Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja schatje dat weet ik toch, maar het baja ss manual is wat gedetailleerder dan het standaard 5b boekje ;)
Is niets gedetailleerder. :nooo: De SS heeft gewoon veel meer onderhoud nodig dan een standaard model. :lol: En omdat er meer nutteloze zaken op zitten, hebben ze meer plaatjes nodig om het uit te leggen. :p ;)

Die TamTech accu's zijn echt overleden en worden morgen aan het grijze monster gevoerd. Dan nog maar een nieuw pakketje knutselen uit de elite 1500 accu's voor de kleine man.

Die TamTech accu's zijn echt overleden en worden morgen aan het grijze monster gevoerd. Dan nog maar een nieuw pakketje knutselen uit de elite 1500 accu's voor de kleine man.
Ik kan ze op mijn Duo Plus 50 per cel laden via de balancer voor NiMH. Dan kun je de goede cellen eruit halen. Ik heb ook nog wat losse VTEC cellen liggen. Dan heb je toch weer een werkend setje. ;)

En even wat geverfd bij een schrale 5 graden omdat ik vergeten was de kachel aan te zetten in de garage. :oops: :evil: Onderkant van de vleugeltjes is gedaan. De rest volgt nog. Eerst de Baja slopen.
airbrush_tut_drips6.jpg

Wanneer ga je weer een workshopje auirbroeushen doen op de ACH ?
Dit soort effecten zijn volgens mij supersimpel, maar reuze leuk om te zien!
Je oefent veel te veel :p

Wanneer ga je weer een workshopje auirbroeushen doen op de ACH ?
Dit soort effecten zijn volgens mij supersimpel, maar reuze leuk om te zien!
Je oefent veel te veel :p
Moet je even op het forum van de ACH kijken. Daar heb ik de HowTo van de druipers neergezet.

goede_morgen_koffie-1.jpg

Goedenmorgen mannuh

Ook zo'n morgen,bekend plaatje Snoeksel ;)
Siggery heeft de Baja aan de tiet hangen en gaat gewoon even lekker
een frisse neus halen en een tankje leegrijden hoor :cool:

Gewoon lekker dik aankleden dan is het best te doen,de gevoelstemperatuur ligt maar op - 7 graden celcius dus vrij behaaglijk voor
de tijd van het jaar :shock: :rolling:

De hele dag binnen zitten is geen optie en de beestjes in artis bekijken doen we wel via de filmpjes op de internets :cool:

@ Snoeksel / ome Johman en Barrel

Ik ga wel een beetje bijtijds naar HT,ga niet zitten wachten tot 13.30uur.
Dan is voor mijn gevoel de halve dag al voorbij,dus ik wil er rond 11.45 - 12.00 uur wel wezen.
Na anderhalf uur zijn de accu's echt wel leeg door de kou en ben je dus ook weer lekker bijtijds thuis om 's middags nog wat leuks te kunnen doen ;)

Ook zo'n morgen,bekend plaatje Snoeksel ;)
De hele dag binnen zitten is geen optie en de beestjes in artis bekijken doen we wel via de filmpjes op de internets :cool:

@ Snoeksel / ome Johman en Barrel

Ik ga wel een beetje bijtijds naar HT,ga niet zitten wachten tot 13.30uur.
Dan is voor mijn gevoel de halve dag al voorbij,dus ik wil er rond 11.45 - 12.00 uur wel wezen.
Na anderhalf uur zijn de accu's echt wel leeg door de kou en ben je dus ook weer lekker bijtijds thuis om 's middags nog wat leuks te kunnen doen ;)
;) Is niet alleen voor je gevoel hoor,de halve dag is dan voorbij.Voor mij geen probleem maar die andere twee meiden weet ik niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back