Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Minder stiften op dat ding. Geeft niets hoor, mijn Nexus weegt slechts 2 gram minder. ;)

Idd, minder stiften :p

Die van jou weegt toch hetzelfde? ;)
vphjx0.jpg

Zo, de Nexus heeft ook het gebruikelijke snelle kleurtje gekregen (spuitbus is nu bijna leeg :?). Vanavond even de Sumo afmaken, lijkt me ook een ernstig leuk dingetje om mee te raggen. :yes:

Snoekie ik had graag even willen komen naar Speedworld maar het gaat niet zo best met de overgroot oma van Angela (tja dat heb je met een jonge vriendin, 5 generaties :rolleyes:)
Ze maakt het niet lang meer.
Dus vrouw is van huis en ik weet niet hoe laat ze thuis komt, als ik het red , zie je me wel verschijnen ;)

Het is maar goed dat je de berichten moet typen en niet hoeft in te spreken , want ik ben net naar de tandarts geweest , waar ik dacht heen te gaan voor een kies waar een stukje vanaf was gebroken maar dat werd dus meteen een wortel kanaal behandeling 8-O :( :mad: dus de rechterkant van mijn mond doet het niet zo goed ;) :D er zijn iets van 8 spuiten in gegaan 8-O en het ergste is , dat ik over drie weken terug moet komen omdat er nu een noodvulling in gestopt is :(

@ Fritsie , sterkte !

Zo, de Nexus heeft ook het gebruikelijke snelle kleurtje gekregen (spuitbus is nu bijna leeg :?). Vanavond even de Sumo afmaken, lijkt me ook een ernstig leuk dingetje om mee te raggen. :yes:

Lijkt me ook wel wat ,eerst de su 27 leren kennen ,dan komt de clik van phil mijn kant op , en dan de blizzard afbouwen ,daarna weer een depron gevalletje bouwen (laten bouwen) ;-)

Vanavond ff naar de ach om de sukhoi te laten checken, om vervolgens de kroeg afdeling in te duiken .......;-)

Posted via Mobile Device

Ik ben ook wel op tijd terug om de kroeg ---lees ACH--- in te duiken :celebrate: ;)

krijg je van mij een lekker pilske

morgen maar es lekker een dagje vrij nemen , als eigen baasje moet ik dat met mezelf overleggen ,en wat denk je ? ik mag een dagje vrij :D:lol:

ik neem ook de mallen mee van de su 27 , en de bouwtekening ,laat ik daar wel liggen voor de liefhebbers , kunnen jullie weer lekker knutselen op de ach ;)

Sleur, mijn lipo zonet effe ontmanteld maar ik zie niets raars aan de connecties aan de batterij... alles zit gewoon goed vast.

Ik heb hier nog wel een lipo liggen maar (zelfde) die ligt al 6-7 weken hier zonder wat te doen... is dat nog te laden?

Dat was een slecht plan op die fop-Depron handel. :evil: De vleugels van de Nexus zijn nu ongeveer gelijk aan die van de EasyStar, met van die mooie opstaande tips. :cry: En aan de andere kant spuiten hielp niet want die kant is niet poreus en daar dringt de verf niet in. :?

Sleur, mijn lipo zonet effe ontmanteld maar ik zie niets raars aan de connecties aan de batterij... alles zit gewoon goed vast.

Ik heb hier nog wel een lipo liggen maar (zelfde) die ligt al 6-7 weken hier zonder wat te doen... is dat nog te laden?
Meet eens per losse cel wat de spanning is. Die moet ergens tussen de 2,8V en 4,2V zitten (resp. echt ernstig leeg en net geladen vol). Eventueel per losse cel eens laden (als je lader dat kan, anders wil ik je wel helpen met mijn lader).

En LiPo die een paar weken heeft gelegen kun je gewoon gebruiken. Even meten wat de spanning is na een klein stukje rijden. Als die nog rond de 7,3/7,4V (of meer) is dan is er niets aan het handje. Eerste keer even rustig met 1C (1x de capaciteit) laden op de balancer en klaar voor misbruik. ;)

proost vanuit de ach ;-)

Waar blijven jullie nou ??

Posted via de ach
Geen idee, maar op donderdag ben ik zelden tot nooit op de ACH. Dinsdag is de ACH-avond. :yes:

*gaat de Pico Raven in AutoCAD zetten*

Meet eens per losse cel wat de spanning is. Die moet ergens tussen de 2,8V en 4,2V zitten (resp. echt ernstig leeg en net geladen vol). Eventueel per losse cel eens laden (als je lader dat kan, anders wil ik je wel helpen met mijn lader).

En LiPo die een paar weken heeft gelegen kun je gewoon gebruiken. Even meten wat de spanning is na een klein stukje rijden. Als die nog rond de 7,3/7,4V (of meer) is dan is er niets aan het handje. Eerste keer even rustig met 1C (1x de capaciteit) laden op de balancer en klaar voor misbruik. ;)
Ik moet er morgen eerst effe een connector aan solderen, dan zal ik em proberen te laden... mocht ie niet willen dan neem ik em zondag mee, misschien dat je opperlader wat asperine heeft :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back