Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie gaan er vanavond naar de ACH?
Kan ik de mallen uitsnijden en daarna inscannen :D
Is het niet makkelijker om ze eerst te scannen? Ik ga ze toch overtrekken in losse componenten en dan door AutoCAD alles weer laten reorganiseren op de gewenste afmetingen van de ondergrond.

BYM vanavond Blauwtje ophalen :o

Ik zeg, je ziet het vanavond wel op de club :rolling:

(Nee geen blizzard, ook geen depron straaljagert .....)

Laatst bewerkt:
Snoekie vanavond nog even rijden bij speedworld ? of ga je ook naar de ACH? :rolleyes:

Zodra het tijdmeting systeem bij Peter weer operationeel is dan zullen de scalpel rijders vanzelf weer wat massaler aanwezig zijn Fritsie, tot die tijd vind ik er zelf weinig aan, moet wel een beetje kunnen timen wat je doet ;)

Volgens mij waren er al 20 man op de ACH jou voor ;)

Wie gaan er vanavond naar de ACH?
Kan ik de mallen uitsnijden en daarna inscannen :D

nee, ik bedoelde de su 27
maar die staat ook op het lijstje van bYm :p

ik denk niet dat ik naar de ach ga , hoe verder in de week hoe meer gaar ik ben :mad:
net de adaptors opgehaald bij quartel ,en nog wat spulletjes ,dus vanavond thuis klussen a/d funliner, ik heb er zin an ;)

Snoekie vanavond nog even rijden bij speedworld ? of ga je ook naar de ACH? :rolleyes:
ACH ga wel even heen maar niet rijden even spullen ophalen

Zodra het tijdmeting systeem bij Peter weer operationeel is dan zullen de scalpel rijders vanzelf weer wat massaler aanwezig zijn Fritsie, tot die tijd vind ik er zelf weinig aan, moet wel een beetje kunnen timen wat je doet ;)
Hebben Fritsie en Ik al gedaan F3,S1 perfecte timing ;) Woon je naast Bart met al die spullen,of doe je er werkelijk wat mee:rolling::rolling::rolling:;)
Moet wel weer een schermafbeelding nemen Junkie beetje kaal zo

Laatst bewerkt:
ACH ga wel even heen maar niet rijden even spullen ophalen

Hebben Fritsie en Ik al gedaan F3,S1 perfecte timing ;) Woon je naast Bart met al die spullen,of doe je er werkelijk wat mee:rolling::rolling::rolling:;)
Moet wel weer een schermafbeelding nemen Junkie beetje kaal zo

Als je niet gaat rijden , blijf ik thuis :cool:

Ja, zo zonder is best saai. Voor je gevoel rij je soms beter maar uit ervaring weet ik dat je dan vaak een langzamer rondje hebt gereden.

En verder weet ik nu welk blauw ding je bedoelt. Daar heb ik er inderdaad ook 3 van. ;) :p

Vanmiddag even 4 accu's leeggeknald met de GT14. Van alles verder afgesteld en nu is de wegligging goed te noemen. Vanavond nog even de diffjes nalopen, alles lekker invetten en niets meer aan doen. :nooo: Of toch nog een keertje een uurtje trainen... :? Nah ja, in ieder geval zondag de grote dag. 8)

-edit-
Wil ik de Nexus een beetje afmaken, tik ik op Google donut en nexus, kijk ik bij afbeeldingen en de eerste vijf plaatjes zijn wel heel merkwaardig/herkenbaar. :?

Laatst bewerkt:
Geen onderdelen binnen blijven we maar lekker thuis,volgende week word ook niets Fritsie,vrouwtje de hele week in het buitenland.:(

Vanavond even badmintonnen. Morgen hoop ik de spullen thuis te hebben maar afgelopen nacht rond 02:00u waren ze nog ergens in duitsland. Als het vandaag nog in NL arriveerd dan moet ik het morgen kunnen hebben. Dan kan de Twin* voorzien worden van een nieuwe regelaar en heb ik voldoende props en adapters om een en ander te vervangen. Morgen kijken of ik de F117 af kan maken. Foto's volgen morgen :D

In Huize Sleur vanavond de hele piepschuim hangar uitgepakt voor onderhoud/nieuwbouw. 8O :lol: ;) Nu even ter afleiding (*kuch*) de Sumo verder aan het bouwen. Dan kan die van de week in ieder geval de lucht in. De Nexus gaat ook langzaam verder maar dat brokkelschuim is niet het beste spul om mee te werken. :nooo: Het witte Depron is veel taaier.

hangar_depron.jpg

In Huize Sleur vanavond de hele piepschuim hangar uitgepakt voor onderhoud/nieuwbouw. 8O :lol: ;) Nu even ter afleiding (*kuch*) de Sumo verder aan het bouwen. Dan kan die van de week in ieder geval de lucht in. De Nexus gaat ook langzaam verder maar dat brokkelschuim is niet het beste spul om mee te werken. :nooo: Het witte Depron is veel taaier.
*kuch*Het taaist blijft de Savage ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back