Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
funliner speelt met romijnse kaars

phil; je was vergeten te stoppen met filmen , is natuurlijk beter dan vergeten te filmen ...

Laatst bewerkt:
Joehoe, vanmiddag koffie met gebak bij Gladoor. :bday: Gefeestiliteerd. :thumbsup:

cake.jpg

*zegt bij deze gelijk af i.v.m. vliegen vanmiddag om 15:00 uur bij 't Kalf/DTS*

heren de beste wensen!

filmpjes zagen er weer goed uit..

is er niet iemand handig met de pc. die een mooi dvdtje kan maken me de foto's, filmpjes, muziek??? ;)

zegmaar een ''hoogtij 2008'':D
en dan over ongeveer 365 dagen een ''hoogtij 2009'':D

dat zou volgens mij echt heel erg gaaf zijn!!!
:worship:

Ja, moet je maar op de club komen en het ACH forum in de gaten houden. :p ;)

*kuch*

is er niet iemand handig met de pc. die een mooi dvdtje kan maken me de foto's, filmpjes, muziek??? ;)

zegmaar een ''hoogtij 2008'':D
en dan over ongeveer 365 dagen een ''hoogtij 2009'':D

dat zou volgens mij echt heel erg gaaf zijn!!!
:worship:
Ja, die is er. Nee, dat is waaaaaaaanzinnig veel werk en de gemiddelde kwaliteit van de filmpjes is niet echt DVD-waardig. Goed voor de internets maar niet op DVD. ;)

Uj, gisteren hadden sommigen van jullie het over een Turtle Racing koppelings klok, en dat aluminium ding wat er bij hoort (dat dat plastic geval vervangt).

Is die Turtle klok ook bij Rc raalte te koop? Ik kan namelijk alleen dat aluminium geval vinden.

@ Sleurdinges: wil jij straks een HXT-500 servo meenemen, 1 was er niet zo lekker :( (je krijgt wel een nieuwe hoor Siggy :p)

Net terug uit de nieuwjaarsvlucht van de ACH :p
Dank je wel voor de tip Sleur!

Was erg gezellig, de tap ontbrak alleen, de terrasverwarming stond ook uit, maar gelukkig wel nog een paar doelpunten gescoord!

Ik riep enthiousast tot vanavond, maar krijg visite dus moet verstek laten gaan :sad:

Aangezien er een aantal mensen zijn die een HK-verweg voorraad hebben die niet veel meer voorsteld, stel ik voor om weer wat te gaan bestellen met z'n allen.

Dit keer wil ik me wel opwerpen als bestelsl3t :p

Als je iets wilt bestellen doe dat dan op de volgende manier :

Stuur een PB naar mij, met als onderwerp BESTELLING HK
Zet in het pbtje een linkje naar het artikel, voor een TURNIGY Plush 10amp 9gram Speed Controller wordt dat dan Hobbycity Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 10amp 9gram Speed Controller $12.95, zodat ik niet de hele webshop af hoef te struinen voor datgene wat je wilt bestellen.

Vermeld duidelijk het aantal van dat artikel.
Doe dit voor ieder artikel dat je wil bestellen.

Zodra de spulletjes in huis zijn, bij mij thuis dus, zal ik dat vermelden en kunnen we afrekenen bij overdracht van spulletjes.

[edit]
Ik ga 10 januari bestellen, houdt hier dus rekening mee!

Zijn er nog vragen ? Heb je op of aanmerkingen van positieve en opbouwende aard, dan hoor ik dat graag :)

Deze post is te bereiken door op de link in mijn signature te klikken :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Jammer dat ik die spulletjes dan niet persoonlijk kan ophalen, mochten jullie via ebay bestellen... :(

Maar goed, heb nu alweer mijn centjes verbrast vandaag, dus zal weer even duren voordat er spulletjes op mijn deurmat zullen vallen :lol:

Jammer dat ik die spulletjes dan niet persoonlijk kan ophalen, mochten jullie via ebay bestellen... :(

Maar goed, heb nu alweer mijn centjes verbrast vandaag, dus zal weer even duren voordat er spulletjes op mijn deurmat zullen vallen :lol:

Gaat om piepschuimvliegtuigonderdeeltjes ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back