Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De linkjes naar de spulletjes voor Ronald krijg je zo van me. Moest je nog LEDjes hebben?

@ Sleur: Ja graag (ik hoop dat ik nog op tijd ben.....)

10x - Rood 5mm 13000mcd
10x - Groen 5mm 13000mcd
10x - Blauw 5mm 13000mcd
10x - Wit 5mm 1300mcd (koud wit, beetje blauwachtig)
10x - Roze/Paars 5mm 2000mcd

10x - Rood/groen/blauw knipperend 5mm 7200mcd (zelf snel en langzaam "willekeurig" knipperend)

alvast bedankt. :worship:

10x - Rood 5mm 13000mcd
10x - Groen 5mm 13000mcd
10x - Blauw 5mm 13000mcd
10x - Wit 5mm 1300mcd (koud wit, beetje blauwachtig)

10x - Rood/groen/blauw knipperend 5mm 7200mcd (zelf snel en langzaam "willekeurig" knipperend)

Ga je een kerstboom maken :rolling: ;)

vraagje ; jullie weten welke motortjes we gebruiken voor bijv de clik/nexus enz
maar mijn depron cessna model is een slag kleiner , moet ik dan ook een lichtere motor plaatsen,of maakt het niet uit :confused:
Ook gewoon dezelfde motor als op de Nexus, Clik!, Yak etc.

....
....

De roze/paars uitvoering heeft een minimale afname van 100 stuks. Maar ik mail die gast wel even om te vragen of het er ook 50 mogen zijn zoals wel voor de andere kleuren mogelijk is (tegen een geringen meerprijs per stuk).

De roze/paars uitvoering heeft een minimale afname van 100 stuks. Maar ik mail die gast wel even om te vragen of het er ook 50 mogen zijn zoals wel voor de andere kleuren mogelijk is (tegen een geringen meerprijs per stuk).

Als ik de enige ben voor die kleur, laat je die toch gewoon vervallen, geen probleem.

Moest je nog LEDjes hebben?

Ja heel graag, de volgende aub :

10x - Rood 5mm 13000mcd
10x - Groen 5mm 13000mcd
10x - Wit 5mm 13000mcd (warm wit, beetje geelachtig)
10x - Rood/groen/blauw knipperend 5mm 7200mcd

Bvd :)

(was in de veronderstelling dat bestellen daarvoor niet meer mogelijk was)

toch even gevlogen in het park ,kon het niet laten ;)

opzich kon ik hem in de lucht houden ( met hartkloppingen )

maar hij is duidelijk niet goed gebalanceerd , moest nog flink bijtrimmen , lipo wat verschoven ,ging het al beter.

ik vloog gelijk met 3cel lipo , misschien is die toch iets te zwaar ?
ik heb nu de (te zware) regelaar en de (te zware ) ontvanger vrij voorin zitten , dus ik denk dat de ontvanger iets na achter ga zetten ,en ff uitbalanceren .

*gaat het landing gestel weer vast plakken *

tja met in het gras landen staat hij ook wel gelijk stil ...

Ps; word er morgen indoor gevlogen in wormer ?

Laatst bewerkt:
Sleur, kunnen er nog van die ledjes besteld worden of is de bestelling daarvan inmiddels de deur uit. Zo niet dan zou ik graag willen:

10 x Rood
10 x Blauw
10 x Groen
10 x Wit (blauwachtig)
10 x knipperend

Ik hoor wel of het door gaat ja dan nee.

Heb je die van mij over het hoofd gezien Sleur:confused::confused:

Ps; word er morgen indoor gevlogen in wormer ?

:nooo: maar morgen is er wel een nieuwjaarsreceptie op de ACH, vanaf 13.00 uur vliegen op het veld, 16.00 uur naar de ACH tot diep in de nacht :celebrate:

Verder vandaag naar Peter geweest om even een gebakje te halen... Peter, hij was erg lekker :yes: bedankt he ;)

Ik ben op zoek naar dat passtukje , om een andere servo te kunnen monteren op de baja , ik heb me eigen half blind ;) :lol: lopen zoeken in alle bakken en kisten , maar ik kon het nergens vinden , dus nu is mijn vraag : wie heeft dat passtukje wel en wil daar afstand van doen ? :D

Ik ben op zoek naar dat passtukje , om een andere servo te kunnen monteren op de baja , ik heb me eigen half blind ;) :lol: lopen zoeken in alle bakken en kisten , maar ik kon het nergens vinden , dus nu is mijn vraag : wie heeft dat passtukje wel en wil daar afstand van doen ? :D

Zal zometeen even in mijn kist kijken,volgens mij had ik er 2 van liggen ;)

* EDIT

Zojuist even voor je gekeken maar ik heb er ook maar 1 van.
Hij zit op dit rekje:

http://www.rctuningraalte.nl/produc...d/331?osCsid=bedb24e2fd70bdf2f8f5af7cd7ca56b4

Laatst bewerkt:
Verder vandaag naar Peter geweest om even een gebakje te halen... Peter, hij was erg lekker :yes: bedankt he ;)
+1 Lekker bakkie pleur erbij en weer smullen. :thumbsup: :bday: Gezelli met BYM, mevrouw BYM en Vieze Danny beetje slap ouwekletsen, flauwe grapjes etc. ;)

Zo even lekker volvreten en zuipen op kosten van de zaak (nieuwjaarsuitje). 8) :banana:

Zo, net even een zenderkoffer gekocht bij Hornbach, 15,50 en wat schuim om te vullen. Nu alle LiPo's en mijn zender in een keurige koffer. Ook een vorm van modelbouw ;)

Overigens lekker rustig hier, hoef je niet steeds 10 pagina's te lezen :mrgreen:

:nooo: maar morgen is er wel een nieuwjaarsreceptie op de ACH, vanaf 13.00 uur vliegen op het veld, 16.00 uur naar de ACH tot diep in de nacht :celebrate:

aha ,

dan moet ik kiezen tussen morgen op het veld met de yak/vergrote su27/mite.
of zondag op ht ..beide kan ik niet maken
morgen windkracht 3 zondag wk 4 ,en word er regen/sneeuw voorspeld
word er morgen ook met depron gevlogen ? zoja ,kies ik voor het veld :D

Laatst bewerkt:
Zo, net even een zenderkoffer gekocht bij Hornbach, 15,50 en wat schuim om te vullen. Nu alle LiPo's en mijn zender in een keurige koffer. Ook een vorm van modelbouw ;)

Overigens lekker rustig hier, hoef je niet steeds 10 pagina's te lezen :mrgreen:

heerlijk toch ,is het weer een "gewoon" forum :)

de yak = af , ik hoop dat er morgen ff een deskundige mee wilt vliegen voor wat afstelwerk

de su27 heb ik weer voorzien van nieuwe neus met wat meer oppervlak voor iets rustiger vliegwerk .

van de mite heb ik het hoogte roer heveltje losgehaald en iets verlengt zodat de trim weer op 0 staat

dus de depron afdeling staat weer klaar :p

siggy/burp ; komen jullie ook naar het veld rond 13;00 u ? :thumbsup:

heeeel rustig hier :music: allemaal nog lam van oud/nieuw ofzo :confused:

hier de ikarus verzameling tot nu toe , bevalt mij prima ,gelukkig hebben ze nog zat diverse modellen :p

IMG_2419.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back