Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn vliegers liggen nog steeds in de folflo

lipo's liggen geladen in een warm huis :p

om vervolgens de rest v/h weekend vol te blijven vanwege..... :onweer:

bekend stukje scherm afbeelding heb je daar ;)

bym ; mocht examen vliegen niet door gaan ,haal ik s'middags wel ff de parts op , kan ik lekker knutselen en de depron cessna afbouwen :!::D

Mocht vliegen niet doorgaan morgen kruip ik de zolder nog ff op om daar verder te gaan, zondag is de bestelling klaarrrrrrrrrr :)

*gaat wat plaklood zoeken voor extra gewicht bij windkracht 6* 8O :?

Posted via Mobile Device

ik zag dat jij ook interesse toonde betreft de funjet die op het forum staat ;)

ik twijfel nog een beetje , "praktisch" nieuw , dus ik weet niet of de lipo's/regelaar al gebruikt zijn ,servo's heb je niks aan ,zijn te zwak /stuk .

verder heb je alles uit hk goedkoper,en is alles nieuw , dus :-?

ik hoef er nu ook niet perse snel 1 te hebben ,leuker is wellicht wat meer diverse modellen te hebben binnen de club ;)

Ach (!), met dit soort modellen heb je snel weer een andere, een klein foutje, ik noem iets met inverted en 150 km/u laag over en een grapjes roept snel "UP!!", en je bent weer toe aan een ander model :rolling:

De complete FunJet in de advertentie is wel helemaal nieuw. De HET motor is een hele snelle. De LiPo's weet je nooit natuurlijk.

Ik vind de advertentie twijfelachtig omdat er alleen een foto van de doos staat en niet het toestel en de servo bevat een losgerukte hefboom. Dan heb ik zo wel wat vraagtekens. Misschien wel een keer hard neer gegaan en professorisch geplakt. :? Ik denk: ik vraag het even voordat iemand zich blind staart op dat ding. En nee, ik koop dan liever een nieuwe maar ik ga eerst met de Nemesis vliegen. Misschien later ruilen tegen de Eurofighter met EDF. 8)

Een nieuwe kost €53,90 (alleen schuim, stickers en wat montagemateriaal. Een complete nieuwe, dus met Multiplex brushless, servo's en regelaar kost €175,40 (verzendkosten €8,90, geen BTW gedoe want het komt uit Duitsland). Daar komen dan nog wel LiPo's bij. ;)

Posted via Mobile Device

Laatst bewerkt:
Alles is op afstand in gang gezet bij de klant. Collega is op weg naar huis en morgenochtend zien we wel of er nog een ritje Zaltbommel in zit. Vooralsnog lijkt het erop dat het niet nodig is en er gewoon gevlogen gaat worden. :yes:

*gaat een aantal uur inverted liggen doen* 8O :sleepy: :bye:

MOOI man :thumbsup: je maiden ging echt lekker L.S.O :D
Ik heb die van mij vandaag helemaal klaar gemaakt voor de maiden, moet alleen nog ff kijken wanneer het gaat worden, maar 1 ding is zeker heeeeeel snel.

;) :D
Ik denk dat ik volgende keer ook wat spulletjes uit HK laat mee komen... ;)

doe het nou niet , moet je het straks weer allemaal verkopen :)

trekt trouwens een regenfront over , en als ik 3 uur vooruit kijk ,zit de regen boven het veld met windkracht 5 :xmas:

over een uurtje op het veld afspreken dan maar ;)

Laatst bewerkt:
Moet eerst even met de kleine naar schaatsen. Gewoon op het veld om 13:00u, komt helemaal goed schatjes ;)

Al last van examenvrees? :rolling:

Goede morgen vrienden :D

11515drink-coffee-posters.jpg

Het weer ziet er zeker goed uit, op buienradar een kleine depressie rond 13.00 uur. Neemt Sleur nog de Partytent mee? (als hij niet hoeft te werken :p)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back