendoor oh wat was dat toch heerlijk die jaren 80.GGGIIILLL

Laatst bewerkt:
moet je zeker doen , al word het zondag veel gezelliger ,en drukker ;)

zo,zo siggy ,gaat de paarse banaan mee :confused:;)

snoeksel ; vergeet niet je vliegtuig mee te nemen :D

phil ; lieverd , ik ga je pben ;)

burp ; jij bent goed bezig ,waar haal je ineens de tijd vandaan :confused::p

Ik heb je gezegd, mijn tijd is weer aangebroken :rolling:

Ik moet nog wel andere klusjes doen zoals het afwerken van de rand van mijn vloer onder de keuken, een takel maken in de garage om de bbmotor van mijn boot te kunnen halen en de boot opruimen en nog een paar andere kleine klusjes. Maar zoals gezegd, de modelbouw is weer in zicht :D

Net de onderkanten van de F117 schuin geschuurd zodat hij beter aansluit op de bodemplaat. Ik weet dat het wat overdreven is maar als ik bouw dan wil ik het ook goed/netjes doen. De stukken passen nu echt mooi in elkaar en morgen zou ik vrijwel alles af moeten krijgen (hoop ik) Ik zit alleen nog te bedenken hoe ik de servo's ga plaatsen en hoe de ruders aan te sturen :confused::confused: Ik gebruik er overigens HS-55 servo's voor van Hitec.

Als setup heb ik het volgende besteld (morgen binnen als het goed is)

RCtechnics Internet Store (ESC)
RCtechnics Internet Store (Motor)
RCtechnics Internet Store (Prop)
Twee Hitec HS-55 die ik al heb
Spectrum AR7000
3S LiPo 2100 en/of 2S 2050

Moet volgens mij wel voldoende zijn.

Laatst bewerkt:
Ik mix nog steeds met twee technics draaitafels, de SL1200MK-2.
Staat een 2 kanaals battlemixertje met crossfader tussen,dus alle gemak van de wereld.
Heb hier ongeveer 1000 12inches en lp's staan,voornamelijk danceclassics ,hiphop e.d uit de jaren 80 en 90.
Als je er een keer mee wilt spelen geef je maar een gil hoor ;)
De La Soul,C&C-Music Factory,Snap Heerlijk die ouwe herrie :worship::banana::banana::banana::banana:Net als Nitro oud en vertrouwd
Lekker dood zooitje dan hier.Weet het had even niks met modelbouw te maken

Laatst bewerkt:
moet je zeker doen , al word het zondag veel gezelliger ,en drukker ;)

zo,zo siggy ,gaat de paarse banaan mee :confused:;)

snoeksel ; vergeet niet je vliegtuig mee te nemen :D

phil ; lieverd , ik ga je pben ;)

burp ; jij bent goed bezig ,waar haal je ineens de tijd vandaan :confused::p

Ik kom zondag ook als het mag ;)

Morgenavond reunie en als mijn 'jeugdliefde' komt kan het nog wel eens laat worden...:rolleyes:

Srsly... al mijn jeugdliefdes zijn horken nu ze ouder zijn... zonde

Zo :D en klaar....... Nu maar wachten op HongKong ;)

3-1.jpg

Ik zit alleen nog te bedenken hoe ik de servo's ga plaatsen en hoe de ruders aan te sturen :confused::confused: Ik gebruik er overigens HS-55 servo's voor van Hitec.
In het oorspronkelijke ontwerp zitten de servo's in de "romp". Maar dan krijg je hele rare stangen. Als je dan wat slapper ijzerdraad hebt gebruikt, klapperen de roeren alle kanten op. Ik heb de servo's vlak voor de roeren geplaatst. Voordeel is dat de stangetjes lekker kort zijn en recht op de roeren staan.

f117-ready_to_fly1.jpg

Zo :D en klaar....... Nu maar wachten op HongKong ;)
+1 :evil: Duurt wel erg lang deze keer. Komt zeker door die filevrije dag waarbij ik er al 2x zo lang over deed om op kantoor te komen. :?

*gaat weer verder met verhuizen en bellen met die telecomclub die er niets meer van snapt*

phil ; ziet er grappig uit , welk type is dat ?

de clik vind ik echt gaaf , moet ik toch maar es gaan bouwen :)

joh, weer 7 E gewonnen in de staatsloterij :mad:, schiet niet op .

hoe laat zullen we morgen op ht afspreken ?

Goedemorgen allemaal,Wormerland is ook weer wakker hoor :zon::zon::zon:

Zal vanmiddag wel weer druk zijn op het veld bij de ach denk ik.
Phil,ga jij nog fladderen vanmiddag ;)

Zooo... eerst effe naar de kapper en dan HT onveilig maken :D

Btw:

Ik zag dat ze aan het graven waren daar (dinsdagavond was ik er effe)... hoop dat het niet bebouwd gaat worden :(

Twins.jpg

Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal,Wormerland is ook weer wakker hoor :zon::zon::zon:

Zal vanmiddag wel weer druk zijn op het veld bij de ach denk ik.
Phil,ga jij nog fladderen vanmiddag ;)

Nee vanmiddag niet maar vanavond wel in de sporthal :D

Morgen kom ik wel ff naar HT denk ik, maar of Fritsie meekomt weet ik niet :nooo:

Als die Twinnies aan het graven zijn op HT dan kom ik zeker ff kijken :D :cool:

Nee vanmiddag niet maar vanavond wel in de sporthal :D

Morgen kom ik wel ff naar HT denk ik, maar of Fritsie meekomt weet ik niet :nooo:

Als die Twinnies aan het graven zijn op HT dan kom ik zeker ff kijken :D :cool:

Ik ga in de middag wel ff naar het veld toe denk ik, koekeloeren enzo :p

@Junkie

Je bent rijker dan ik, ik had maar 5 euro :shock:

@twins, ik kom eraan!!!! helemaal mijn type (duhhh :rolling:)

@Sleur, ik had jouw oplossing ook gezien maar vind die optisch niet zo. Met de stangen zie je er vrijwel niets van maar ik ben ook wat bang voor het flutteren. Misschien stevig draad gebruiken, nadeel weer is dan het gewicht..... twijfel, twijfel. Overigens is de postbode nog niet geweest dus ik kan even niet verder.

Morgenmiddag rond 14:00u op HT? Ik neem wel wat kids mee als ze willen. Koffie ook paraat. Toevoegingen zelf even meenemen.

Zo wat een heerlijk weertje vandaag mensen,was gezellig op het veld bij de ACH met o.a phil en junkie :zon: :zon:
Toch de factor 15 maar weer even in de auto gooien,toch weer een rood neusje opgelopen :rolling:

Misschien vanavond nog even indoor kijken hier in het dorp,en anders morgen HT ;)

Dacht ik dat de spulletjes vandaag toch niet meer kwamen, kom ik net thuis en ligt alles op de mat :thumbsup: voor rctechnics.

aangezien ik vanavond uit eten ga en daarna een klein biertje drinken zie ik niet dat ik dit voor morgen gereed krijg. Volgende week dan maar klaar. Kan ik ook nog even goed nadenken over de manier om de roeren aan te sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back