Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, want er zijn weinig films die we leuk vinden. Wel kijken we gezamelijk het journaal (zo rond middernacht) en delen hetzelfde bed. Dat is onze vaste ontmoetingsplaats. :rolling: Voordeel is dat we ook geen tijd hebben om ruzie te maken want in de tijd dat we elkaar zien, doen we ervaringen uitwisselen en knuffelen wat. 8O Alleen op woensdagavond zijn we beiden de hele avond thuis. Vrouwtje is dan druk met de studie en ik knutsel met piepschuim vliegtuigjes of de elektroautootjes op de keukentafel. ;)

En de kids worden ondertussen ook nog tevreden gehouden met spelletjes spelen (bordspellen, PS2 en Wii), (voor)lezen (of voorgelezen worden :?), beetje zwemmen, dagje Artis, voetballen, rolschaatsen, modelautootje rijden op het pleintje etc. etc.

Tussendoor dan ook nog wat aan het huis verbouwen, de Triumph Spitfire knutselen, beetje rondhangen op de internets, zelfstudie m.b.t. ontwikkelingen op de markt (zowel ICT als financieel) en lekker eten. Best druk leventje he?! ;)

Dan ga ik er maar van uit dat het ten koste van je hobby's gaat en niet van je gezin :thumbsup: :mrgreen:

Dan ga ik er maar van uit dat het ten koste van je hobby's gaat en niet van je gezin :thumbsup: :mrgreen:
We heten niet allemaal junkie rc. :nooo: ;) Alles nog altijd in goed overleg waarbij het gezinsleven echt wel voorrang heeft hoor. :yes:

En of ik nu thuis aan de keukentafel een biertje drink of bij de ACH maakt ook weinig uit. Bij de ACH zijn ze in ieder geval spraakzamer dan het vrouwtje thuis dat hard zit te studeren (HBO in avondopleiding is geen pretje). :? ;)

We heten niet allemaal junkie rc. :nooo: ;) Alles nog altijd in goed overleg waarbij het gezinsleven echt wel voorrang heeft hoor. :yes:

En of ik nu thuis aan de keukentafel een biertje drink of bij de ACH maakt ook weinig uit. Bij de ACH zijn ze in ieder geval spraakzamer dan het vrouwtje thuis dat hard zit te studeren (HBO in avondopleiding is geen pretje). :? ;)

Het is in ieder geval wel duidelijk wie het huishouden doet :rolling:

ho,ho , laat mij er ff buiten tussen jullie huiselijk gebrabbel ,of jij nooit thuis klachten hebt gehad , ECHT WEL :yes:
net zoals zoveel modelbouwers ....

ik krijg nu zelfs klachten ,dat ik te weinig aan modelbouw doe ,en teveel op de bank hang ,na een dag lichamelijke arbeid ;)

af en toe zondag op ht , en voor de rest pogingen om naar de ach te gaan
oja ,en thuis soms een stuiptrekking om een vliegtuig in elkaar te zetten :-x

maar vanavond kom ik wel ff naar de ach , en de motivatie is dat er wat onderdelen voor de funliner liggen :D

Hij was weer gezellig vanavond Philloot Sleursoen en Sjaakie-rc, toppie!

Weer erg produktief geweest ook overigens, samen met Marcel mijn motorsteun aangepast en op mijn Hummel gebouwd, aankomende week even wat finetuning op dat gebied en dan kan mijn motor gemonteerd worden!

De tank nog even nakijken en evt voorzien van een sinterclunk, die had ik volgens mij nog liggen uit mijn vorige brandstof vliegtuigtijdperk :p
Dan mijn hoogteroer nog even goed aanpassen en volgens mij kan ik dan airborn.

Denk trouwens dat ik de maiden in alle rust uit ga voeren, tweede vlucht zijn jullie uitgenodigd :rolling:

Was wel een duur avondje trouwens, van een rondje voor de hele zaak loop je echt leeg :rolling:

en weer thuis v/d ach ;)

ik moet toch eerlijk bekennen ,dat ik erg blij ben ,lid te zijn van de ach .
erg gezellige sfeer , en iedereen helpt elkaar ,vooral marcel is erg behulpzaam en een goede vraagbaak ,de rest waarschijnlijk ook ,maar die ken ik nog niet zo goed .
en dat er een kroeg aan vast zit ,is natuurlijk mooi meegenomen :p

verder lekker de spulletjes ontvangen van sleur :thumbsup:, zodat ik de funliner kan gaan pimpen tot prophanger :cool:

bym was erg actief met zijn hummel (r) , gaaf ding hoor !
phil druk met snijden /plakken /knippen
sleur en ik en later ook phil , druk in de kroeg ;)

kortom ,dinsdag weer ,moe of niet .

Gelukkig ben ik weer vroeg thuis :celebrate::???: Maar het was wel gezellig :yes:
Heb je vlot gedaan. 8O ;) Je hebt je jas zeker nog aan... :?

Was inderdaad weer vreselijk gezellig. Misschien weer, zoals gewoonlijk, iets te... ;) Ik heb lekker niets gedaan, alleen wat kofferbakhandel en slap ouwenelen. 8)

Goeiemorgen

gm0401.gif

Heb je vlot gedaan. 8O ;) Je hebt je jas zeker nog aan... :?

Was inderdaad weer vreselijk gezellig. Misschien weer, zoals gewoonlijk, iets te... ;) Ik heb lekker niets gedaan, alleen wat kofferbakhandel en slap ouwenelen. 8)

ja ,hartstikke gezellig , maar ben nu goed verrot :schrik:;)

vanavond lekker de funliner opwaarderen naar powerliner :p

maar nu eerst ff achteraan sluiten in de file :???:

vooral marcel is erg behulpzaam en een goede vraagbaak

"s Morgens allemaal

@ Phil

Ik ben niet van steen he,jezus wat een nokkert...

mmmmmm,zit hem in de naam dan zeker ;)

Was gistermiddag weer heerlijk verrot en lag uitgevloerd op mijn nest,
het virus is nog niet helemaal uit mijn lijf denk ik :(

zo ,is de winterslaap begonnen :confused:

5 berichtjes sinds vanmorgen 8O

heerlijk wat een rust ;)

gaat straks pielen a/d funliner :cool:

ps sleur ; jij ziet er lekker uit 's ochtends 8O

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back