Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
trekt trouwens een regenfront over , en als ik 3 uur vooruit kijk ,zit de regen boven het veld met windkracht 5 :xmas:

Goedemochel allemaal,

Ik zat ook al even te kijken naar de bekende radarbeelden, echter krijg ik hem niet verder dan 13.00 uur :confused:

Ik denk dat ik zo maar ff naar het veld rijd, om de situatie ter plekke even te beoordelen, er staat hier al een stevige bries. (kijkend naar die mooie blauwe windmolen in mijn achtertuin....

Het weer ziet er zeker goed uit, op buienradar een kleine depressie rond 13.00 uur. Neemt Sleur nog de Partytent mee? (als hij niet hoeft te werken :p)

Dat wordt er dan eentje met stormbanden en echte haringen..:D:rolling:

we horen het wel van je ronald , alles staat klaar .

de blizzard nog ff voorzien van scharnier tape :p

de funliner heeft wel vaker in de sneeuw/regen gevlogen :cool: , maar of de andere vliegers daar tegen kunnen is maar de vraag ;)

*tijdens de diverse werkzaamheden via beheer op afstand*

:p
Dat is toch niet erg? Op die manier doe je tenminste iets aan de "kredietcrisis"
;)
Op voorwaarde dat je de spullen niet op krediet koopt natuurlijk, dan verplaats je het probleem. :? ;)

Moet eerst even met de kleine naar schaatsen. Gewoon op het veld om 13:00u, komt helemaal goed schatjes ;)

Al last van examenvrees? :rolling:
Tsjonge, het heeft 3 nachtjes gevroren en ze moeten op schaatsles. 8O Dat je daar nog aan toe geeft.

En nee, ik vrees alleen het ergste voor de examinator. :lol: :rolling: 8)

Het weer ziet er zeker goed uit, op buienradar een kleine depressie rond 13.00 uur. Neemt Sleur nog de Partytent mee? (als hij niet hoeft te werken :p)
Er staat niet veel meer wind dan gistermiddag. Ik neem de partij tent wel mee dus als het nodig is dan kan die op. Er zitten van die houten stokken bij die hem aan de grond moeten houden.

Bart neemt de biertafel mee? :D

Ik denk dat ik zo maar ff naar het veld rijd, om de situatie ter plekke even te beoordelen, er staat hier al een stevige bries. (kijkend naar die mooie blauwe windmolen in mijn achtertuin....
Je moet die windmolen even wat zachter zetten zodat het minder waait op het veld. Wel treurig dat je hem harder zet omdat wij moeten vliegen. :evil: ;) Als de windzak horizontaal hangt, dan is het goed. Voor minder doen we het natuurlijk niet. :nooo: :showass:

*gaat nog maar wat lood bijplakken*

ik was net nog ff op ht met siggy :hammer:

zou het op het veld ook zulk weer zijn :confused:;)

IMG_0159.jpg

Ik heb net stiekem nog even in Spaarnwoude geoefend. De kids even rennen bij de klimmuur en ik vliegen. Best te doen... :lol:

foz8p.jpg

Net terug van het veld, voor mij is het een GO. Ik moest mijn zoontje even naar de Scouting brengen en dat ACH ik rij even langs het veld.
Het veld is goed bereikbaar en het veld op zich is wel wat drassig maar daar hebben schuimvliegers niets mee te maken :D. Wel even opletten als je weer terugrijdt want je banden zitten vol met klei ;)
Windje was ook prima, zeker minder wind dan gisteren op HT.

Dus mijn mening is dat het gewoon doorgaat :thumbsup: een beetje Hoogtijer laat zich niet afschrikken :p :cool:
Mocht Ronald wel bang worden dan gaan we gewoon naar Hoogtij :rolling: :wink:

Net terug van het veld, voor mij is het een GO. Ik moest mijn zoontje even naar de Scouting brengen en dat ACH ik rij even langs het veld.
Het veld is goed bereikbaar en het veld op zich is wel wat drassig maar daar hebben schuimvliegers niets mee te maken :D. Wel even opletten als je weer terugrijdt want je banden zitten vol met klei ;)

Dus mijn mening is dat het gewoon doorgaat :thumbsup: een beetje Hoogtijer laat zich niet afschrikken :p :cool:
Een drassig veld biedt extra mogelijkheden als vertikaal landen. 8)

*neemt een pot witkalk mee om cirkels te trekken* :rolling:

*heeft er vreselijk zin an* :pim:

Mocht Ronald wel bang worden dan gaan we gewoon naar Hoogtij :rolling: :wink:

het minste is idd de klei , de vorige keer zaten mijn banden /wielkassen helemaal vol zooi :mad: ,toen mompelde ik iets van ,daar ga ik niet meer heen met nat weer :-)

gisteren net door de wasstraat geweest ,en ook de onderkant laten reinigen ,dus

verplaatsen van datum is mij ook best , maar volgend weekend moet ik werken :-)

gisteren net door de wasstraat geweest ,en ook de onderkant laten reinigen ,dus

verplaatsen van datum is mij ook best , maar volgend weekend moet ik werken :-)

WTF!!! 8O :sleepy: :( :confused:

Dat heb je hè met zo'n Olvov, die kunnen niet tegen modder.... Een gemiddeld parkeerterrein bij de golfclub wordt ze al te veel :wink:

Laatst bewerkt:
*kuch*

junkie_rc_ez_blowjob.gif

Zet je hem toch op het asfalt? Moet je alleen een stukje extra lopen. :?

volgens mij ruk jij je iedere avond af op dit filmpje :cool:

asfalt ? waar ? ,ja ik zet hem wel op de vluchtstrook op de snelweg ;)

wanneer weten we of het doorgaat ? , gezin kijkt me ook al aan , zo van ,gaan we nog de stad in ofzo ,of moet je weer vliegen? ;)

* is onderweg naar het veld*

Pas op hoor, straks wordt je auto vies :p

Afspraak was dat we gingen vliegen, dus als dat op het laatste moment niet doorgaat is dat een meevaller voor de stadgangers. Tot die tijd gaan we er gewoon vanuit dat het doorgaat :yes:
Jeroen Teeling heeft zich ook flink uitgesloofd om soep te maken voor straks op het veld... die kunnen we ook niet laten barsten :nooo:

Op buienradar is het na 12.30 uur ook voornamelijk droog :thumbsup:

Laatst bewerkt:
(@#!*^$#(^$@(#$@*

Is de manager/planner even vergeten door te geven dat ik om 15:00 uur op een duf kinderfeestje moet zijn (terwijl ze de deur achter zich dicht trok om zelf te vertrekken voor haar opleiding). :evil: Dus dat wordt een strakke planning, hoewel... Gisteren waren we ook na 2 uur fladderen wel erg klaar en verkleumd. :lol: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back