Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik doe zeker wel mee dan in wormer a.s zondag.

Dan moeten we maar even afspreken hoelaat enzo.

@Sleur ik zou dan het liefst achter jou aan rijden vanaf beverwijk.....

Is zaterdag avond van 18:00 t/m 20:00 ofzo, of van 19:00 tot 21:00 wat was het nou .............
Wel leuk om je kunsten en jouweer eens te zien !

@Phil
Zie mijn berichtje terug :p

Wissik nie :)

Zaterdag avond is afgesproken.

Ik wil wel Sleur!
Desnoods met z'n 2en joh, hebben we ons eigen walhalla :p :rolling:

Gezellig al je accu's leegvliegen, volladen en nog een keer leegvliegen :rolling:
Mwah, ik heb 6 accuutjes dus kan redelijk doorvliegen tijdens het laden. Ik neem wel de Duo Plus 50 mee, kan ik er samen met de Ultramat 14 gewoon 3 tegelijk laden. 8O

ben nog niet in wormer geweest in de hal ...

wil wel maar wat kost het dan en hoe groot is die hal eigenlijk?

Het is van 18:00-20:00 uur. Ik wil je wel op komen pikken, wel zo makkelijk denk ik. :? ;)

Is zaterdag avond van 18:00 t/m 20:00 ofzo, of van 19:00 tot 21:00 wat was het nou .............
Wel leuk om je kunsten en jouweer eens te zien !
Het eerste dus. En inderdaad leuk om de capriolen van pieter-b te zien. :yes:

En het was weer te gezellig op de ACH. Best vroeg aan het worden zo (01:37u). :? :celebrate:

Zoooooo, was-ie weer. Kort nachtje hoor. Na nog wat knutselwerk toch wel last van kleine oogjes. :morning: Vanmiddag maar even snel de Nexus en een Disc in elkaar flansen. Anders valt er zaterdag weinig te vliegen. :(

Zoooooo, was-ie weer. Kort nachtje hoor. Na nog wat knutselwerk toch wel last van kleine oogjes. :morning: Vanmiddag maar even snel de Nexus en een Disc in elkaar flansen. Anders valt er zaterdag weinig te vliegen. :(

De Disc moet van mij een kleine reparatie krijgen (wat epoxy is voldoende, moet dus met een minuut of 5 gereed zijn :D)

De Nexus moet ik ook nog verder afmaken, anders kan ik daar zaterdag ook niet mee vliegen.

De Disc moet van mij een kleine reparatie krijgen (wat epoxy is voldoende, moet dus met een minuut of 5 gereed zijn :D)

De Nexus moet ik ook nog verder afmaken, anders kan ik daar zaterdag ook niet mee vliegen.
Niet lullen, doorplakken. :p Als je met de disc kunt vliegen dan kun je vliegen. Anders ga je maar bij junkie gaar liggen doen. :lol:

Of met de disc en de Nexus of alleen met de disc. Vliegen zal ik (voor zover het er nu uitziet :D)

Ivm logeerpartij van de kids is de mogelijkheid er dat ik niet kan maar dat weet ik straks als ik thuis kom. Ook een stapel stiften om de Nexus te kleuren moet ik nog even aanschaffen maar dat is het minste werk.

Junkie, de kids hebben toch vakantie dus meenemen zou ik zeggen!!

:( hoop snel beter te zijn ,...

liep op m,n werk net en ik werd me toch een partij beroerd.

rennent naar huis toen ik klaar was en het liep als zeik uit m,n anusje .

man man man .

Same as(s) me :( maar gelukkig ben ik er weer vanaf.... duurt dus 2 dagen :D
Morgen weer aan de Arbeit :rolleyes:.... want dat macht frei :wink:

Echte kerels schijten geen water..... laat maar :rolling:

Gewoon net doen of er niets aan de hand is.

Heb het gelukkig 3 weken geleden al gehad,je aarsje word helemaal schraal.Vegen doet zeer dus dan maar deppen met doekjes met aloe vera van die kleine en whola helemaal nieuw :D.
Heeft er trouwens iemand ervaring met dat verbeterde gas/rem systeem voor de Savage,wat ze daar ooit is voor uit gevonden hebben :rolleyes:

Ik heb dat ook al lange tijd op mijn sav zitten. Makkelijker om af te stellen en het werkt uitstekend. Is ook iets steviger dan het origineel :yes:

Heeft er trouwens iemand ervaring met dat verbeterde gas/rem systeem voor de Savage,wat ze daar ooit is voor uit gevonden hebben :rolleyes:
Ja. De goedkope versie bestaat uit twee stappen:

1. Knik de remhevel zodat de bovenste helft (tot 2/3 lengte mag ook) vertikaal staat. Hierdoor heb je meer effectieve trekkracht. Wie opgelet heeft bij natuurkunde weet dat er een horizontale en vertikale kracht is etc. etc. De horizontale kracht heb je wat aan, met de vertikale kracht trek je alleen maar aan het heveltje en breng je de kracht niet over op de as.

2. Een simpel elastiekje 3x dubbel doen en dan om het heveltje en om de houden van de brandstoftank.

Simpel, zonder enorme kosten en mega-effectief. Met een 8kg remservootje gewoon stoppies/front flips met de standaard enkele remschijf.

my_brake_mod.jpg

Dat is ook een mogelijkheid. De combinatie is helemaal goed. Maar dan geen elastiekje maar een keurig veertje die de hevel zonodig weer terug trekt.

Moet zeggen het ziet er ook veel beter uit dan het origineel. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back