Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn idee is ook dat het minder koud is... maar dat kan ook aan het wennen liggen ;)

Vandaag ook maar even ailerons bouwen op de EZ* Wegens gebrek aan servo's gebruik ik hiervoor de lowcost HongKong servo's. Zo te voelen hebben ze evenveel kracht als de servo's die ik toendertijd van Burp had gehad (maar deze zijn nu half overleden). Ik zie wel of ze houden :) In de tussentijd maar even zoeken naar betere servo's.

Smoggels,wat een vlieggelnl allemaal zeg.Eerst maar even een bakkie,het weertje is helemaal top
@ Siggery No diff shafts de rest is onderweg

Laatst bewerkt:
Vandaag ook maar even ailerons bouwen op de EZ* Wegens gebrek aan servo's gebruik ik hiervoor de lowcost HongKong servo's. Zo te voelen hebben ze evenveel kracht als de servo's die ik toendertijd van Burp had gehad (maar deze zijn nu half overleden). Ik zie wel of ze houden :) In de tussentijd maar even zoeken naar betere servo's.
Ik heb nog van die dikke blauwe HXT-500's (of SG-50). Als je vanavond naar de ACH komt dan is dat geen probleem. ;)

*denkt verder over een 60cm Mini Nexus* 8O

Zo te zien wordt het tijd dat iemand een bestelling in HK (ver weg) gaat doen. Iedereen is out of parts :D

Goed teken!!

Zo te zien wordt het tijd dat iemand een bestelling in HK (ver weg) gaat doen. Iedereen is out of parts :D

Goed teken!!
Nee hoor, nog een stuk of 7 HXT-500's, 6 4.3 grams flutservootjes, 2 Turnigy Plush 10A regelaartjes, 3 Turnigy 2204/24 motortjes, div. montagemateriaal, een zak vol koolstofstrips en staafjes, 2 tubes POR etc.

Van de HXT's ga ik er 4 gebruiken in de grotere Nemesis. Alleen voor de beide Nemesisjes heb ik inrunners nodig. 1x 12mm 5900Kv en 1x 24mm 4700Kv. Gelijk een paar 3-blads 6x4" props voor de EZ en kijken voor 240mAh LiPo's (staan al heel lang in backorder).

Nee hoor, nog een stuk of 7 HXT-500's, 6 4.3 grams flutservootjes, 2 Turnigy Plush 10A regelaartjes, 3 Turnigy 2204/24 motortjes, div. montagemateriaal, een zak vol koolstofstrips en staafjes, 2 tubes POR etc.

Van de HXT's ga ik er 4 gebruiken in de grotere Nemesis. Alleen voor de beide Nemesisjes heb ik inrunners nodig. 1x 12mm 5900Kv en 1x 24mm 4700Kv. Gelijk een paar 3-blads 6x4" props voor de EZ en kijken voor 240mAh LiPo's (staan al heel lang in backorder).

Dat betekent dat je er ook snel doorheen bent :)

Ik heb nog wel wat maar niet zoveel meer. Ik moet maar snel wat stuk vliegen zodat ik weer wat kan bouwen. Anders wordt het wel zielig, een aantal vliegers hebben het luchtruim nog niet gezien en de nieuwe komt er al weel aan :D

Dat betekent dat je er ook snel doorheen bent :)

Ik heb nog wel wat maar niet zoveel meer. Ik moet maar snel wat stuk vliegen zodat ik weer wat kan bouwen. Anders wordt het wel zielig, een aantal vliegers hebben het luchtruim nog niet gezien en de nieuwe komt er al weel aan :D
Wat je zegt. Ik ben redelijk verzadigd, zowel qua ruimte als qua aantallen. Auto's kon je nog op een stelling zetten maar die vliegers nemen toch behoorlijk (te)veel ruimte in beslag. :(

De Sumo is rijp voor de sloop, althans ik doe er weinig meer mee en hij is flink gehavend. Dus dan komen er weer 4 servo's beschikbaar. ;) De motor zat al op de Silent Mite die junkie nu heeft. De 70% F-117 is ook redelijk kansloos om nog te gaan vliegen omdat de motor te zwaar is en ik verder geen 1000mAh 3S LiPo's heb. De 1500mAh 3S LiPo's zijn ook te zwaar. Aan de andere kant,in Hong Kong een 1050mAh 20C 3S LiPo kost maar $11,79. :? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back