Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En de laatste 2 filmpjes,deze zijn echt kickuhhhhhhhh :cool::cool::cool::cool::cool::cool:

Iemand van de Baja rijders toevallig nog een servoheveltje voor de stuurservo op voorraad liggen ?

mooie jump's :p

ik zag floor nog ff bezit nemen v/d schans :)
volgend weekeinde maar eens een hogere schans zoeken :D

alle savage's aantreden graag :cool:,en zich melden bij het ht loket ,voor een strenge keuring ,na goedkeuring kunt u deelnemen aan het savage outdoor hoog spring event ;)

* is gaar en heeft er recht op en gaat plat *

Iemand van de Baja rijders toevallig nog een servoheveltje voor de stuurservo op voorraad liggen ?

Als die op zo'n raamwerk zitten , heb ik er vast wel één ;)

01:45 uur en alweer thuis :D

leuke filmpjes , jammer dat mijn full backflip er net niet opstaat :( ik zag wel mijn tankbreuk voorbij komen :lol:

mooie jump's :p

ik zag floor nog ff bezit nemen v/d schans :)
volgend weekeinde maar eens een hogere schans zoeken :D

alle savage's aantreden graag :cool:,en zich melden bij het ht loket ,voor een strenge keuring ,na goedkeuring kunt u deelnemen aan het savage outdoor hoog spring event ;)

* is gaar en heeft er recht op en gaat plat *
Ik kwam gisteravond toevallig een modelauto tegen die leek op die Savages. :oops: ;) Helaas wat te druk met een server crash op kantoor dus vanaf 's morgens druk om weer email (ca. 400 berichten per dag 8O) in de lucht te krijgen en andere problemen gelijk uit de weg te ruimen (de geneugten van het groter worden van een bedrijf :?). Dus uiteindelijk tegen knutseltijd klaar. :(

Vanavond even twee Nexus-piepschuimen snijden, als Philliams de mallen niet vergeet :nooo:. Misschien ook nog een nieuwe Silent Mite zodat ik die kan voorzien van LEDjes. Dus junkie, kan je die andere overnemen tegen kostprijs van de onderdelen. Die is zelfs met wat korting (op de neus naa een frontaaltje met een staalkabel). :rolling:

Van de week even de Nexussen spuiten en dan het motortje van de Savage weer herstellen. Wel weer zin om daarmee te knallen. :yes:

Ik kwam gisteravond toevallig een modelauto tegen die leek op die Savages. :oops: ;) Helaas wat te druk met een server crash op kantoor dus vanaf 's morgens druk om weer email (ca. 400 berichten per dag 8O) in de lucht te krijgen en andere problemen gelijk uit de weg te ruimen (de geneugten van het groter worden van een bedrijf :?). Dus uiteindelijk tegen knutseltijd klaar. :(

Vanavond even twee Nexus-piepschuimen snijden, als Philliams de mallen niet vergeet :nooo:. Misschien ook nog een nieuwe Silent Mite zodat ik die kan voorzien van LEDjes. Dus junkie, kan je die andere overnemen tegen kostprijs van de onderdelen. Die is zelfs met wat korting (op de neus naa een frontaaltje met een staalkabel). :rolling:

Van de week even de Nexussen spuiten en dan het motortje van de Savage weer herstellen. Wel weer zin om daarmee te knallen. :yes:

kom maar op met die mite :D , handje contantje .

en maak je sav ff in orde voor volgend weekend ;)

Als iemand zich geroepen voelt een nexus voor mij te bouwen , graag , ik betaal gewoon de uren die je er voor nodig hebt ,en de electric's uiteraard .
dus als iemand wil bij verdienen :cool:

weet iemand het 06 nr van eric ,v/h indoor gebeuren ? hij krijgt nog steeds een 10 tje van me , aangezien ik de laatste tijd niet meer in heemskerk kom ,komt het er niet van :-(

lekker rustig hier , logisch want jullie zijn natuurlijk druk a/h werk :rolleyes:

junkie niet :nooo:, auto voor een verwen beurtje bij de garage achtergelaten ,en geen zin om met de motor naar het werk te gaan ,pleurisweer :onweer:

dan maar ff een zonnebankie pakken thuis, en een beetje rommelen ;)

maar ik wil jullie niet v/h werk houden ,dus werkse :yes:

lekker rustig hier , logisch want jullie zijn natuurlijk druk a/h werk :rolleyes:

junkie niet :nooo:, auto voor een verwen beurtje bij de garage achtergelaten ,en geen zin om met de motor naar het werk te gaan ,pleurisweer :onweer:

maar ik wil jullie niet v/h werk houden ,dus werkse :yes:

