ff een paar diensten swoppenkun je in de ochtend de sav. ophalen en een ht doop geven
![]()
![]()
![]()
whahaha ik moet oudejaars dag van half 9 tot half 9. valt weinig aan te swoppen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ff een paar diensten swoppenkun je in de ochtend de sav. ophalen en een ht doop geven
![]()
![]()
![]()
whahaha ik moet oudejaars dag van half 9 tot half 9. valt weinig aan te swoppen!
Of gewoon je naam hoog te houden ....
Thermaboy,IJSBYMBEER,BIEM,BIJM,BYM?
![]()
Niet duur trouwens die savage ....
je raad nooit met wie ik een afspraak heb gemaakt voor 2 jan........
met wie z,n vriendin nu weer sjoerd?![]()
weet iemand of rctmodels morgen open is ,of waar ik anders depron kan kopen ?
dit staat niet op de website.
I NEED DEPRON !!!
Ik wil ook de rolroeren en richting roer wat vergroten v/d funliner
Dat word zondag 4Jan zijn maiden op HT Sjoerd en meteen even langs cuijk lordluud2 oppikkenje raad nooit met wie ik een afspraak heb gemaakt voor 2 jan........
@ Sjoerd
Het is zoals Snoeksel al aangaf het beste om even te gaan kijken en de sav te horen lopen.
En natuurlijk alles even na te lopen op slijtage tot zover dit mogelijk is natuurlijk
Plaatjes zeggen niet zo veel,soms lijkt het op een plaatje heel wat maar is het in werkelijkheid een barrel
Voor die prijs is het zeker geen gekke deal als hij goed is,de goedkoopste nieuwe set die ik ben tegengekomen was 450 euro
Dit was bij een bekende handelaar uit Haarlem,weet dat hij altijd erg scherp
is met zijn prijzen.
Hij had laatst ook nog 2 splinternieuwe baja 5b's te koop staan voor 700 euro p/s.
Succes met de eventuele aankoop![]()
700 euro... En ik heb voor 600 een 2ehands barrel gekocht :?
EDIT: Pick me up anytime!![]()
Tja , Nick , het is vaker tegen je gezegd (ook door mij) eerst , vragen:lol:
Dat word zondag 4Jan zijn maiden op HT Sjoerd en meteen even langs cuijk lordluud2 oppikken![]()
Maar je hebt wel een afspraak gemaakt voor de Savage.Mocht dat zo zijn,en hij wil niet zo gauw starten.Kan momenteel door de kauw komen hehelaas....... ook dan moet sjoerdje werken!