Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo wat een heerlijk weertje vandaag mensen,was gezellig op het veld bij de ACH met o.a phil en junkie :zon: :zon:
Toch de factor 15 maar weer even in de auto gooien,toch weer een rood neusje opgelopen :rolling:

Misschien vanavond nog even indoor kijken hier in het dorp,en anders morgen HT ;)

was zeker ff leuk en ontspannend op het veld , ik had alleen geen vlieger bij me :(
wel de irakus meegenomen ,en heb bij marcel alle info even opgeschreven .
dus nu de hele zooi bestellen :D

na het veld met floor even een pintje gepakt , gezellig vader /dochter weekendje word het ,want het vrouwtje werkt overdag :banana:
en floor vind het prima op het veld of ht ;)

bis morgen , en ik roep iedereen op om ook te komen , want het zou wel eens de laatste mooie ht zondag kunnen worden :p

ps; ik heb ook een heerlijk ijskoud zelftap vat mee , voor diegene die wel een pilsie lusten :celebrate:

Laatst bewerkt:
Of de laatste HT-dag want ik hoorde dat er flink gegraven wordt
Wie is er dan zo hard de grond in geknald dat er helemaal gegraven moet worden? 8O ;)

Klusje klaar, althans werkend opgeleverd. Opkuisen doen we maandag overdag wel. :p Vanavond dus stiekem toch richting de sporthal. Ik had alleen gemeld dat ik niet zou komen dus misschine dikke pech. Maar wel gezellig (denk ik ;)). :yes: Net nog even snel wat carbon staafjes voor de Nexus/Sumo en een Günther propje voor de Pico Raven gehaald. Landingsgestelletje even wat vaster gezet op de Pico en weer klaar voor gebruik. :D

Overigens bij Peter weer staan verlekkeren aan een piepschuim F15. Mooi dingetje. :yes: (foto volgt)

Wie is er dan zo hard de grond in geknald dat er helemaal gegraven moet worden? 8O ;)

Klusje klaar, althans werkend opgeleverd. Opkuisen doen we maandag overdag wel. :p Vanavond dus stiekem toch richting de sporthal. Ik had alleen gemeld dat ik niet zou komen dus misschine dikke pech. Maar wel gezellig (denk ik ;)). :yes: Net nog even snel wat carbon staafjes voor de Nexus/Sumo en een Günther propje voor de Pico Raven gehaald. Landingsgestelletje even wat vaster gezet op de Pico en weer klaar voor gebruik. :D

Overigens bij Peter weer staan verlekkeren aan een piepschuim F15. Mooi dingetje. :yes: (foto volgt)

Gewoon op tijd komen Sleur, dan komt het allemaal goed :yes:

dat zou ook kunnen ,maar ik hoop dat we er morgen nog op kunnen :confused:

fwnk ,weet er misschien meer van ,die is vandaag geweest

KLopt, postte ik eerder ook al.

Er zijn op 2 plekken flinke kuilen gegraven (e-maxx vond het wel tof) maar dat lijkt niet echt op bouwen, hoewel et natuurlijk wel een voorbereiding kan zijn.

En zeker weten dat je er nog op kan.

Wie gaan er vanavond allemaal sporten in de sporthal in Wormer ?

@Siggy kom jij vanavond, dan kan je die accu meteen meenemen :)

Hoe kan ik hier een filmpje van you tube plaatsen
Krijg het gvd niet voor elkaar

Als je deze link hebt :

h t t p : / / w w w youtube.com/watch?v=1JynBEX_kg8

Dan zet je dit gedeelte :

1JynBEX_kg8

Tussen deze haakjes : [youtube][/youtube.] (zonder die laatste punt)

En dan krijg je dit :

[youtube]1JynBEX_kg8[/youtube.](zonder die laatste punt)

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je deze link hebt :

h t t p : / / w w w youtube.com/watch?v=1JynBEX_kg8

Dan zet je dit gedeelte :

1JynBEX_kg8

Tussen deze haakjes : [youtube]1JynBEX_kg8[/youtube.] (zonder die laatste punt)

En dan krijg je dit :

Laat maar komt nog wel een keer,ben dat geklooi even helemaal zat.Had ook al op het test forum gekeken en gekloot lukt me even niet.Maaruh ben je er morgen ook met de Baja:p

Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon op tijd komen Sleur, dan komt het allemaal goed :yes:
Beter niet kunnen doen. Door de vermoeidheid wat overmoedig geworden en na een succesvolle rol bleek de zaal iets te kort. In een laatste poging een halve looping te trekken, kwam ik er achter dat ik de uitslag van het hoogteroer op 30% had gezet omdat-ie de vorige keer zo hyper-de-pieper was. *pats* Hard op de grond. Maar het landingsgesteld zat er nog onder en de prop was nog heel. Wel was de hele motor eraf gescheurd. :cry: In de herkansing viel de geplakte motor er spontaan weer vanaf. Nu is de Pico raven voorbestemd voor de Kliko. :hammer:

Wel mooie figuurtje gezien van Niels, Ronald en Erik. Ook Philliams deed prima zijn 5 minuten vol vliegen (ik zal het niet verklappen van dat net ;)). En het barhanggebeuren was wel ernstig (te) gezellig. Meneer de barman had het erg naar zijn zin en zat duidelijk op zijn praatstoel. ;) :thumbsup:

Morgen ben ik op HT (waarschijnlijk ook met kids, inclusief MPX EasyStar/MPX Fox/Graupner Discus/HPI E-Savage).

Beter niet kunnen doen. Door de vermoeidheid wat overmoedig geworden en na een succesvolle rol bleek de zaal iets te kort. In een laatste poging een halve looping te trekken, kwam ik er achter dat ik de uitslag van het hoogteroer op 30% had gezet omdat-ie de vorige keer zo hyper-de-pieper was. *pats* Hard op de grond. Maar het landingsgesteld zat er nog onder en de prop was nog heel. Wel was de hele motor eraf gescheurd. :cry: In de herkansing viel de geplakte motor er spontaan weer vanaf. Nu is de Pico raven voorbestemd voor de Kliko. :hammer:

Wel mooie figuurtje gezien van Niels, Ronald en Erik. Ook Philliams deed prima zijn 5 minuten vol vliegen (ik zal het niet verklappen van dat net ;)). En het barhanggebeuren was wel ernstig (te) gezellig. Meneer de barman had het erg naar zijn zin en zat duidelijk op zijn praatstoel. ;) :thumbsup:

Morgen ben ik op HT (waarschijnlijk ook met kids, inclusief MPX EasyStar/MPX Fox/Graupner Discus/HPI E-Savage).
Wordt tyd dat ze bij Peter een bar maken gewoon na het rijden even lekker een pilsje(of weet ik veel hoeveel)
Gaat zijn laatste batterijen opladen en zichzelf :bye::bye:

Het waren zeker een paar gezellige uurtjes hier in het dorp :D

Knappe vliegkunsten mogen aanschouwen,en ook zeer hard gelachen
door de vliegkunsten van Sleur :oops: ( kwam echt door de oververmoeidheid hoor ) ;)

En de derde helft was ook zeer geslaagd,was een gezellige ronde mannen ;)

De barman zat zeker op zijn praatstoel,en gaf ook diverse malen aan dat hij en andere sporthalbezoekers het indoor vliegen zeer leuk vonden :pim:

@ bym

Bedankt voor de startaccu,vond het leuk dat je ( jullie ) er bij was ( waren ) vanavond :D

@ de rest

Oant moarn @ HT ;)

was weer gezellig hoor ik ;)

als ik eindelijk iets vliegbaars heb ,kom ik ook graag op zaterdag naar de sporthal .
ik kan alleen niet de juiste motor vinden op de site van rct voor de ikarus ?
snoeksel ; het is idd wel een voordeel dat ze op de ach en de sporthal een bar hebben ;)
ik Zie nu nog wat wolken ,maar ook al wat blauwe lucht verschijnen :zon:

ik ben er rond 13;00 u , met een grandis vol met spul . ( nu nog netjes en stofvrij :shock: )

ik kan alleen niet de juiste motor vinden op de site van rct voor de ikarus ?
Ik weet niet aan welke specs dat motortje moet voldoen, maar ik denk dat deze, deze (wat zwaarder) of zelfs deze prima voldoen. Die laatste zit ook op de schuimpjes waar indoor mee gevlogen wordt.

Vanmiddag ergens tussen 13:00 en 14:00 ben ik (zijn wij) op HT.

*gaat 200 accu''s laden* 8O ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back