Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
live vanaf de ach
Foto-4R74HFXR.jpg

Posted via Mobile Device

En het fotootje is mooi gelukt :)

En dat alles onder het mom van, we gaan even naar de vliegclub om het examen door te nemen en de theorie te leren :rolling:

De loempia's, bitterballen, bier smaakte prima :yes:

Ronald, de Mini Titan is weer beschikbaar, die oetlnl heeft een beter bod gekregen nadat we de deal al rond hadden. Ik ben er klaar mee en wil geen zaken meer met hem doen. Ik ben van afspraak is afspraak tenzij je er beide later anders over denkt.

Dus als er een geinteresseerde is...

Ronald, de Mini Titan is weer beschikbaar, die oetlnl heeft een beter bod gekregen nadat we de deal al rond hadden. Ik ben er klaar mee en wil geen zaken meer met hem doen. Ik ben van afspraak is afspraak tenzij je er beide later anders over denkt.

Dus als er een geinteresseerde is...

wat ik je informeerde, er is een zeker geintereseerde, (wel serieus helaas).

stuur je morgen ff een pb, hou die mooie heli maar ff vast..,

ronald

guten_morgen28.jpg

ZaterdACH zien we wel of jullie de theorie echt beheersen ;)

@ ronald: moet jij niet slapen, of ben je nog aan het bouwen? :rolling:

Laatst bewerkt:
@ Burp , Wat een stakker is dat dan zeg :mad: , en dat terwijl hij wel een man van "eer" is want hij zegt in zijn topic dat ie "de eer dan liever aan zichzelf houdt" :rolleyes: :roll:

@ Burp , Wat een stakker is dat dan zeg :mad: , en dat terwijl hij wel een man van "eer" is want hij zegt in zijn topic dat ie "de eer dan liever aan zichzelf houdt" :rolleyes: :roll:

Vreemde gang van zaken. Maar ik heb hem veel succes gewenst. Alles was rond, ik zou hem zelfs halen/brengen naar het station. Zand erover....

Vreemde gang van zaken. Maar ik heb hem veel succes gewenst. Alles was rond, ik zou hem zelfs halen/brengen naar het station. Zand erover....
Moet-ie naar HoogTij komen, zand genoeg. :rolling:

*helpt gebruikers aan nieuwe administraties voor 2009 omdat ze zelf de ballen verstand van boekhouden en computers hebben* :?

Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back