Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
vraagje ;

voor de depron cessna heb ik eigenlijk een inrunner nodig

welke motor moet ik dan hebben bij hobbyking?

het motortje moet de zelfde maat hebben als een 370 motor van bijv de scalpel en ongeveer de zelfde power of iets minder als de tr 2204 die we in de clik gebruiken

bvd :p

vraagje ;

voor de depron cessna heb ik eigenlijk een inrunner nodig

welke motor moet ik dan hebben bij hobbyking?

het motortje moet de zelfde maat hebben als een 370 motor van bijv de scalpel en ongeveer de zelfde power of iets minder als de tr 2204 die we in de clik gebruiken

bvd :p
Ik heb nog een Graupner Speed 300 Plus liggen. Dat is een 300-size motortje als op de Scalpel maar dan 7,2 Volt met een ingebouwd regelaartje direct op de motor. Op het asje past de oorspronkelijke propellor of zo'n Günther propellor. Zat ooit op mijn eerste Depron vlieger: de Pico Raven. Maar zo'n borstelmotor is loodzwaar in vergelijking met een borstelloos buitenlopertje. Gewoon zo'n plastic kruisje en een 19 grams erop (zoals op de Clik!, Nexus, Yak etc.).

Goeiemorgen , het "gewone" leven gaat weer beginnen , ............ voor 4 dagen :mrgreen: en dan gewoon weer 3 weken vrij :banana:

Ja hoe doe je dat eigenlijk?
Nog eens 2 weken weg konden ze hier niet waarderen :rolling:
Mijn ritme was ook danig verstoord btw ......
Ik heb vannacht 4.25 nog gezien op de wekker, ik kon de slaap niet vatten :o
(Wekkertje ging braaf om 5.25 .........)

Goeiemorgen , het "gewone" leven gaat weer beginnen , ............ voor 4 dagen :mrgreen: en dan gewoon weer 3 weken vrij :banana:
Hahaha, en dan moet-ie gaan werken en dan vriest het. Zit-ie met vorstverlet thuis. :? ;

Mijn ritme was ook danig verstoord btw ......
Ik heb vannacht 4.25 nog gezien op de wekker, ik kon de slaap niet vatten :o
(Wekkertje ging braaf om 5.25 .........)
Da's het voordeel van een onregelmatig leven leiden (of lijden :? ;)), daardoor heb je geen ritme en kan dat ook niet verstoord worden. Sommige momenten zijn dan gewoon wat ongelukkiger gekozen qua tijdstip/planning. :D

Iedereen zo te zien.

Over de bestelling in HK (ver weg)

Dat ben ik geweest ja. Had even gekeken en had niet echt wat nodig (ook aan BYM gemeld). LiPo's echter.... was even aan het brouwsen en voor ik het wist had ik wat LiPo's besteld met wat kleingoed om het gewicht tot het max aan te vullen. Was wat veel om door BYM te laten voorschieten vond ik. Een adhoc bestellinkje zeg maar. Die onduidelijkheid ook weer uit de wereld.

LiPo's voor de F-117 en de nieuwe FunJet :) (tevens geschikt voor de TwinStar en de EZ*

@ Kobus

Ik heb je nummer van Snoeksel gekregen voor mario kart
zal die van mij ff geven vanavond ken je mij ook ff toevoegen
ik zoek namelijk nog iemand die wat punten kwijt wil :rolling::rolling::hammer::lol:

Tja , wij krijgen ook reisuren betaald , en aangezien ik genoeg overuren maak , spaar ik er daar een paar van op voor deze tijd van het jaar , dit is nl. bij ons de enige tijd van het jaar , dat ze dat juist wel waarderen ;)

Hahaha, en dan moet-ie gaan werken en dan vriest het. Zit-ie met vorstverlet thuis. :? ;

Dat zou toch helemaal mooi zijn :cool: :p

@ Kobus

Ik heb je nummer van Snoeksel gekregen voor mario kart
zal die van mij ff geven vanavond ken je mij ook ff toevoegen
ik zoek namelijk nog iemand die wat punten kwijt wil :rolling::rolling::hammer::lol:

Dat zal niet zo moeilijk zijn , ik heb het nog maar één keer gespeeld :-? :D

gaan er mensen aanstaande zondag nog sturen , fladderen, op de ht???

Heb je een nieuwe auto ofzo ? :rolleyes: ;) Het is nog maar maandag hoor :D

Ziet er netjes uit Sleur.Gaan er ook een indoor baan bij bouwen las ik,voor alle soorten en maten inc nitro :D.Zijn goed bezig daar,alleen zo'n kolere eind weg
Alle offroad-banen behalve Purmerleuter zijn een knoerte-eind weg. Maar daarom rij ik lekker onroad. Binnen en tenminste wat behagelijker dan -11°C. 8O Ik raak al op leeftijd dus tsja... :? ;)

Helaas geen tijd gehad vandaag om het kleine vliegertje te testen. :evil: Morgen dan maar misschien. 8)

Alle offroad-banen behalve Purmerleuter zijn een knoerte-eind weg. Maar daarom rij ik lekker onroad. Binnen en tenminste wat behagelijker dan -11°C. 8O Ik raak al op leeftijd dus tsja... :? ;)

Helaas geen tijd gehad vandaag om het kleine vliegertje te testen. :evil: Morgen dan maar misschien. 8)

daar is trouwens zondag ook een of andere wedstrijd!!!

en tjah idd. het is pas maandag hahaahaa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back