Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zei het toen al tegen iemand .....pvc electra pijp met isolatieschuim eromheen.Dan heb je mooie vloeiende bochten en je karretje is beschermd.

He Kobus leuk karretje man,ik heb er ook ooit nog eens 1 van Fritsie overgenomen.
Ik heb hier nog wel 2 filmpjes van:

Marcel, photos - Hyves.net - Always in touch with your friends

@ Sleur

Klasse hoor,we zijn weer trots op je geleverde prestaties ;)

Afgelopen Zondag heerlijk Sinterklaas gevierd :rolleyes: jammer dat het er voor mij alweer op zit :murder:

@ Snoeksel

De pils was zeker wel heerlijk koud he :proost:

Vandaag nog een tweede http://www.aeromodel.fr/images/T0420_350px1.jpg binnengekregen,kon hem niet laten staan voor 5 tientjes ;)

*gaat een ragbakje plakken voor zondagavond* :D

*gaat tijdens het plakken nadenken over het spuiten van Philliams Nexus* :?

In Ronse hadden ze naalden liggen dus maar een 0,2mm naaldje meegenomen omdat het huidige naaldje een beetje versleten en krom is. Overigens was daar een ruim gesorteerde winkel met heel veel leuke autootjes (zowel RC als statisch), vliegtuigjes (ook Funliners, Blizzards, AcroMasters etc.), helicoptertjes (Mini Titan, T-Rex etc.) en treintjes van spoor N via H0 tot 0. Dus uiteindelijk toch niet zonder spullen weg kunnen gaan en wat balsahout, stalen stangetjes, Milar scharniertjes, quicklinks en Foam Safe CA meegenomen. Scheelt toch weer een ritje Velserpoepbroek. :p ;)

@Kobus: Envelop is onderweg. :banana:

Hehe, wordt alleen overmorgen denk ik want de brievenbus was al geleegd. :(

Ach, het is onderweg en dat telt ;) :D

Nou zat ik daarnet eens te struinen op de internets voor evt. wat onderdelen en leukigheidjes voor de piktor , maar ik kan daar op één of twee sites Amerika na, weinig in Nederland van vinden :( dus mocht iemand nog iets weten , kom maar door met de info zou ik zeggen ;) :lol:

Nou zat ik daarnet eens te struinen op de internets voor evt. wat onderdelen en leukigheidjes voor de piktor , maar ik kan daar op één of twee sites Amerika na, weinig in Nederland van vinden :( dus mocht iemand nog iets weten , kom maar door met de info zou ik zeggen ;) :lol:
De makers: Rush 2 - Piktor

Maar zelfs op hun website is er niets meer over te vinden. :?

kobus ; leuk dingetje heb je daar ,net zoiets als mijn minicen ,beland gauw ergens in een hoek van de hobby kamer 8O;)

sleur ; zo jammer he de 6e plaats :(8O:rolling:

ik heb weer ( zoals bijna iedere avond ) weer ff met de 1:1 gespeeld , verveelt toch minder snel als de grandis :p
nog ff langs siggy gereden , wat handel bedreven ,en mocht hij even meegenieten van de paarden krachten betreft ritje v70 :cool:

verder weinig tot niets te melden

Laatst bewerkt:
sleur ; zo jammer he de 6e plaats :(8O:rolling:
Ik ben er tenminste gewoon. Als ik toezeggingen doe dat ik mee ga doen ergens aan, dan hou ik me aan mijn woord. En geen gelnl van moe, ziek, zwak, misselijk, geen geld, geen zin of wat dan ook.

fuhippy.gif

Verder ben je wel lief hoor. ;)

Laatst bewerkt:
Ik ben er tenminste gewoon. Als ik toezeggingen doe dat ik mee ga doen ergens aan, dan hou ik me aan mijn woord. En geen gelnl van moe, ziek, zwak, misselijk, geen geld, geen zin of wat dan ook.

fuhippy.gif

Verder ben je wel lief hoor. ;)

krijgen we dit weer :???:

ben je op je teentjes getrapt :confused:

mijn interesse neemt gewoon af , lekker op ht spelen (als ik kan ) is leuk .

ik heb al vaker gezegd niet mee te doen ,maar dat word niet gehoord ofzo

En als iedereen dan dan aan je kop zeurt ,ga je smoesjes verzinnen :rolleyes:
lekker moe zijn is niet zwak ziek of misselijk ,maar gewoon geen zin meer om uit te rukken

plus er zijn nog andere dingen dan dag en nacht met modelbouw bezig te zijn, zoals bijv gezin en het in stand houden van een 1manszaak

Laatst bewerkt:
Wat zijn die twee toch altijd verschrikkelijk lief voor elkaar he :D
Dit gedrag zie je overigens wel vaker 2 tussen mensen die een beetje verliefd
op elkaar zijn maar dit niet tegen elkaar durven te zeggen :rolling: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back