Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die werden in brand gestoken en overreden(sorry Junkie wist niet dat je zo kwaad werd,anders had ik het wel gelaten).Wat was het fris jongens.Maar wel weer gezellig
Nee, een dikke 4S1P 5200mAh. :rolling: Door wat creatief serie/parallel schakelen is de stroomopname (tot nu toe) slechts 46mA. Dat zal nog iets oplopen tot zo'n 65 à 70mA. Met de 850mAh LiPo zal het dus zo'n 30 à 40 seconden minder vliegen zijn. Ik heb 6 accuutjes dus ik kan in totaal dan toch 30 minuten non-stop vliegen (en met tussendoor laden ongelimiteerd), behalve even tijdens het wisselen van de accu, duh.marcelsiggery zei:Leuke depron lampion Sleurhutje,klein agregaatje on-board![]()
of wou bym er snel vanaf :roll:
Vandaag die Savages zien rijden... Ik vind ze toch wel erg cool 8)
Iemand Savage ruilen tegen Revo? :lol:
ik denk dat niemand hier zijn sav kwijt wilt
gewoon 1 scoren op de internets![]()
De vleugel is maar 6mm dik (dun :?) en zo plat als een pannenkoek. Uithollen wordt dus lastig. Verdikken van de vleugel komt de vliegeigenschappen zeker niet ten goede. Een een profiel maken vanwege een dikkere vleugel is niet echt een optie voor een vlieger van 200 gram.@ Sleurhutje , is het niks om de vleugels ook hol te maken en daar dan net als in de romp ledjes plaatsen ? Ik vind het in de romp wel een mooi effect geven nl.
Jaja, dat filmpje is echt helemaal superdoor dat wegduiken van de cameraman wordt het een stuk spectaculairder
![]()
Mooie foto ook van Siggery... die houdt daar ook een lawinepijl vast
![]()
Mooie foto ook van Siggery... die houdt daar ook een lawinepijl vast
![]()
Moet je wel thuis zitten en niet bij een kroeg-aan-huis-feest (grote garage van 50 vierkante meter permanent als kroeg ingericht 8O). :celebrate:Ik voel een 'voeg-zelf-wat-toe foto' aankomen![]()
![]()