Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Honger Phil? :rolling:

Nee hoor, dorst :celebrate:

Je kan niet altijd overal aanwezig zijn he ;)

Je hebt af en toe je verplichtingen ;)

Proost Jongens :D

proost.jpg

tja sjoerd ;

met de door kobus geplaatste sav ,ben je klaar ;), maar ik weet dat je graag zelf bouwt .....

ps ; burp ,ik zie je nog niet op de lijst staan:roll:

Laatst bewerkt:
@ Snoekie , heb je al gekeken ? :D
Nope was voor mijn broer,maar die dorst het niet te vragen bllijkbaar.Heb hem een sms gestuurd,ging eerst in bad met die kleine jongen van hem en daarna mario karten.Als ie ze wil mag ie het nu zelf even uitzoeken.Gister ook al zijn halve Sav uit/in elkaar gezet maar koppeling blijft slippen.De schoentjes had ik mijn twijfels over de rest zit goed vanmiddag ook nog twee man naar gekeken.Dus als ie het wil zoekt ie het maar even zelf uit,blijf niet aan de gang voor hem :nooo:.In ieder geval bedankt Kobus:thumbsup:

Laatst bewerkt:
Nope was voor mijn broer,maar die dorst het niet te vragen bllijkbaar.Heb hem een sms gestuurd,ging eerst in bad met die kleine jongen van hem en daarna mario karten.Als ie ze wil mag ie het nu zelf even uitzoeken.Gister ook al zijn halve Sav uit/in elkaar gezet maar koppeling blijft slippen.De schoentjes had ik mijn twijfels over de rest zit goed vanmiddag ook nog twee man naar gekeken.Dus als ie het wil zoekt ie het maar even zelf uit,blijf niet aan de gang voor hem

Tja , het blijft toch je broer(tje) he ;) maar eens moet je ze loslaten :rolling:

That's nice 8)

Ik wil eigenlijk wel eens met iemand samen rijden, of met meer man, alleen is er hier niemand in de buurt :evil:

EDIT: Ik heb m'n pa afgelopen weken al bijna 1000km laten rijden voor onderdelen :lol:

That's nice 8)

Ik wil eigenlijk wel eens met iemand samen rijden, of met meer man, alleen is er hier niemand in de buurt :evil:

EDIT: Ik heb m'n pa afgelopen weken al bijna 1000km laten rijden voor onderdelen :lol:

Dat betekend dus verhuizen of meerijden met Sjoerd ;)

Ach ze komen zelfs uit Elst(gld) hierheen

Sjoerd woont maar op 25 minuten van jou af :rolleyes:
Dan kom je wel op de gezelligste bash-plaats van de Benelux :pim: :-D

---EDIT---
Dan wel ff het draadje hernoemen :wink:

Rijders Omgeving Zaandam en Elst-Cuijk (deel 6)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back