K
knaller
Guest
Ik zei het toen al tegen iemand .....pvc electra pijp met isolatieschuim eromheen.Dan heb je mooie vloeiende bochten en je karretje is beschermd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Isolatieschuim blijft er een week op zitten. Dan is het helemaal aan flarden gereden. :?Ik zei het toen al tegen iemand .....pvc electra pijp met isolatieschuim eromheen.Dan heb je mooie vloeiende bochten en je karretje is beschermd.
Vandaag nog een tweede http://www.aeromodel.fr/images/T0420_350px1.jpg binnengekregen,kon hem niet laten staan voor 5 tientjes![]()
@Kobus: Envelop is onderweg.![]()
Hehe, wordt alleen overmorgen denk ik want de brievenbus was al geleegd.Toppertje , Ik ga er reikhalsend naar uitkijken![]()
![]()
Hehe, wordt alleen overmorgen denk ik want de brievenbus was al geleegd.![]()
De makers: Rush 2 - PiktorNou zat ik daarnet eens te struinen op de internets voor evt. wat onderdelen en leukigheidjes voor de piktor , maar ik kan daar op één of twee sites Amerika na, weinig in Nederland van vindendus mocht iemand nog iets weten , kom maar door met de info zou ik zeggen
:lol:
Ik ben er tenminste gewoon. Als ik toezeggingen doe dat ik mee ga doen ergens aan, dan hou ik me aan mijn woord. En geen gelnl van moe, ziek, zwak, misselijk, geen geld, geen zin of wat dan ook.sleur ; zo jammer he de 6e plaats8O:rolling:
Ik ben er tenminste gewoon. Als ik toezeggingen doe dat ik mee ga doen ergens aan, dan hou ik me aan mijn woord. En geen gelnl van moe, ziek, zwak, misselijk, geen geld, geen zin of wat dan ook.
![]()
Verder ben je wel lief hoor.![]()
Tuurlijk niet, ik ken je toch.krijgen we dit weer :???:
ben je op je teentjes getrapt![]()
Tuurlijk niet, ik ken je toch.![]()
:lol:
Hehe, op de bank, biertje erbij, leuk DVD'tje etc.Nou zondag om half 3 zorgen wij voor een ring kunnen jullie het uitknokkennweer:
roost:8)
:murder::celebrate::snipersmile::nooo::2gunfire:
Nou zondag om half 3 zorgen wij voor een ring kunnen jullie het uitknokkennweer:
roost:8)
:murder::celebrate::snipersmile::nooo::2gunfire: