Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En als iemand voor weinig een mooie nieuwe FunJet zoekt..... lijkt mij niet teveel met alles erop en eraan.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Bym laat die bestelling maar zitten alles wat ik nodig heb is in backorder word er vermeld :(

Duurt 7 tot nog wat dagen voor het binnen is staat er als ik wat in m,n mandje doe .

Heb het idee dat ze het nooit op vooraad hebben .

Komt wel weer een keertje .

En als iemand voor weinig een mooie nieuwe FunJet zoekt..... lijkt mij niet teveel met alles erop en eraan.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

mwha, moet nog gebouwd worden :rolleyes: , zo jammer he ;)
anders had ik hem gekocht :D
nette prijs :!:

Anders neem je deze toch Junkie tijdelijk 50% discount :help:
[URL="
- FunJet crash into videoman[/URL]

ik heb je nu al 2 keer bijna geraakt met soft depron ,maar dit wil je niet tegen je porum krijgen :nooo:

leuke polder movies :thumbsup:

ik weet nog niet of het morgen weer het zwet word of een toertocht zaanse schans , maar ik probeer aan te sturen naar het zwet te gaan , kan je ook leuk vliegen ;) nog beter dan ht, je bent er toch uit met gezin ,maar kunt ook je hobby beoefenen :D:D

Zoooo, de vrije training zit erop. Totale schade: Wielophanging vernield langs de muur (human failure :oops:). Na wat reparatiewerk weer netjes up-and-running om morgen te knallen (waarschijnlijk tegen dezelfde muur :nooo:). Nu even lekker pintje pakken en volvreten in het hotel. Na het eten zal ik wat fotootjes parkeren.

@junkie: Ja, dit was eerder geregeld en afgesproken. Da's natuurlijk dikke pech ivm het prachtige weer. Maar afspraak is afspraak. ;) :p
Posted via Mobile Device

Die Funjet is niet te duur, zeker niet omdat er twee 4S LiPo's bij zitten, alle servo's en regelaar, motor..... alleen nog de ontvanger en vliegen. ik wil wel helpen met de bouw als je dat wat moeilijk vindt :) Twee van die dingen is wel erg leuk, komop junkie ik help je met bouwen.....

Die Funjet is niet te duur, zeker niet omdat er twee 4S LiPo's bij zitten, alle servo's en regelaar, motor..... alleen nog de ontvanger en vliegen. ik wil wel helpen met de bouw als je dat wat moeilijk vindt :) Twee van die dingen is wel erg leuk, komop junkie ik help je met bouwen.....

uiteraard kan ik die raket zelf bouwen , maar je ziet op het filmpje hoe snel je 200 e kan vernietigen :mad:;)

uiteraard kan ik die raket zelf bouwen , maar je ziet op het filmpje hoe snel je 200 e kan vernietigen :mad:;)

Stel je niet zo aan , dat is twee uurtjes werken voor jou :rolleyes: en als het wel gebeurd , schenk je er min. een man of 10/15 maanden plezier van en dat is niet in geld uit te drukken :rolling:

Bespeur ik daar enige angst bij onze niets vrezende vlovo rijder? 8O :lol:

Posted via Mobile Device

angstig zou het zijn om niet in een volvo te rijden ;)

ik begin toch een aardige verzameling vliegers waar te nemen op inmiddels 2 zolderkamers 8-O

laat ik eerst is met die van burp vliegen , weet ik meteen of het wat is :idea:

laat ik eerst de blizzard is ontdekken , wellicht daarna een funjet ;)

Plaatjes van vandaag:

Proper baantje, lekker groot met mooie bochtjes en curb stones
2wlrgo8.jpg

Mooie rijdersstelling (je ziet alleen weinig als je de voorste bocht wat ruim neemt, even over het randje leunen dus :?)
3353znl.jpg

Gezellige werkplek, mooie permanente tafels met een houder voor laders (waar sleur zijn kappie op kwakt), 220V voorziening en een dikke TL-buis erboven
21jbux3.jpg

En natuurlijk de winkel met heeeeeeel veel moois en een heus frietkot
169p56b.jpg

djeez sleur , ben je daar morgen weer de hele dag 8-O ,ik krijg bijna medelijden met je ;)

ziet er verder prima uit , maar ik ga weer genieten rond en op de polders ,zou de laatste dag wel is kunnen zijn :evil:

neem de mite weer mee ,en de su27 , de schaatsen en het gezin :p

sterkte morgen ,en gaan voor dat 1ste plekkie :cool:

Ik denk zelf dat de funjet iets te hoog gegrepen is Burp,maar we gaan het meemaken :thumbsup:
Geef je even een belletje als je hem zijn maiden gaat geven,dit wil ik uiteraard niet missen ;)

@ Sleur

Lekker baantje hoor,seht sehr gut aus :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Zooooo, even een ontbijtje naar binnen werken en dan op naar Racing Paradise om kansloos op één na laatste te worden. :? ;)
Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back