Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
wederom leuk filmpje sleur , wat ben ik toch stressbestendig met zoveel publiek he :cool:

voor de duidelijkheid ,die raket ( su27) op het filmpie is van junkie , allen bevlogen/ afgesteld door arjan ,een pro :cool:;):worship:

ik wens jullie veel plezier daar vanavond, en ben benieuwd naar de reacties.
maak wat film/foto's :worship:

maar ben ik de enige knappe kerel daar:confused: :rolleyes:;)

IMG_2036.jpg

IMG_2037.jpg

IMG_2033.jpg

IMG_2034.jpg

Laatst bewerkt:
Zo mijn discussie is ook klaar voor z'n maiden, heeft ff geduurd maar hopenlijk vanavond is het moment daar :yes:
Heb er zin an :p

Wilde vandaag ook nog even vliegen maar ik moest ook mijn boot nog schoonmaken/opruimen. Zo'n ding van 4 mtr in je garage neemt erg veel ruimte in en met dit mooie weer moest dat echt gebeuren. Maw, boot zit netjes opgeborgen en schoon in zijn tassen. Net even telef contact gehad met Phil en Siggy maar op HT is alles stuk en iedereen gaat naar huis. Dus ik ga even in de burt de Twin opgooien.

Junkie, jammer dat je die Blizzard niet even de maiden geeft in de hal :rolling

Wilde vandaag ook nog even vliegen maar ik moest ook mijn boot nog schoonmaken/opruimen. Zo'n ding van 4 mtr in je garage neemt erg veel ruimte in en met dit mooie weer moest dat echt gebeuren. Maw, boot zit netjes opgeborgen en schoon in zijn tassen. Net even telef contact gehad met Phil en Siggy maar op HT is alles stuk en iedereen gaat naar huis. Dus ik ga even in de burt de Twin opgooien.

Junkie, jammer dat je die Blizzard niet even de maiden geeft in de hal :rolling

Anders kom je vanavond toch binnen vliegen?
Je F117 ofzo :p

Haha, straks de laatste wedstrijd van de F1. Even met een maat , pizza en bier gaan kijken (ook prioriteiten stellen he :))

Zo,was weer eventjes gezellig op HT,en ook het weer zat mee :cool:

Vanmiddag redelijke opkomst met Snoeksel met z'n broer,Snowman en Bobbertje :D

Ook mijn nichtje "Floor" en haar vriend Niels waren vandaag weer eens op Hoogtij te bewonderen,gemiste kans voor degene die vandaag verstek lieten gaan :bye:

Niels had een ook een vliegtuig aangeschaft en de maiden was aan mij :cool:

chrsitian.jpg

Best een lastig agressief vliegtuigje om mee te beginnen zeg maar :confused:

Nadat ik het vliegtuig op een meter of 50 hoog in de lucht gezet had wilde Niels het ook even proberen en nam de remote over :razz:

Maar i.p.v dat hij naar zijn vliegtuig keek was hij zijn remote aan het bestuderen waar alle knopjes voor dienden :(

Hij gaf de remote niet meer terug wat resulteerde in een spin naar de grond en hij landde ongeveer 10 meter voor het kanaal richting de blauwe brug :hammer:

Na een wandeling heen en terug van ongeveer 5 minuten de schade even opgemaakt: 1 gebroken vleugel,de prop stuk en een scheur in de romp :(

Dus dat wordt Porren vanavond,heeft mijn nichtje ook eens een avondje rust :rolling:

@ Burp

Jammer dat je zo laat was vanmiddag,was weer even leuk op HT :razz:

mooi groen gras daar op ht ineens :shock:;)

ik heb mijn plek gevonden op het pleintje , en binnenkort het veldpark
pleintje is niet groter als de sporthal wormer ,alleen hoger .

ben alleen in die enige boom gevlogen , maar met eruit halen toch wat beschadigingen gemaakt :)

als ik wist dat je nichtje er was......:yes:

ik had weer een partijtje ,was ook erg gezellig

Zo,was weer eventjes gezellig op HT,en ook het weer zat mee :cool:

