Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
was dus groot maar met obstakels :hammer:

Idd, de Clik van mij ligt helemaal in puin (filmpje volgt nog :thumbsup:) moedwillig kapot gevlogen nadat iemand anders lekker met zijn prop door mijn Clik was gevlogen :2gunfire::agrue: Ik vond het wel erg zonde maar het hoogtij gevoel was ook wel weer leuk :yes:

en phil ; kan de regelaar in de clik 3 cel aan :confused:

Spec.
Weight: 15g
Size: 24x47x2mm
Cells: 2-3S (Auto Detect) <---------
Max Current: 18A
BEC: 1A

Ja dus :thumbsup:

phil , heb jij bij de nexus ook een bouwtekening ? ,kan ik hem rustig thuis bouwen , ik heb de clik als afkijk model , dus moet toch lukken ?

Heb ik, maar eerst moet ik er nog één bouwen :(

Kortom de dag van gisteren was erg leuk maar de zaal was wel een beetje laag, iedereen had schade. Blij dat we aankomend weekend weer in wormer vliegen... daar heb je weer de ruimte en daar ga je tenminste zondar schade naar huis :thumbsup: (hoop ik)

Hoeveel mAh zijn ze, voor de Clik, nexus ed? Dan wil ik ze wel.
*kuch*
Morgen ga ik weer een handje vol FlightPower 350mAh's bestellen bij Gladoor.
Ja, die gebruiken we voor de indoor vliegertjes. Hoeveel?

vraagje ; is het een optie om bijv 2x 3cel lipo's erbij te kopen , dit voor buiten gebruik , binnen is 2cel genoeg ,maar buiten is wel lekker om wat meer snelheid en kracht te hebben

en phil ; kan de regelaar in de clik 3 cel aan :confused:

zoja ,dan zou ik graag 1x 2cel 350mah willen en 2x 3cel 350mah willen bestellen ;)
Voor buiten is een 3S LiPo wel beter denk ik. Je hebt aanmerkelijk meer power. Dezelfde accuutjes heb je ook als 3S LiPo, wel uiteraard 12 gram zwaarder maar door het extra vermogen lukt dat wel. Alleen even rekening houden met het zwaartepunt. ;)

Tot nu toe:
3x 2S1P 350 mAh -> Sleur
..x 2S1P 350 mAh -> Burp
3x 2S1P 350 mAh -> Erik3D
1x 2S1P 350 mAh -> Junkie
1x 2S1P 350 mAh -> Philliams
2x 3S1P 350 mAh -> Junkie

Toevoegingen tot ca. 14:00 uur mogelijk. :bye:

Laatst bewerkt:
Dus als ik het zo allemaal lees valt de nieuwe zaal toch wel wat tegen :(
Beetje jammer,maar altijd leuk om 2 lokaties te hebben :D

1 knappe lokatie en een nu dus ook een overdekt Hoogtij :rolling:

Idd, de Clik van mij ligt helemaal in puin (filmpje volgt nog :thumbsup:) moedwillig kapot gevlogen nadat iemand anders lekker met zijn prop door mijn Clik was gevlogen :2gunfire::agrue: Ik vond het wel erg zonde maar het hoogtij gevoel was ook wel weer leuk :yes:
Sorry hoor, maar als onervaren piloot lijk ik er een abonnement op te hebben de stukken uit jouw vliegtuigen te vliegen (moet je op zich best moeite voor doen ;)). :oops: Krijg je wel en bak bitterballen dinsdagavond. :D

De zaal in Heemskerk is inderdaad laag maar om rolls te maken en bochten met uitsluitende richtingsroer prima. Dus leuk om te oefenen. 1x in de paar weken als erbij is prima denk ik. :thumbsup:

geeft verder niets hoor Sleur, no hard feelings @all ;)

doe toch maar één 2s lipo voor mij :D (3 is teveel voor mij)

De zaal viel zeker niet tegen, maar door de onervarenheid en de hoogte (of laagte) van de zaal was het een stuk moeilijker. Dit heeft weer het gevolg dat je echt goed gaat sturen en dat het dan alleen maar makkelijker wordt in de grote zaal van Wormer.
Voor eens in de twee weken is het dus een prima zaal :yes:

Verder weet ik nog niet of ik er morgenavond ben :confused: verjaardag v/d buurman :new-bday: :celebrate:

Hehe, Philliams Clik! Crak! in-a-box

2ypfern.jpg

oelala phil :shock:

mijn clik kwam toch netter uit da boom ;)

geef mij dat hoopje depron maar ,heb ik weer wat te knutselen ;)

*neemt vandaag een vrij dagje ,heeft geen zin an werk :shock: *

beetje langs klanten ,beetje fladderen enz, ff naar quartel voor wat prop's

*neemt vandaag een vrij dagje ,heeft geen zin an werk :shock: *

beetje langs klanten ,beetje fladderen enz, ff naar quartel voor wat prop's
Kijk, daar ga je al. Dan moet je donderdag weer 2x zo hard werken en "ben je te gaar om te rijden". Duidelijk gevalletje slechte planning. :p ;)

