Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
word trouwens prima weer zondag :p

op mijn verjaardag mag ik best even naar ht:thumbsup:

ik neem mee ,de minicen ,sav, funliner ,su27 , lijkt me voldoende

cadeautjes neem ik wel in ontvangst op hoogtij :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

alvast bedankt ;)

cadeautjes neem ik wel in ontvangst op hoogtij :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

alvast bedankt ;)

Die krijg je later wel ;)

Verder kom ik zondag niet, de hele dag op visite :cry: Anders was ik met de electro Calmato naar HT gekomen.... die is nu omgedoopt tot HT-Plane :rolleyes: Maar ook nog ACH :yes:

@ Sjoerd: Zijn je accu's nog vol? of misschien is je antennedraad gebroken

ik heb gisteren een nieuwe ontvanger accu gekocht. en de antenne draad lijkt oke.

wel heb ik naast het spoor gereden. mischien dat dat storing heeft veroorzaakt. en anders ga ik zondag wel op me knietjes en smeek ik om hulp. hahahah :D

Die krijg je later wel ;)

Verder kom ik zondag niet, de hele dag op visite :cry: Anders was ik met de electro Calmato naar HT gekomen.... die is nu omgedoopt tot HT-Plane :rolleyes: Maar ook nog ACH :yes:

@ Sjoerd: Zijn je accu's nog vol? of misschien is je antennedraad gebroken

can't wait :cool:

zeg phil ; in je onderschrift zou toch op zijn minst 1 rc autootje moeten voorkomen :yes:
zou leuk zijn :idea:

Hè hè, eindelijk weekend. :? Vanavond de Nexus even afplakken. De spuitcabine voorbereiden en de motor van de Ravage even voorzien van een nieuw eenrichtingslagertje. Accuutjes even uit de koude garage halen en op de verwarmde keukenvloer plaatsen. Dan morgen even laden. Zondag dan met de Ravage en Silent Mite (onder voorbehoud want ik weet nog niet of ik zondagmiddag al bij mijn positieve ben, zaterdagnacht/zondagochtend ben ik vroeg thuis :celebrate:).

Zo, vandaag aan de Savage gewerkt zoals beloofd. Binnen 5 minuten een diff gewisseld, daarna motor eraf en de trekstarter en backplate eraf. Oneway schoongemaakt, nieuw luchtfilterje geplaatst, beetje brandstof erin en wat denk je, 4 trekjes en lopen :thumbsup: En dat na een kleine jaar stilgestaan te hebben zonder afterrun oid :mrgreen:

Wel de loodaccu (gel) voor de gloeikaars overleden, kan zeker niet tegen een beetje vorst :D Ook de andere accu van de gloeistarter niet lekker meer. Werkt nog wel. RX accu van de Sav opgeladen. Een paar fotootjes van vanmiddag :D (blijft leuk om aan de Sav te sleutelen)

Motor eraf
Foto-7JLS7PQC.jpg

Foto-KMK6OGM4.jpg

Motor weer schoon en nieuw filtertje geplaatst
Foto-EGVSQUI3.jpg

Accu's aan de tiet
Foto-3X7SEOD6.jpg

En dan het bewijs dat hij nog steeds lekker loopt. Nieuw motortje heb ik niet geplaatst, deze doet het nog steeds en waarom zou ik hem dan vervangen? :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
pieter ; toch wel gaaf zo'n heli, vooral dat geluid en het snel optrekken omhoog .
ik was er zelf bij ,maar blijft toch leuk

*gaat denken over een heli*

burp ; ga je me nu ook al na doen met uitlegfilmpjes :nosmile::lol:

je hebt alleen het starten niet gefilmd ,dus waarschijnlijk heb je oeverloos lang lopen starten ;)

leuk dat het savage enthousiasme weer toeneemt :thumbsup: , blijven leuke hebbedingetjes :D , gaan we weer rond rossen en hoogspringen :cool:

Als hij niet wilde starten dan had ik het nieuwe motortje geplaatst. Die had ik al naast me klaar liggen. Echter is de compressie in koude toestand nog prima en kan hij best nog een paar litertjes mee. Ik heb ook nog een revisiesetje liggen met nieuwe zuiger, krukas cylinder enzo.

Oeverloos trekken heb ik gehad, daar doe ik niet meer aan. :D

burp ; ga je me nu ook al na doen met uitlegfilmpjes :nosmile::lol:

je hebt alleen het starten niet gefilmd ,dus waarschijnlijk heb je oeverloos lang lopen starten ;)

leuk dat het savage enthousiasme weer toeneemt :thumbsup: , blijven leuke hebbedingetjes :D , gaan we weer rond rossen en hoogspringen :cool:

Ik weet niet wanneer jij voor het laatst iets gebouwd, gemaakt of gesleuteld heb, moet al meer dan een jaar geleden zijn, daarna was je alleen maar gaar :rolling: :rolling: (behalve dan een klein vliegtuigje)

Ik maak deze plaatje aldoor (zie bouwverslagen enzo)

hmmm, zoals jullie weten kan ik nogal snel van auto veranderen :oops:

ik ben zo blij met mijn karretje , maar van meer pk's kan ik ook geen genoeg krijgen :cool:

deze auto V70R AWD van 1 van mijn volvo forum maatjes vind ik ook wel aardig , maar liefst 300 pk .

De oranje stoelen heb je ook gewoon zwart ,al vind ik dit ook wel erg gaaf :p

dit word zeker de volgende ;)

v70R.jpg

volvor3.jpg

volvor2.jpg

Dat ding van jou kan je toch ook best nog een beetje kietelen? Andere chip scheelt al snel een pk'tje of 40 en dat voor een hondertje of 3.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back