Vanmiddag redelijke opkomst met Snoeksel met z'n broer,Snowman en Bobbertje :D

Ook mijn nichtje "Floor" en haar vriend Niels waren vandaag weer eens op Hoogtij te bewonderen,gemiste kans voor degene die vandaag verstek lieten gaan :bye:

Niels had een ook een vliegtuig aangeschaft en de maiden was aan mij :cool:

chrsitian.jpg

Best een lastig agressief vliegtuigje om mee te beginnen zeg maar :confused:

Nadat ik het vliegtuig op een meter of 50 hoog in de lucht gezet had wilde Niels het ook even proberen en nam de remote over :razz:

Maar i.p.v dat hij naar zijn vliegtuig keek was hij zijn remote aan het bestuderen waar alle knopjes voor dienden :(

Hij gaf de remote niet meer terug wat resulteerde in een spin naar de grond en hij landde ongeveer 10 meter voor het kanaal richting de blauwe brug :hammer:

Na een wandeling heen en terug van ongeveer 5 minuten de schade even opgemaakt: 1 gebroken vleugel,de prop stuk en een scheur in de romp :(

Dus dat wordt Porren vanavond,heeft mijn nichtje ook eens een avondje rust :rolling:

@ Burp

Jammer dat je zo laat was vanmiddag,was weer even leuk op HT :razz:
Was wel weer even gezellie alleen hier en daar wat schade
Snoeksel / kapotte stuur servo
Snowman / kapotte knuckle dinges
Kloon van Snoeksel(mijn broer) / Kapotte versnellings bak
Gelukkig hebben we inmiddels wat voorraad dus word allemaal weer verholpen.Op naar volgende week zondag :zon:
@ Junkie lust jouw zuster geen bitterballetjes ;).

Laatst bewerkt:
Bij ons op het veld deze middag ook een megacrash, een Katana 50 van Sebart met zijn snavel de grond in gegaan door een defecte lipo;

Toestel total loss, hebben de motor met een spade uit de grond mogen delven:D

Stevo

he,he, stuk rustiger hier nu de vlieg boys zich lekker a/h uitleven zijn in een zeer grote sporthal :cool:

ik heb vandaag flink gevlogen , ging erg goed ,al is de clik wel erg zwaar ,maar voor buiten voldoet hij prima .

wel vind ik de 300 mah lipo's erg snel leeg ,zeg zo'n 7 minuten vliegen :-(
voordeel ,je laad ze ook weer snel op , maar snel wat bijbestellen , ook gelijk 3 cel lipo's van maken ,gaat de clik iets sneller vooruit ;)

Ja hij was erg leuk in de grote hal, alleen wel ehhh ....... anders.
Er is een hoop stuk gegaan ok trouwens, mijn discussie ook wat lichte schade, moet ik maar ff plakken :p

he,he, stuk rustiger hier nu de vlieg boys zich lekker a/h uitleven zijn in een zeer grote sporthal :cool:

ik heb vandaag flink gevlogen , ging erg goed ,al is de clik wel erg zwaar ,maar voor buiten voldoet hij prima .

wel vind ik de 300 mah lipo's erg snel leeg ,zeg zo'n 7 minuten vliegen :-(
voordeel ,je laad ze ook weer snel op , maar snel wat bijbestellen , ook gelijk 3 cel lipo's van maken ,gaat de clik iets sneller vooruit ;)
Hehe, maar het was ernstig gezellig. De hal is ook 3 tennisbanen breed alleen is de ruimte tussen de banen groter en zijn de wanden de eerste 8 meter vertikaal waardoor je grotere omtrekken kunt maken. Nadeel was dat de TL-bakken op zo'n 10 à 11 meter hoog hingen en daarboven stukken draadeind. Heerlijk om dus tegenaan te vliegen. Er is flink gevlogen maar zeker ook geragd en een hoop stuk gevlogen. 2/3 van de zaal was voor vliegers, 1/3 voor Erik 3D die als een achterlijke de meest waanzinnige toeren deed (die gast is echt goed, hij had maar 1 tennisveldje ter beschikking :thumbsup:).

