Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst iets gebouwd, gemaakt of gesleuteld heb, moet al meer dan een jaar geleden zijn, daarna was je alleen maar gaar :rolling: :rolling: (behalve dan een klein vliegtuigje)

Ik maak deze plaatje aldoor (zie bouwverslagen enzo)

We blijven toch wel lief tegen elkaar he Burp ;)
Junkie heeft nu eenmaal geen " kantoorbaantje" dus is geregeld moe,deze discussie is toch al meerdere keren gevoerd :rolleyes: :rolling:

Mensen op kantoor doen namelijk de hele dag niets anders dan slap ouwenelen en koffie zuipen,dit weet toch iedereen Burp ;)

Maargoed,je Savage doet het in ieder geval weer prima zo te horen :cool:

Ik blijf altijd lief :D

Ook van een "kantoorbaan" kan je behoorlijk gaar worden, ik loop er alleen niet mee te koop en ga gewoon wat leuks doen, gaar gaat vanzelf weer over dan :mrgreen:

We blijven toch wel lief tegen elkaar he Burp ;)
Junkie heeft nu eenmaal geen " kantoorbaantje" dus is geregeld moe,deze discussie is toch al meerdere keren gevoerd :rolleyes: :rolling:

Mensen op kantoor doen namelijk de hele dag niets anders dan slap ouwenelen en koffie zuipen,dit weet toch iedereen Burp ;)

Maargoed,je Savage doet het in ieder geval weer prima zo te horen :cool:

he,he ,tja gaar zijn is niet stoer :cool:

maar met lichamelijke arbeid kan je wel om de 2 maanden een andere kar kopen :rolling:

burp ; morgen eerst de velgen met nieuwe sloffen afrekenen , en het volgende project is idd chipie erin ,kost zo'n 450 E bij rica tuning
dan komt hij op 250 pk terecht :-P

Hey Siggery ook weer online :p
Ik had je al een beetje gemist hier ;)

Ik ben er iedere avond bij hoor Phil,maar heb niet altijd iets zinnigs te melden.
Bescheiden als ik ben hou ik dan wijselijk mijn mond,je kent me toch ;)

Ik blijf altijd lief :D

Ook van een "kantoorbaan" kan je behoorlijk gaar worden, ik loop er alleen niet mee te koop en ga gewoon wat leuks doen, gaar gaat vanzelf weer over dan :mrgreen:

Weet ik wel hoor lieverd,naast mijn taak als productiemonster heb ik er ook nog een kantoorbaantje bij en weet dus uit ervaring dat koffiedrinken en achter de computer zitten zeer vermoeiend kan zijn :rolling:

koffieautomaat_fokke-en-sukke.gif

nou nou jongens wat een geouweneel weer hier.
Ik dacht dat het nog wel een beetje gezelli zou zijn.
hup weer een post erbij en op naar de 1000

Als ik maar om 14:45/15:00 thuis ben zondag,daarna moeten we ook nog eten bij mams.Mijn vrouwtje wil ook dolgraag bij haar moeder eten.Verjaardag duurt tot 4 uur(voor vrienden en kennisen) even eten met de kids en lekker snel weer oprotten.Daarom hou ik zo van mijn vrouw wil nooit langer blijven als nodig is(behalve als het gezellig is).Word mooi weer zondag :zon::yes:
Alleen nog je naam aanpassen IJSBYMBEER

Laatst bewerkt:
Als ik maar om 14:45/15:00 thuis ben zondag,daarna moeten we ook nog eten bij mams.Mijn vrouwtje wil ook dolgraag bij haar moeder eten duurt tot 4 uur even eten met de kids en lekker snel weer oprotten daarom hou ik zo van mijn vrouw.Word mooi weer zondag :zon::yes:
Alleen nog je naam aanpassen IJSBYMBEER

ik krijg het gevoel dat je graag naar ht wil ;)

snoeksel weet niet wat hem gebeurt , er komen allemaal savies langs op dit draadje :rolling:

Zondag ook al een verjaardag, nou is dat niet zo erg maar zaterdag ook en die kan wel eens heeeeeeel laat worden :celebrate::celebrate::music::proost:

Dus enigsins onzeker hoe de dag gaat verlopen. Voor de zekerheid ook alle LiPo's weer geladen dus ik ben er gereed voor. :mrgreen:

Zo te zien is het morgenoverdag ook aangenaam weer, koud maar zonnig. Optie om morgen (ook) te gaan? Beetje vliegen en rijden?

Ach, je weet hoe dat gaat, ik zag afgelopen zondag iemand (Kobus verder niet bij naam genoemd:)) die even met de auto wilde rijden, iets kapot en klaar, naar huis. Dan pak ik daarna de vlieger gewoon nog :lol:

Zo te zien is het morgenoverdag ook aangenaam weer, koud maar zonnig. Optie om morgen (ook) te gaan? Beetje vliegen en rijden?

Ik hou deze optie open :yes:
Wat moet je anders doen op Zaterdagmiddag ;)

Weekend Weerbericht

Geschreven door: Ed Aldus, 12-12-2008

Na een nacht en ochtend met lichte vorst krijgen we morgen veel zon en zal het schraal aanvoelen. De zuidoostenwind is matig tot krachtig en maakt het voor het gevoel extra koud. In de middag wordt het 2 graden. Het weekendweer, elke week weer!

Laatst bewerkt:
Is zaterdag middag wat :rolleyes:
Jij houdt dit draadje ook lekker in de gaten ;)

Ach, je weet hoe dat gaat, ik zag afgelopen zondag iemand (Kobus verder niet bij naam genoemd:)) die even met de auto wilde rijden, iets kapot en klaar, naar huis. Dan pak ik daarna de vlieger gewoon nog :lol:
Neem 4 tankjes mee voor (Kobus verder niet bij naam genoemd) kan ie lekker zijn gang gaan.En van de rest nog onderdelen zat gaan ook mee.Weg met lipo's :nooo: :2gunfire: :rolling::rolling:Gewoon even lekker gloeipluggen en nitro.En even voor de sfeer

Laatst bewerkt door een moderator:
snoeksel ...

IS DIT OOK GOED ??

IMG_2201.jpg

Zondag word het nog veel beter weer , maar als iedereen morgen gaat ,zie ik jullie volgende week zondag wel weer .

morgen druk met de volvo /klanten bezoek /boodschappen enz

leuk hoor :2gunfire:

Ik hap wel even :D Het mooist is , Melvin rijdt er nog ruiger mee als ik , en die houd het gewoon heel , en papa wil ook even rijden en gewoon twee tankies stuk in een paar minuten :mad: ;) Maarrr , geen zorgen , er zijn er vier onderweg , plus twee reserve diffs , een roll bar en .... een clutchbell :p

Volgende keer neem ik alle drie de savies mee , kan ik iets langer rijden :D

Over de baja en dat ie de vorige keer niet wou starten , en steeds de fail save aansprong , heb ik het vermoeden dat mijn ontvanger batt. overleden is :(

En nu zit ik te wachten tot het 23:00 uur is , en ik naar mijn werk moet ,:nosmile: Dus als er nog on-roaders zijn de op lekker warm asfalt willen rijden
:cool: vannacht melden op de A 22 van Haarlem richting Alkmaar :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back