Je houd mij niet van me werk hoor :D ik zit me een beetje te vervelen hier , zonnebank heb ik al gedaan , onder de douche geweest , spullen bij plcman besteld , en nu zit ik een beetje te zappen tussen de comp. en de tv. ik zou natuurlijk aan een auto kunnen frutselen maar daar heb nou net geen zin in :rolleyes: eigenlijk zit ik te wachten tot ik weg moet naar mijn werk om 18:30 uur :lol:

Je houd mij niet van me werk hoor :D ik zit me een beetje te vervelen hier , zonnebank heb ik al gedaan , onder de douche geweest , spullen bij plcman besteld , en nu zit ik een beetje te zappen tussen de comp. en de tv. ik zou natuurlijk aan een auto kunnen frutselen maar daar heb nou net geen zin in :rolleyes: eigenlijk zit ik te wachten tot ik weg moet naar mijn werk om 18:30 uur :lol:

ik begin me nu ook aardig te vervelen,maar even hypotheekje regelen voor de garage ,en daarna maar ff spelen met de sav op het plein.

vrij zijn is ook niet alles ,morgen weer lekker werken :p

Als iemand zich geroepen voelt een nexus voor mij te bouwen , graag , ik betaal gewoon de uren die je er voor nodig hebt ,en de electric's uiteraard .
dus als iemand wil bij verdienen :cool:
Wordt een duur vliegertje tegen € 115,00/uur excl. BTW. 8O Je bent zo een paar uurtjes bezig, inclusief wat spuitwerk. ;)

Gaat dan zelf een vlieger plakken. De internets staan er vol mee. :p Keuze genoeg, daar haal ik elke twee weken een tekening vanaf. :lol:

Verder niets te melden, gaat weer verder met problemen van anderen oplossen. :mrgreen:

Wordt een duur vliegertje tegen € 115,00/uur excl. BTW. 8O Je bent zo een paar uurtjes bezig, inclusief wat spuitwerk. ;)

Gaat dan zelf een vlieger plakken. De internets staan er vol mee. :p Keuze genoeg, daar haal ik elke twee weken een tekening vanaf. :lol:

Verder niets te melden, gaat weer verder met problemen van anderen oplossen. :mrgreen:

he,he patser ,verdien je bijna hetzelfde als ik :lol:

Maar goed ,dan valt mijn hoop op philliams ;)

vandaag de sav klaar gemaakt , de stuur speling verwijderd door nieuwe tussenverbinding te plaatsen ,zat heftige speling op de kogel koppen .

nieuw humpack gesoldeerd van de oude tamtech cellen 1400 mah .

verder niets te melden

Laatst bewerkt:
Sleur, ideetje voor je EZ* ......?

fswV5.png

@ Sleur, de mallen neem ik mee maar die moeten nog gesneden worden :D Wel heb ik nog een complete Nexus liggen, trekken we die ff over ;)

@ Junkie: wil ik wel doen hoor :yes:

@ Sleur, de mallen neem ik mee maar die moeten nog gesneden worden :D Wel heb ik nog een complete Nexus liggen, trekken we die ff over ;)
Ja, duh... Ik heb ook nog een gesneden Nexus van je liggen. ;) Maar neem maar mee. Anders hopen dat Marcel zijn doos met mallen mee heeft. Gelijk even een SU27'je snijden. 8)

Vanavond naar een school kijken voor de dochter die volgend jaar van het basisonderwijs komt. Dus HK zit er niet in. Misschien wat later om een biertje te halen :D

Ohja, prijzen van de onderdelen zijn bekend :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back