De Sumo F3A heeft zijn maiden mee mogen maken. Sjemig, wat een hyper actief/aggresief ding. De eerste ronde was vechten tegen de besturing en proberen een evenwicht te vinden. Uiteindelijk eindigde het ding precies in een staaldraad waar een net overdwars mee hing. :evil Flinke hap eruit geslagen door de propellor (die dus "mid-scheeps" zit). Na wat PORren later nog een rondje gevlogen en uiteindelijk heeft één Hong Kong servo het gewoon begeven omdat deze niet krachtig genoeg was (hoogteroer). De Disc ging neer waardoor de motor uit zijn balsa steuntje brak, ook einde oefening na wat rondjes vliegen.

De Nexus heerlijk mee gevlogen, veel haakse bochten geoefend op het richtingsroer en zig-zaggend door de zaal gegaan. Beetje meskant proberen te vliegen, en oefenen met sturen, sturen en sturen. Een keertje wat hard neergekomen en een klein stukje van de motorsteun en een stukje Depron bij de accu los, even gePORt. Later een onzorgvuldig momentje, waarvan tot nu toe bij het indoorvliegen dit de eerste keer was, en vlak voor het "publiek" de Nexus de grond in boorde. 8O :lol: Alleen het plastic kruisje van de motor los. 8)

Zaterdag dus weer braaf de rondjes doen in Wormer. Tijd om wat rolls te gaan oefenen. :yes:

@Junkie (en anderen): Morgen ga ik weer een handje vol FlightPower 350mAh's bestellen bij Gladoor. (3x BYM, 3x Sleur, 3x Erik 3D). Dus als je ook interesse hebt laat het dan z.s.m. weten. Morgen rond 14:00 uur ga ik de bestelling doorgeven. ;) De kosten per accu bedragen circa EUR 12,50.

Laatst bewerkt:
@Junkie (en anderen): Morgen ga ik weer een handje vol FlightPower 350mAh's bestellen bij Gladoor. (3x BYM, 3x Sleur, 3x Erik 3D). Dus als je ook interesse hebt laat het dan z.s.m. weten. Morgen rond 14:00 uur ga ik de bestelling doorgeven. ;) De kosten per accu bedragen circa EUR 12,50.

Heel lief dat je aan me denkt, maar ik heb er nog 3 liggen :banana:
Moet eerst nog een clixus nof neck maken om ze in te plakken :P

Heel lief dat je aan me denkt, maar ik heb er nog 3 liggen :banana:
Moet eerst nog een clixus nof neck maken om ze in te plakken :P
Van de week zei je nog op de ACH dat je wel interesse in 3 stuks had. ;) Wel of niet? Of als je zegt dat je volgende week wel wilt hebben, dan lijkt het me slim om ze te bestellen. Die andere zijn ook allemaal verkocht. 8)

-edit-
Cut, accu van de notebook leeg en vrouw heeft de gewone PC gecl<klik>

Laatst bewerkt:
Volgens mij waren die lipo's voor mij :D Maar laat maar zitten, ik heb gemerkt dat ik het wel red met 4 stuks :yes:

was dus groot maar met obstakels :hammer:

klinkt spannend , ik heb zelf ook nog 9 lipo's leeggevlogen .

maar 3 lipo's zijn idd te weinig ,wil je een beetje doorvliegen .

vraagje ; is het een optie om bijv 2x 3cel lipo's erbij te kopen , dit voor buiten gebruik , binnen is 2cel genoeg ,maar buiten is wel lekker om wat meer snelheid en kracht te hebben

en phil ; kan de regelaar in de clik 3 cel aan :confused:

zoja ,dan zou ik graag 1x 2cel 350mah willen en 2x 3cel 350mah willen bestellen ;)

als de wind straks gaat liggen ,laat ik de su27 nog ff los :D

phil , heb jij bij de nexus ook een bouwtekening ? ,kan ik hem rustig thuis bouwen , ik heb de clik als afkijk model , dus moet toch lukken ?

ps ; foto's,foto's ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back