Kijk, daar ga je al. Dan moet je donderdag weer 2x zo hard werken en "ben je te gaar om te rijden". Duidelijk gevalletje slechte planning. :p ;)

Ik stond ook al raar te kijken hoor, de afspraken waren toch anders :confused: :confused:

komt een flinke inperking aan van mijn hobby ,wil ik nog af en toe in het weekend willen vliegen 8-O
junkie is weer wat doorgeschoten in zijn hobby/gezins verdeling .
ook word ze gestoord van het geforum :oops: ,en ze heeft wederom wel gelijk

ik zal toch aardig wat activiteiten moeten wegstrepen ,en stiekem het forum op :(

even serieus overleg gepleegd met mariska , en besloten 1 maal en afentoe 2 maal per week naar heemskerk te rijden .
voor mij is dan de voorkeur zondag avond te vliegen in de grote zaal ,en 2 keer per maand naar de ach op dinsdag .
dus zeker niet elke zaterdag en zondag avond achter elkaar te gaan .

forum iets inperken .

dit is mijn besluit ,en probeer daar zo min mogelijk van af te wijken .

Gelukkig kennen we Junkie wat langer dan vandaag :worship: :yes: :thumbsup:

;)

Laatst bewerkt:
ho,ho, vrouwtje is er niet , en in werktijd ben ik een vrije vogel.
Ik moet idd niet naast haar gaan zitten en dan voortdurend het forum op ;-)
Verder had ik haar een week geleden al gezegt dat ik niet zou rijden ,dit is meegenomen in het besluit ,en om ruzie te voorkomen ,kan ik hier beter niet op terugkomen .
De keuze is gevallen op het indoor fladderen 1 avond per weekend ,en af en toe dinsdag naar de ach .
En soms een halfuurtje op het plein vliegen word niet als hinderlijk gezien ,4 avonden per week weg zijn incl sporten word niet gewaardeert

Consentreren op 1 tak van modelbouw is beter voor junkie ,anders draai ik weer door ;-)

Mijn vrouwtje en kind is me ook lief ,en ik wil niet als broer en zus leven .....

Posted via een stiekemerd

Iemand een 3GP naar AVI/MPG/WMV etc. converter? Ik ben mijn decoder kwijt geraakt. :evil: Geen decoder, geen HoogTij-crash van Phillioot... :?

Hoe kan je dat nou kwijt raken :rolleyes:
(Windhoows CrashP zeker?)
Nee, nieuwe PC, nieuwe versie software en dan na een paar maanden denken dat er niets nuttigs meer op je oude PC stond omdat-ie ongebruikt stof heeft staan happen. Na 8 maanden er dan toch achter komen dat er iets mist is wel vervelend. :? ;)

@Sleur, hoeveel LiPo's zijn handig voor gebruik bij indoor vliegen? Is een stuk of 4 wat?

als 3 of 5 LiPo's beter is mag je dat ook bestellen. :thumbsup:

@Sleur, hoeveel LiPo's zijn handig voor gebruik bij indoor vliegen? Is een stuk of 4 wat?

als je op zaterdag vliegt ,en steeds 20 minuten moet wachten heb je aan 3 zeker genoeg

maar ik weet niet hoeveel man tegelijk in de grote sporthal op zondag mogen vliegen ??

op ht zou ik er wel 6 nodig hebben denk ik ;) , ze zijn echt snel leeg

Maar op HT gebruik je ook je andere vliegtuig lijkt mij.

@Phil, als je toch een nieuwe Nexus maakt, kan je meteen twee maal snijden/plakken? Ik zou je vreselijk dankbaar zijn :D

Maar op HT gebruik je ook je andere vliegtuig lijkt mij.

@Phil, als je toch een nieuwe Nexus maakt, kan je meteen twee maal snijden/plakken? Ik zou je vreselijk dankbaar zijn :D

echt niet , met mijn clik vlieg ik gewoon bij mij achter ,mits niet meer dan wk 2 :p

phil ikke ook ;-) ben zelf bereid te betalen in ht dollars :cool:

Drie stuks is voor indoor voldoende. Je vliegt er zo'n 200-250mAh uit per ritje van 5 minuten.

als je op zaterdag vliegt ,en steeds 20 minuten moet wachten heb je aan 3 zeker genoeg

maar ik weet niet hoeveel man tegelijk in de grote sporthal op zondag mogen vliegen ??

op ht zou ik er wel 6 nodig hebben denk ik ;) , ze zijn echt snel leeg
Als je een beetje knappe lader hebt, laad je ze in 15-20 minuten weer op, gewoon op 700mA laden met een balncer. Worden ze niet eens lauw van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back