Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De bestellingen staan klaar.

Hier volgen de verschuldigde bedragen :

Junkie = 73,77
Ronald = 119,85
Philliams = 20,96
Jasper = 149,66
Siggery = 92,2
Mike = 115,15

Nduszzzz :p

Gewoon een stuks ductape erover, doen we ook altijd op HT ;)
P.S. regent nauwelijks meer :D
Hmmmm, de waarnemingen van Uienradar zijn toch duidelijk anders dan mijn visuele waarnemingen (met en zonder bril 8O). Hier zo'n lekkere zeurderige regen die tussen echte regen en motregen in zit. Na 5 minuten ben je dan wel doorweekt. :?

*legt alles achterin de auto* :yes:

Tsjonge, hoe leip moet je zijn om in de regen bij windkracht 5/6 te gaan vliegen in een poging je piepschuimbrevet te halen? Knettergek natuurlijk, zoals het een beetje HoogTij-er betaamt. :thumbsup: Burp, junkie en Sleur onder toeziend oog van Ronald braaf 3x een rondje gevlogen en klaar. De meeste verplichte figuren gingen door de harde wind automagisch. Alleen wat corrigeren en achteraf zeggen wat je deed was voldoende om de examinator te overtuigen van de professionele onkunde. :lol: Maar alle drie netjes geslaagd. :bday: :celebrate:

Jammer dat BYM last had van de harde wind en regen. Vier had natuurlijk nog mooier geweest. :yes: Maar wel goed geprobeerd met de vlieger van philliams (maakt het ook weer moeilijker :worship:)

Ronald bedankt voor de moeite en het verrot laten regenen van jezelf. :? ;) Jeroen bedankt voor de goede catering (koffie en snert). Het was net of we op HoogTij waren alleen dan met prutklei in plaats van schoon zand. :lol:

Posted via Mobile Device

*gaat een dreigbrief naar Piet Paulusma sturen omdat nu de wind is gaan liggen en de zon schijnt* :evil:

Echte mannen vliegen niet bij mooi weer, die doen examen in storm en regen. :p
Posted via Mobile Device

Heren vliegerts , gefeliciteerd met het behaalde brevet :thumbsup:

1767005.jpg

Sluit ik mij graag bij aan en overhandig hierbij het felbegeerde brevet :p :D

ja ja ,dat was zeker ff leuk :D

ik wou eerst wat fladderen met de ez , dus die lag klaar ,voor dat ik het wist deed ik er examen mee , gewoon keurig volgens het boekje :p

ik kan het niet laten ( zou burp ook doen ) ....ook kwam ik niet in de verboden zone ,( achter het hek ) zoals burp :rolleyes:;) , dat is het verschil tussen echt goed vliegen of gewoon gemiddeld :rolling:

ronald ; bedankt voor de genomen moeite om ons te breveteren in echt hollands weer

jeroen ; dat was lekkere snert en koffie ( jammer dat er geen suiker was );)

bym ; bedankt voor de snelle levering :cool:

vanaf nu iets minder modelbouw (proberen) en de 1001 klusjes in en rond het huis is afmaken :help:

was weer erg gezelli en nog even handtekening gezet onder genot van een paar pilsjes op de ach :p

Ondanks het weer was het toch weer helemaal top vandaag :yes:
3 leerlingen hebben hun cursus positief afgesloten met een praktijkexamen en daarmee hun brevet gehaald ;)
De soep van Jeroen Teeling was ook erg lekker, vooral bij de bus :D, dus die ging er wel in.... mij benieuwen hoe die er straks weer uitkomt :confused: :p
Jasper kwam ook nog 'even' langs om te zeggen dat wij helemaal gek waren, daarna was hij weer snel vertrokken met een smoes :wink:
Verder veel respect voor Ronald, die moest verplicht op het veld staan :D maar alles werd weer goedgemaakt door hem even met mijn Easystarfighter te laten vliegen, later ook met die van Junkie ;). Daarna nog even naar de Drossel gegaan om onze innerlijke ik te verwennen :celebrate: Aldaar gekomen begon de zon te schijnen :mad: :sad:
Net dus nog maar even de dag afgesloten met wat gefladder op HT (Burp, Bym en ik), was ook weer erg leuk. Ik had nog even de Funslet van Burp onderhanden genomen, wat vliegt dat ding strak :worship: Dat wordt toch v/d zomer weer een boodschap doen :wink: (vrouw staat nu over mijn schouder mee te lezen en staat nee te schudden :D :p) Komt goed schatje... ze kent mij langer dan vandaag. En anders wordt hij betaald van de voor vrouwen geheime rekening bij Rob :rolling:

Laatst bewerkt:
Tsja, als je je vliegers via de internets bestelt en betaald met PayPal/credit card dan loop je al minder risico. Alleen komt er wel een punt waarop ze zich gaan afvragen hoeveel vliegers je hebt. Af en toe een verkreukeld Depronnetje laten zien en dan kun je weer 3 modelletjes door.

*overweegt stiekem ook een Fuckjet voor op HT/ACH* :? ;)

Posted via Mobile Device

Heerlijk gevlogen tijdens het examen, en die verboden zone, we zouden geen Hoogtijeres zijn als we daar ook niet een rondje zouden maken.

De wind was behoorlijk en de TwinStar heeft daar heerlijk last van, maakt het vliegen nog leuker :)

Ronald, bedankt voor de tijd die je erin gestoken hebt (en het verdragen van de wind en regen) :yes:

Jeroen, bedankt voor de soep :thumbsup:

In de Drossel lekker nagezeten en we zagen het weer opkanppen. Wat doe je dan als kers verse brevethouder?? Je gaat natuurlijk wildvliegen op Hoogtij :rolling:

De FunJet lekker de sporen gegeven, wat is dat ding snel uit het zicht verdwenen als je wat gas geeft :)

Phil ook even laten vliegen, hij komt er ook niet meer onder uit om er een te kopen geloof ik :)

Kortom, was een lekker dagje.

Tsja, als je je vliegers via de internets bestelt en betaald met PayPal/credit card dan loop je al minder risico. Alleen komt er wel een punt waarop ze zich gaan afvragen hoeveel vliegers je hebt. Af en toe een verkreukeld Depronnetje laten zien en dan kun je weer 3 modelletjes door.

*overweegt stiekem ook een Fuckjet voor op HT/ACH* :? ;)

Posted via Mobile Device

ik overweeg ook van alles , maar probeert een beetje de rem erop te houden :wink:
eerst leren vliegen met de blizzard , als je daarmee kunt vliegen ,heb ik gelijk mijn nitro motor brevet :cool:
waarschijnlijk begin ik daar ook niet aan , aangezien de brushless/lipo generatie veel krachtiger is :p

sleur ; als je nog filmpjes hebt .,,,,

* gaat verder a/d depron cessna *

Laatst bewerkt:
Hier een paar filmpjes van de FunJet op Hoogtij daarnet. Pittig windje maar voor de Jet geen probleem.

Laatst bewerkt door een moderator:
Allemaal gefeliciteerd met het behalen van het hieperdepiepschuimbrevet ;)

Er stond vanmiddag zeker een pittige wind,om over de regen maar niet
te spreken.
Bart en ik reden rond 13.00 uur weg uit Bussum,Burp nog even een sms-je gestuurd over de stand van zaken maar hoe dichter we in de buurt van de Zaanstreek kwamen hoe donkerder het werd :evilbat:

Zijn rond 13.45 uur even wat wezen happen bij de Mac in Amsterdam Noord
en het weerbeeld was uitermate droevig waarna we maar besloten hebben
om richting huis te gaan :???:

Die filmpjes van de Funjet zijn echt gaaf,wat een raket is dat.
Heb mezelf vanmiddag toch maar ingehouden en de Funjet maar lekker op
de plank laten staan :grin:
Mijn vliegvaardigheid en mijn oogjes laten dit toestel in no-time crashen,zo snel dat deze jet uit het zichtveld verdwenen is,wauwww ;)

Heb vanmiddag wel een leuke gadget meegenomen uit Bussum,de ASTRO FLIGHT WHATMETER

wattneterfull.jpg

Kunnen we eens meten hoeveel vermogen de vliegtuigen nu werkelijk geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back