Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Van het weekend nog rijden kobus :zon:
proost vanuit de ach ;-)
Waar blijven jullie nou ??
Posted via de ach
Nou ja kijk het even aanIk hoop van wel , maar het hangt een beetje van het weer af en wat de rest van de fam. wil , en dan met name het vrouwtje , want wat de boys willen weet ik wel![]()
![]()
Met Lipo's hoef je niks te compenserenSleur, mijn lipo zonet effe ontmanteld maar ik zie niets raars aan de connecties aan de batterij... alles zit gewoon goed vast.
Ik heb hier nog wel een lipo liggen maar (zelfde) die ligt al 6-7 weken hier zonder wat te doen... is dat nog te laden?
@ Junkie: ben je er nog?![]()
Nou ja kijk het even aan
Met Lipo's hoef je niks te compenseren
Er past geen pallet gips in je lancia
Jij begrijpt me
Kan ik zondag eindelijk een keer rijden![]()
schijnt zondag een zooitje pleuris weer te worden
zaterdag is wel mooi
maar voor mij weinig vliegen schat ik in , ben al 2 x zondag achterelkaar op ht geweest , en het gezin is weer a/d beurt :wink:
Ikke nog steeds ziek op de bank.....
Goed kl#te want ik had dit weekeinde willen lummelen met brandstof maar dat zal volgend weekeinde pas worden vrees ik .....
nee, ben net thuis :squarewink: , was weer erg gezellig ,zelfs zonder jullie is het daar goed toefen :lol:
oe nice!Beetje jammer dit he Junkie
Als je diep in je hart kijkt mis je ons iedere minuut van de dag
Wat een snertweer vandaag mannen,morgen schijnt het iets beter te worden
volgens de berichten.
En over beter worden gesproken,ik ben nog niet van die verkoudenis af,dus
Bym ook sterkte van deze kant,hij is erg hardnekkig
Zojuist hier voor op straat even wezen knallen met die tamiya nitrage 5.2 cc truggy,jezus wat gaat dat ding hard,werd er bijna bang van
Morgenavond weer indoor in de Wormer sporthal ? FF pilsie halen denk ik
En nu is het WEEKEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
*gaat alvast was excuses op een papiertje zetten* :lol:Morgenavond weer indoor in de Wormer sporthal ? FF pilsie halen denk ik![]()
Gisteren door de verjaringsdatum van de grootste kleine weinig tijd gehad voor knutselen. Vanavond dus nog maar wat rommelen aan de Sumo. hopelijk kan die ook mee (al dan niet met verf). 8)
*gaat alvast was excuses op een papiertje zetten* :lol::?
Gisteren door de verjaringsdatum van de grootste kleine weinig tijd gehad voor knutselen. Vanavond dus nog maar wat rommelen aan de Sumo. hopelijk kan die ook mee (al dan niet met verf). 8)
Nee, waarom ik binnen 60 seconden (klinkt langer dan 1 minuut) weet te crashen. :rolling: Das voor excuses bedoelde ik. :?Was voor excusus Sleurhutje
Mag je soms weer niet weg op zaterdagavond :celebrate:
Nee, waarom ik binnen 60 seconden (klinkt langer dan 1 minuut) weet te crashen. :rolling: Das voor excuses bedoelde ik. :?
2,4GHz pretendeert storingsvrij te zijn. :?Weet je trouwens welke het ook altijd goed doet: ik had een storing![]()
Ik heb juist een bril voor dichtbij. 8)Normaal draag ik altijd een bril,maar heb deze thuis laten liggen![]()
Welke HoogTij-vlieger heeft dat niet? 8OVolgens mij zat er wat onbalans in het vliegtuigje![]()
Mja, die zet ik erbij...Volgens mij kwam het door de tocht,staat er soms ergens een deur open :roll: