Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan delen we toch Phil,hij heeft er 2,jij 1 en ik 1,samen delen luidt het motto :thumbsup:

Bij deze geregeld Snoeksel, eentje voor Philloot en eentej voor Siggy

Toppie Siggery :worship:

Moet jij er dan nog zo één hebben?
gp_12170.jpg

Gelijk maar ff ophalen Snoek :wink: dan ben ik morgen ook weer onder de pannen in de zaal :thumbsup:

zit ik op het accu forum :???::wink:

nu de sukhoi af is ,uit verveling verder met de blizzard .
al het soldeer werk is klaar ,servo's definitief op hun plek verlijmt .
dus vanaf nu zal het snel gaan :banana:

ik denk dat volgende zondag de maiden zal worden , mits het weer het toelaat :???:

zo , jullie mogen nu weer over accu's lullen :turn-l:

Even wat langer de testknop ingedrukt houden (na het vervangen van de accu's) en je APC doet het weer prima :yes:

(kuch... ik lijk wel een systeembeheerder ...kuch)
Neeeee :nooo: Zo makkelijk is het dus niet. :( Ook calibratieprocedures, firmware updates etc. helpen niet. Het betreft een structurele ontwerpfout waardoor in bepaalde types na een paar dagen gebruik (laadstand) spontaan de melding komt dat de accu verrot is. De accu is netjes geladen en tot het randje gevuld met elektronen, maar de software denkt daar anders over. Als je geluk hebt gaat-ie wild knipperen, als je pech hebt dan staan je accu's binnen 24 uur bol vanwege oververhitting. 8O

zit ik op het accu forum :???::wink:

nu de sukhoi af is ,uit verveling verder met de blizzard .
al het soldeer werk is klaar ,servo's definitief op hun plek verlijmt .
dus vanaf nu zal het snel gaan :banana:

ik denk dat volgende zondag de maiden zal worden , mits het weer het toelaat :???:

zo , jullie mogen nu weer over accu's lullen :turn-l:

Lekker toch dat je wat tijd over hebt,de Blizzard gaat echt jouw FAVO worden hoor,geloof mij maar ;)

Kom je morgen ook naar mijn dorp Junkie,pilsie van mij ;)

Zo, weer thuis. Cursus gehad in Heusden. Leuk vesting stadje.

Bestelling zal waarschijnlijk pas zondag gebeuren. Nu geen zin meer en morgen de hele dag druk. Als het lukt morgenmiddag wel even vliegen als het weer het toe laat.

Lekker toch dat je wat tijd over hebt,de Blizzard gaat echt jouw FAVO worden hoor,geloof mij maar ;)

Kom je morgen ook naar mijn dorp Junkie,pilsie van mij ;)

ik denk wel dat de blizzard in mijn top 3 komt te zitten :p

ik laat marcel of ronald wel ff testen en finetunen ;)

wat betreft een biertje drinken tussen de volley bal dames ,lijkt mij een goed plan :cool:
en af en toe ff kijken naar het gefadder van sleur en phil voor de afwisseling is ook leuk ;)

ik denk wel dat de blizzard in mijn top 3 komt te zitten :p

ik laat marcel of ronald wel ff testen en finetunen ;)

wat betreft een biertje drinken tussen de volley bal dames ,lijkt mij een goed plan :cool:
en af en toe ff kijken naar het gefadder van sleur en phil voor de afwisseling is ook leuk ;)

jij bedoeld zeker de dames uit dit team ;)

ongeschikt.jpg

Binnenkort maar eens een avondje afspreken om hier met de draaitafels te spelen denk ik ;)
Stràààààààààk!!!! Count me in.... :yes:

clap2.gif
clap.gif
clap2.gif
clap.gif
clap2.gif
clap.gif
clap2.gif

yoji.gif
yoji.gif

-edit-
Zoiets lijkt me wel wat voor onderweg. Twee vakjes om volle en lege LiPo's te bewaren, vakje voor wat gereedschapjes, lijmpje en wat kleine dingetjes, Ultramatje, balancerdingetje, verloopje(s) en voilà... Portable Powerrrrrrrrrr

supercharger1.jpg

Laatst bewerkt:
Stràààààààààk!!!! Count me in.... :yes:

clap2.gif
clap.gif
clap2.gif
clap.gif
clap2.gif
clap.gif
clap2.gif

yoji.gif
yoji.gif

-edit-
Zoiets lijkt me wel wat voor onderweg. Twee vakjes om volle en lege LiPo's te bewaren, vakje voor wat gereedschapjes, lijmpje en wat kleine dingetjes, Ultramatje, balancerdingetje, verloopje(s) en voilà... Portable Powerrrrrrrrrr

supercharger1.jpg

Tatatatatataaaaaaa, count me in too :thumbsup: Biertje erbij en lallen maar!!

Wat mij betreft prima hoor mannen,gezellig een avondje ouderwets vinyl knallen ;)

Heb hier een arcenaal aan classics uit de jaren 80 dus genoeg dvd´s meenemen om alles te tapen :D ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back