Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je Savage nou in ere hersteld is,neem het kistje maar mee naar HT,als je tijd,zin,niet koud vind,en nog weet te vinden ;)
Nee, te koud is het zeker niet. Ik heb twee winters lang elk weekend wel gereden, zelfs als het vroor of bij storm. Meestal was er dan nog één andere gek te vinden en de rest liet het toen al afweten. :( ;)

Gisteravond.... Mooiste staat er niet op, als je zelf vliegt dan filmt er niemand meer. :?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, te koud is het zeker niet. Ik heb twee winters lang elk weekend wel gereden, zelfs als het vroor of bij storm. Meestal was er dan nog één andere gek te vinden en de rest liet het toen al afweten;)
Nou zondag dan maar,word die Savage tenminste in ere hersteld want volgens mij roep je dat (eigenlijk iets langer dacht ik)al een week of 5.Bij deze een mooie gelegenheid:lol:

Nee, te koud is het zeker niet. Ik heb twee winters lang elk weekend wel gereden, zelfs als het vroor of bij storm. Meestal was er dan nog één andere gek te vinden en de rest liet het toen al afweten. :( ;)

ik voel me aangesproken , die gek was ik ;)

Ik geloof dat de meeste van ons wel een savage hebben , met uitzondering van 2 personen ,die gelijk alles verkopen als er ff niet gereden word :rolleyes:;)

leuk filmpie :yes:, maar is niet veel anders dan de andere filmpies , zeg maar net als op ht , lijkt ook steeds het zelfde ( behalve de kid's die groeien );)

onder andere

IMG_0164.jpg

en siggery & kevertje

IMG_0159.jpg

IMG_0165.jpg

de minicen

IMG_0166.jpg

jawel dat waren nog eens bikkeltijden. kevertje volgt dit draadje ook nog hoor !!!!!!!!!!!!!!!
Alleen een beetje teveel vliegertjes de laatste tijd voorbij zien komen.
Ach, ieder zijn verzetje he!!!!!
Als er niets tussenkomt zien jullie mij a.s. zondag op ht.
Kom wel weer ff meecrossen.

jawel dat waren nog eens bikkeltijden. kevertje volgt dit draadje ook nog hoor !!!!!!!!!!!!!!!
Alleen een beetje teveel vliegertjes de laatste tijd voorbij zien komen.
Ach, ieder zijn verzetje he!!!!!
Als er niets tussenkomt zien jullie mij a.s. zondag op ht.
Kom wel weer ff meecrossen.

welkom terug gozerd :yes:

ja ,er word weer wat gereden ,en ze duiken gelijk weer op ;)

alles goed verder ?

tot zondag :zon:

en laat ze die vliegers is in hun re*t stoppen :shock:

IMG_0999.jpg

Laatst bewerkt:
ik voel me aangesproken , die gek was ik

.............

leuk filmpie :yes:, maar is niet veel anders dan de andere filmpies , zeg maar net als op ht , lijkt ook steeds het zelfde ( behalve de kid's die groeien );)

Nee, helaas niet. Meestal als het kl0teweer was, was danielrc er ook. Dat waren de begindagen van de Baja 5b. :p De winter erop was het voornamelijk philliams en af en toe Burp. Vele anderen hebben we na die tweede winter niet veel meer van vernomen en zijn in Purmerleuter gaan rijden. ;) Zie voor referentie materiaal mijn filmpjes op JijPijp. 8)

Posted via Mobile Device

Zo, ik ga naar mijn werk :( maar als het goed is ,is het niet zo'n spannend nachtje :)

Dus ik zie de filmpjes wel als ik vannacht thuis kom , Siggy ;) :D

Had ze iets spectaculairder verwacht,volgende keer maar iets beter mijn best doen.In ieder geval zijn er weer wat vliegende Sav's te zien blijft toch leuk

O'ja Snoeksel,deze wilde je ik je eigenlijk ook niet onthouden ;)

DSC00836.jpg

DSC00837.jpg

Mocht je ze in groot formaat willen hebben PB dan even je E-mail adres :cool:

Had ze iets spectaculairder verwacht,volgende keer maar iets beter mijn best doen.In ieder geval zijn er weer wat vliegende Sav's te zien blijft toch leuk

wacht maar tot ik de volgende keer mijn savie meeneem , ik ben toch een ouwe rot in het vak , zal ik je het ff voordoen :cool:;)

ik begin toch weer aardig de savage kriebels te krijgen ;)

gelukkig hebben snoeksel en snowman altijd het savage waakvlammetje aangehouden :thumbsup:

siggy ; leuke movies (wat een werk he ;) )
jij had toch ook een savage ? ,of was dat handel ;)

O'ja Snoeksel,deze wilde je ik je eigenlijk ook niet onthouden ;)

DSC00836.jpg

DSC00837.jpg

Mocht je ze in groot formaat willen hebben PB dan even je E-mail adres :cool:

Er komen nog 2 filmpjes o.a met de full backflip van Snoeksel,deze staat nog te uppen ;)
Ben je toch een Schatje he ik PB mijn e-mail wel even.Ziet de filmpjes morgen wel gaat nu een tukkie doen wekkertje loopt weer om 6:00uur af

wacht maar tot ik de volgende keer mijn savie meeneem , ik ben toch een ouwe rot in het vak , zal ik je het ff voordoen :cool:;)

ik begin toch weer aardig de savage kriebels te krijgen ;)

gelukkig hebben snoeksel en snowman altijd het savage waakvlammetje aangehouden :thumbsup:

siggy ; leuke movies (wat een werk he ;) )
jij had toch ook een savage ? ,of was dat handel ;)
Als je dan net zo snel klaar bent als afg zondag met de Baja,nee hoor laat maar zien hoe hoger hoe beter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back