Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen even op jacht naar Mario Kart voor de Wii.
Wij zijn van mening dat hij niet omgebouwd hoeft te worden, dus dat wordt lastig, de verkooprun voor de kerst heeft echt alle schappen leeggetrokken :shock:

@ BYM , kijk eens bij Mediamarkt , ze hebben niet mega veel keuze , maar de spellen die hebben , hebben wel in bulk (zoals het grootste deel van hun assortiment) ;)

heren is die spectrum dx3s nou wat of kan je net zo goed een dx3 scoren?

en wat kost dan nou ong. ?

De dx3s heeft een stukje telematrie welke je in een offroad auto binnen zeer afzienbare tijd om zeep zult helpen :(

In mijn ogen dus zonde van je geld als je om deze reden voor deze zender zou kiezen ;)

De DX3.0 heeft voor de meesten onder ons voldoende mogelijkheden en is tegenwoordig te koop voor rond de 200 euro inclusief ontvanger :proost:

De dx3s heeft een stukje telematrie welke je in een offroad auto binnen zeer afzienbare tijd om zeep zult helpen :(

In mijn ogen dus zonde van je geld als je om deze reden voor deze zender zou kiezen ;)

De DX3.0 heeft voor de meesten onder ons voldoende mogelijkheden en is tegenwoordig te koop voor rond de 200 euro inclusief ontvanger :proost:

Voor 1 tot en met 4 auto's heeft Siggery gelijk.
Heb je meerdere auto's dan heb je of een luxe probleem, of een DX3R nodig.
Of als je budget wilt, een DX3Se.

ja daar dacht ik ook al aan... vooral dat stukje naar de klote. maar bij pk is de s nu 199 met 2 ontvangers. en dat is idd evne duur als een ''gewone''
dus tjah en op ebay vind ik ook niet veel verschil in de prijs.

die r is 275 met 1 ontvanger en die ontvangers los zijn ook 100 euries. maar echt serieus wedstrijden rij ik niet. pak alleen op open dagen etc. wel eens een baantje mee zegmaar!

Deze was ook erg mooi :rolling: :wink:

nom3r.jpg

die r is 275 met 1 ontvanger en die ontvangers los zijn ook 100 euries. maar echt serieus wedstrijden rij ik niet. pak alleen op open dagen etc. wel eens een baantje mee zegmaar!

In jouw geval dus gewoon gaan voor een DX 3.0 of een DX 3S :yes:

Dat was inderdaad wel een heel goed setje Phil,zo worden ze niet meer gemaakt ;)

Er staat er zo een te koop : <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

*Edit ik kijk nog eens , en er staat : mail voor een leuke korting !

ik kan hem voor 175 krijgen heb al contact met hem gehad. maarjah het schijnt dat de ontvangers niet meer te krijgen zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag heb ik trouwens een leuke pruts dag gehad , de "oude Savage" is ontmanteld :D en van mijn eigen sav. heb ik het diff. (voor) vernieuwd , dit was wel nodig , want de 43 t was zo goed als glad en miste zelfs een paar tanden , en het 13 t beveltje miste er 5 8O dus niet zo raar dat ie rakketak deed :rolling: Dit was het gevolg van een diff. wat zo goed als vast stond :rolleyes: Mazzeltje dat ik laatst twee diffs. mee had laten bij plcman vandaan ;)

Ook kwam er bij het ontmantellen een aan/uitschakelaartje tevoorschijn , wat ik denk ik wel in de baja kwijt kan , hoef ik alleen nog maar een voordraagarm te hebben en de bovenkant van een schokbreker :D

Werk die nomadio troep niet met spektrum ontvangers ?? andersom wel dacht ik :confused:

Werkt wel met Spektrum ontvangers :yes: maar dan alleen onder en Beta versie en een hoop gedoe :rolleyes:

Alhoewel ik Nomadio erg goed vindt zou ik toch voor een Spektrum gaan :yes:Dit vanwege de verkrijgbaarheid op de markt van onderdelen/ontvangers etc.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back