Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeroen,
wil je voor mij de volgende LEDjes bestellen:

knipperend: 2 X rood, 2 x groen, en 2 x blauw
niet knipperend: 2 x rood, 2 x groen, en 2 x geel
De knipperende LEDs zijn in één LED drie verschillende kleuren die woest knipperen. ;)

Ik denk dat er op de vliegclub wel meer interesse is maar slechts een select aantal op het forum zitten. Ik weet niet wie er komend weekend gaan vliegen maar misschien ook daar even vragen. Hang ik dinsdag wel een lijstje op de club.

flikkers he jullie :)

het is een speciale dag voor mij vandaag en niemand zegt iets :confused::rolleyes:

flikkers he jullie :)

het is een speciale dag voor mij vandaag en niemand zegt iets :confused::rolleyes:
Nee, hoor. Je hebt niet goed gekeken. 8O Kijk maar, er staat echt dat wij je feliciteren. :rolling:

11tl9pu.jpg

Maar omdat je het zo graag wilt: Gefeli OUWE!!!! :bday:

Zondag ben ik er ook niet :( , komt nog een kleine afterparty voor Melvin ;)

@ Pieter-b , Coole kleuren :cool: en nog van harte gefeliciteerd :music:

Pieter gefeliciteerd he :new-bday:
@ Junkie ja sorry duurt tot een uur of vier en daarna iedereen oprotten behalve de Kids met aanhang moet nog blijven eten ook :???::mad:
Is zaterdag middag wat :rolleyes:

Pieter gefeliciteerd he :new-bday:
@ Junkie ja sorry duurt tot een uur of vier en daarna iedereen oprotten behalve de Kids met aanhang moet nog blijven eten ook :???::mad:
Is zaterdag middag wat :rolleyes:

maakt niet uit joh .

anders volgende zondag , we hebben nu 1 afmelding per dag ,dus zal niet druk worden ( lijkt de scalpelcomp wel :rolleyes:)
bovendien is er geen mooi weer voorspeld .
En is mijn vrouwtje ook blij :yes:

we zien wel .

pieter felici , ik moet nog 3 nachtjes slapen ,en dan word ik pas echt oud en gaar :cool:

Zaterdagmiddag word ook niks , ik moet vrijdagnacht werken , dus als ik s'middags mijn bed uit kom ben ik gaar :p

@ Junkie , komt de 4 in zicht ?? ;) :D

Zaterdagmiddag word ook niks , ik moet vrijdagnacht werken , dus als ik s'middags mijn bed uit kom ben ik gaar :p

@ Junkie , komt de 4 in zicht ?? ;) :D

de 4 ?? ja helaas :mad: ,en zo voelt het ook :rolleyes:
ik moest maar eens kantoor pik gaan worden ,lekker op mijn reet zitten :p

snoeksel ; we zijn gewoon licht verslaafd :cool:

Ik zal zorgen dat mijn Sav morgen ook gereed gemaakt wordt. Zondag vliegertjes en Savvies mee :D Nu maar hopen dat het weer een beetje mee zit.

Pieter, feli, misschien heb ik wel een kadootje voor je vanavond :D

leuk. ik ga die 130 km trotseren om dat zondag allemaal eens te mogen zien. en eens even kijken ofdat ik een beetje kan mee vliegen met de xray!:thumbsup:

Voor je deze kant op komt dan zou ik wel even kijken of er voldoende mensen heen gaan. Het weer speelt hierbij een grote rol :D

leuk. ik ga die 130 km trotseren om dat zondag allemaal eens te mogen zien. en eens even kijken ofdat ik een beetje kan mee vliegen met de xray!:thumbsup:
Blijf het ff in de gaten houden hier,ivm met het weer.Zal waarschijnlijk ook niet zo druk zijn.Maar toch helemaal top :thumbsup: dat je van plan bent om een aardig stukje te rijden,om de perikelen van dit draadje LIVE te willen aanschouwen
@ Sleur heb je je Baja al verkocht

Laatst bewerkt:
de 4 ?? ja helaas :mad: ,en zo voelt het ook :rolleyes:
ik moest maar eens kantoor pik gaan worden ,lekker op mijn reet zitten :p

snoeksel ; we zijn gewoon licht verslaafd :cool:

Je kunt ook bij ons soliciteren , krijg je een opleiding tot machinist (duurt maar drie jaar) daarna nog een jaar of vijf praktijk , en dan kun je 60 tot 80 uur per week op je reet zitten met uitschieters naar 100 uur , maar wel lekker zitten ;) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back