Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, net even gegeten, was gezellig :D

Ook telfoontje van de winkel gekregen (m'n pa dan). Moet alsnog 130 euro betalen voor een nieuw blokje :? Vond het raar dat ie 260 euro nieuw kost. Maar ja, ik annuleer die denk ik, en koop een ander blokje ipv opnieuw dezelfde erop te zetten.

Die modelbouw winkel leest blijkbaar ook deze forums, en hebben mijn draadjes in de gaten gehouden... En hun conclusie; ze zeiden 't niet al te letterlijk, maar 't was waarschijnlijk zo mijn eigen fout...

Mocht het zo zijn, des te meer reden meer te leren erover :mrgreen:

EDIT: Hmm, kan zo snel geen goed blokje vinden onder de 130 euro voor de Revo. Dan maar weer voor het origineel gaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Na het werk nog even harder gewerkt. De Silent Mite is nu een echte Silent Light. 8O Allemaal LEDjes die de bovenkant (en indirect ook een beetje de onderkant) verlichten. Even snel een testje in het donker en *klik* een plaatje. De verschillen in "kleur" komen doordat nog niet alles helemaal goed is aangesloten (weerstandjes niet allemaal goed maar ik had even geen andere :oops:). Nu nog wat licht op de vleugels en staart en klaar voor nachtvliegen. :yes:

silentmite_v2_building5.jpg

Die werden in brand gestoken en overreden(sorry Junkie wist niet dat je zo kwaad werd,anders had ik het wel gelaten).Wat was het fris jongens.Maar wel weer gezellig

was zekers gezellig :D

maar dat was zeker een slechte actie van je , dat je per ongeluk over mijn su27 rijd ,is tot daar aan toe , maar mijn clik tot moes rijden ,terwijl ik er nog mee wou vliegen .....maakte me wat kwaad :mad:

pas a/h eind v/d dag ,hadden we er wat mee uit kunnen halen ,niet het begin 0X

maar goed ,ik heb nu weer de servo's en elektronica genoeg voor de yak ;)

hier weer een filmpje van een mislukte start poging , iets te laat het gas erop, of wou bym er snel vanaf :roll:

ps sleur; dat ziet er goed uit !!!

Laatst bewerkt:
Superfilmpjes Junkie :banana:

De filmpjes op mijn camera volgen morgen pas,ik zit nu bij mijn broertje :proost: pilsje nummer 6 glijdt soepeltjes naar binnen :D

Leuke depron lampion Sleurhutje,klein agregaatje on-board :yes:

marcelsiggery zei:
Leuke depron lampion Sleurhutje,klein agregaatje on-board :yes:
Nee, een dikke 4S1P 5200mAh. :rolling: Door wat creatief serie/parallel schakelen is de stroomopname (tot nu toe) slechts 46mA. Dat zal nog iets oplopen tot zo'n 65 à 70mA. Met de 850mAh LiPo zal het dus zo'n 30 à 40 seconden minder vliegen zijn. Ik heb 6 accuutjes dus ik kan in totaal dan toch 30 minuten non-stop vliegen (en met tussendoor laden ongelimiteerd), behalve even tijdens het wisselen van de accu, duh. ;) :lol:

Posted via Mobile Device

of wou bym er snel vanaf :roll:

Ja ik ga gas geven als jij hem gooit ............

Dat doe ik, en vervolgens doe ik het niet goed, je lijkt me wijf wel :rolling:

(Luister het filmpje maar, helemaal aan het begin zeg je het notabene)

[/honger]

Nou goed, hier dan de R39072, oftewel mijn JOEHOE van gisteren :
(Foto's volstrekt willekeurig van internets geplukt)

_auto_1686857.jpg

Onder de motorkap :

robitronictxs-2.jpg

(WIHKH :)
197578d1169490448-robitronic-mantis-dscn0582.jpg

Trektouwtje doe ik niet aan, mij te vermoeiend :

z28.jpg

rotostart.gif

Twee stuks van deze :

1157449619-12307.jpg

Laatst bewerkt:
Vandaag die Savages zien rijden... Ik vind ze toch wel erg cool 8)

Iemand Savage ruilen tegen Revo? :lol:

Vandaag die Savages zien rijden... Ik vind ze toch wel erg cool 8)

Iemand Savage ruilen tegen Revo? :lol:

ik denk dat niemand hier zijn sav kwijt wilt ;)

gewoon 1 scoren op de internets :D

bym ; 1 van mijn motoren/en of regelaar is ook wijlen ,daardoor had hij de kracht niet meer om te klimmen :schrik:

ps ; mooi karretje !!

hier nog een riedeltje lelijke mannen ,met een bizarre hobby :cool:

bij het filmpje was ik me meer a/h concentreren welke kant die mega pijl op zou schieten dan te filmen :eek:

verder de beste wensen en veel modelbouw plezier komend jaar :Fade-color:D

@snoeksel ; verder ben je wel een goeie gozer ;), maar voortaan ff nadenken .....

IMG_2372.jpg

IMG_2374.jpg

IMG_2376.jpg

IMG_2381.jpg

IMG_2384.jpg

IMG_2385.jpg

IMG_2398.jpg

IMG_2399.jpg

IMG_2400.jpg

IMG_2403.jpg

IMG_2409.jpg

Jaja, dat filmpje is echt helemaal super :worship: door dat wegduiken van de cameraman wordt het een stuk spectaculairder ;) :D
Mooie foto ook van Siggery... die houdt daar ook een lawinepijl vast :p

kobussiggy.jpg

Laatst bewerkt:
@ BYM , ziet er goed uit :cool:

Maar is dit om te kijken waar ie lekt :rolleyes: :confused: :rolling:

197578d1169490448-robitronic-mantis-dscn0582.jpg

@ Sleurhutje , is het niks om de vleugels ook hol te maken en daar dan net als in de romp ledjes plaatsen ? Ik vind het in de romp wel een mooi effect geven nl.

@ Sleurhutje , is het niks om de vleugels ook hol te maken en daar dan net als in de romp ledjes plaatsen ? Ik vind het in de romp wel een mooi effect geven nl.
De vleugel is maar 6mm dik (dun :?) en zo plat als een pannenkoek. Uithollen wordt dus lastig. Verdikken van de vleugel komt de vliegeigenschappen zeker niet ten goede. Een een profiel maken vanwege een dikkere vleugel is niet echt een optie voor een vlieger van 200 gram. :(

De witte vlakken bovenop krijgen elk van boven af een lichtje. aan de onderkant moet ik nog wat disco LEDjes hangen zodat je duidelijk het verschil tussen onder en boven kunt zien. Voor en achter is niet zo'n probleem: de kant waar-ie heen gaat is de voorkant. :lol: :hammer:

Verder zijn jullie wel een behoorlijk stel prutsende kleuters met dat vuurwerk. Had nu maar gewoon alles er stevig op geboden en een ander laten filmen. :p ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back