Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ook de clik word morgen voorzien van baby vuurpijltjes , kijken hoe hoog hij komt :cool:

zo weer verder met de yak , servo's heb ik nog wel , alleen een motor met regelaar halen , welke motor/regelaar moet ik eigenlijk nemen ? zelfde als de clik ?

:rolling:3663 ;)

Ja ik dacht, flauw grapje moet ff kunnen he. :p

Jij had toch al een easystar Bym,of is deze ter ziele gegaan :confused:

Goede morgen allemaal :D

Het lijkt wel een ijskast buiten,alles heeft de kleur van de depron als ik door de ruiten kijk :yes:of is dit een gevalletje depronblindheid :p

Had ja, en idd naar de filistijnen gegaan, diegene die ik nu heb moet ik nog voorzien van rolroeren, maar doe ik wel op de ACH :)

Mijn idee is ook dat het minder koud is... maar dat kan ook aan het wennen liggen ;)

Vandaag ook maar even ailerons bouwen op de EZ* Wegens gebrek aan servo's gebruik ik hiervoor de lowcost HongKong servo's. Zo te voelen hebben ze evenveel kracht als de servo's die ik toendertijd van Burp had gehad (maar deze zijn nu half overleden). Ik zie wel of ze houden :) In de tussentijd maar even zoeken naar betere servo's.

Ga je dat vanavond doen op de ACH ?
Misschien ff samen knutselen dan, is alweer tijdje geleden dat ik de mijne heb gedaan en wil graag ff afkijken bij onze Depron Master :p
[edit]
Ga niet weg vanavond .... :nooo:

Ik heb nog van die dikke blauwe HXT-500's (of SG-50). Als je vanavond naar de ACH komt dan is dat geen probleem. ;)

*denkt verder over een 60cm Mini Nexus* 8O

Zal ik wel, of zal ik niet, nee ik denk dat ik vanavond thuis blijf en volgende week pas weer mijn vakantiejas uittrek :p

Zo te zien wordt het tijd dat iemand een bestelling in HK (ver weg) gaat doen. Iedereen is out of parts :D

Goed teken!!

Bij deze meld jij je aan als vrijwilliger begrijp ik :rolling:

Ik wil weer een motortje en regelaar erbij hebben voor de discus, en 10 servotjes voor de discus/nexus.
Dan kan ik iemand die ik wil verrassen met een dicus voorzien van een redelijk kant en klaar model :)

Waar zit dat precies,houd wel van vliegen maar die termen zeggen me niks.Gewoon vol erop bedoel je zeker :rolling::rolling:

Stiekum begrijp je het wel :p

Mooi , dan ga ik dat straks doen , en dat oranje hoort bij de ontv. dat is de sticker waar spektrum opstaat , ik had de foto iets bijgesneden ;) :D

AFgesneden, bijsnijden kan niet ....... :rolleyes:

Op de terugweg nog even langs Sleur geweest, echt langs dus en gezwaaid, hij had het druk zei hij (ik zag door het raam dat hij vieze plaatjes zat te kijken of een spelletje aan het spelen was ;))

Dat hebben wij ook gezien ja, meneer zat gewoon te simmen of te downloaden ofzo :D

Uh... Ja.... Hmmm.... Ik was inderdaad vieze plaatjes aan het kijken. :oops: :rolling: :nooo:

Viezerik :rolling:

ook de clik word morgen voorzien van baby vuurpijltjes , kijken hoe hoog hij komt :cool:

zo weer verder met de yak , servo's heb ik nog wel , alleen een motor met regelaar halen , welke motor/regelaar moet ik eigenlijk nemen ? zelfde als de clik ?

Ik heb morgen mijn discus bij me, maar vrees dat er weinig van zelf vliegen komt als ik het zo lees, waar ga je allemaal vuurwerk onder plakken :rolling:
Geef je ff je exacte tijdstip van aankomst weer alsjeblieft, ik wil er niks van missen :p

maar ik hoef er geen auto bij te hebben, voorlopig.

Ik heb trouwens vandaag een JOEHOE gescoord, met een .28 motor erop geschroefd. Moet alleen nog ingereden worden, we hebben hem nieuw bij de leverancier opgehaald vanmiddag :p

Tegenstrijdigheid ten top :shock:

(Foto komt later wel, foto komt later wel :)

Laatst bewerkt:
en sjoerdje moet natuurlijk weer werken. doen we wel effe een mooi filmpje maken???

*zoekt rustig verder op MP. naar een compressor(tje)*

Edit: zo'n romeinse kaars als flares???

romeinse kaars zit uiteraard al in het pakket ,10 en 25 shots , ff kijken wat hij tillen kan :yes:

Het is net 2 uur met de trein, dus ik hoef echt niet om 6 uur al met de trein :lol:

Kwil wel een beetje uit slapen lol

*knutselt lekker verder aan de mite*

3mm delen uitgesneden
Foto-BCXJHJC8.jpg

En de uitsparingen uit de romp gemaakt. Nu kan ik beginnen met plakken
Foto-DPPHS6KB.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back