marcelsiggery
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iemand van de Baja rijders toevallig nog een servoheveltje voor de stuurservo op voorraad liggen ?
Ik kwam gisteravond toevallig een modelauto tegen die leek op die Savages.mooie jump's
ik zag floor nog ff bezit nemen v/d schans
volgend weekeinde maar eens een hogere schans zoeken
alle savage's aantreden graag,en zich melden bij het ht loket ,voor een strenge keuring ,na goedkeuring kunt u deelnemen aan het savage outdoor hoog spring event
* is gaar en heeft er recht op en gaat plat *
Ik kwam gisteravond toevallig een modelauto tegen die leek op die Savages.![]()
Helaas wat te druk met een server crash op kantoor dus vanaf 's morgens druk om weer email (ca. 400 berichten per dag 8O) in de lucht te krijgen en andere problemen gelijk uit de weg te ruimen (de geneugten van het groter worden van een bedrijf :?). Dus uiteindelijk tegen knutseltijd klaar.
Vanavond even twee Nexus-piepschuimen snijden, als Philliams de mallen niet vergeet :nooo:. Misschien ook nog een nieuwe Silent Mite zodat ik die kan voorzien van LEDjes. Dus junkie, kan je die andere overnemen tegen kostprijs van de onderdelen. Die is zelfs met wat korting (op de neus naa een frontaaltje met een staalkabel). :rolling:
Van de week even de Nexussen spuiten en dan het motortje van de Savage weer herstellen. Wel weer zin om daarmee te knallen.![]()
lekker rustig hier , logisch want jullie zijn natuurlijk druk a/h werk
junkie niet :nooo:, auto voor een verwen beurtje bij de garage achtergelaten ,en geen zin om met de motor naar het werk te gaan ,pleurisweernweer:
dan maar ff een zonnebankie pakken thuis, en een beetje rommelen
maar ik wil jullie niet v/h werk houden ,dus werkse![]()
Je houd mij niet van me werk hoorik zit me een beetje te vervelen hier , zonnebank heb ik al gedaan , onder de douche geweest , spullen bij plcman besteld , en nu zit ik een beetje te zappen tussen de comp. en de tv. ik zou natuurlijk aan een auto kunnen frutselen maar daar heb nou net geen zin in
eigenlijk zit ik te wachten tot ik weg moet naar mijn werk om 18:30 uur :lol:
Wordt een duur vliegertje tegen € 115,00/uur excl. BTW. 8O Je bent zo een paar uurtjes bezig, inclusief wat spuitwerk.Als iemand zich geroepen voelt een nexus voor mij te bouwen , graag , ik betaal gewoon de uren die je er voor nodig hebt ,en de electric's uiteraard .
dus als iemand wil bij verdienen![]()
Gaat dan zelf een vlieger plakken. De internets staan er vol mee.junkie niet :nooo:, auto voor een verwen beurtje bij de garage achtergelaten ,en geen zin om met de motor naar het werk te gaan ,pleurisweernweer:
dan maar ff een zonnebankie pakken thuis, en een beetje rommelen![]()
Wordt een duur vliegertje tegen € 115,00/uur excl. BTW. 8O Je bent zo een paar uurtjes bezig, inclusief wat spuitwerk.
Gaat dan zelf een vlieger plakken. De internets staan er vol mee.Keuze genoeg, daar haal ik elke twee weken een tekening vanaf. :lol:
Verder niets te melden, gaat weer verder met problemen van anderen oplossen.![]()
Hij stond er goed op Siggy helemaal superEn de laatste 2 filmpjes,deze zijn echt kickuhhhhhhhh![]()
Ja, duh... Ik heb ook nog een gesneden Nexus van je liggen.@ Sleur, de mallen neem ik mee maar die moeten nog gesneden wordenWel heb ik nog een complete Nexus liggen, trekken we die ff over
![]()
Nee jôh, wat moet ik nu met een 747? :?Sleur, ideetje voor je EZ* ......?
Weet jij hoe ik tekst in een afbeelding krijg :help:
Weet jij hoe ik tekst in een afbeelding krijg :help: