Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Bart D.: Is de Nexus niet wat voor jou? Beetje plakken en dan kan je in de sporthal meedoen. Errug leuk, maar dat weet je. En je leert er ook nog een beetje beter door vliegen. 8) Als je met een MiniMag kan fladderen dan lukt een Nexus indoor zeker. :yes:

Is inderdaad wel wat voor mij,maar alleen indien geheel RTF (zonder ontvanger,want ik heb Futaba) met 3 leipo's en bijpassend laadkabeltje.
Over de prijs worden we het wel eens. ;)

Is inderdaad wel wat voor mij,maar alleen indien geheel RTF (zonder ontvanger,want ik heb Futaba) met 3 leipo's en bijpassend laadkabeltje.
Over de prijs worden we het wel eens. ;)
De prijs misschien wel, maar dan moet je wel een kratje of twee vrije tijd afleveren. Want daar ontbreekt het enorm aan op dit moment. Als ik genoeg tijd zou hebben, had ik ook niet de Epilepsia geplakt. Zo erg dat ik misschien zaterdag niet ga feesten in Wognum en zondag niet ga vliegen in Egmond. 8O Ondertussen is het lekker tegen 200% cashen bij de klanten en de tijd-voor-tijd-keer-twee uurtjes tikken lekker door voor een extra lange verkantie naar weet-ik-veel-waar komende zomer.

Dus gewoon as-is en niet anders. Anders dinsdag op de club even samen plakken want de dinsdagavond is wel mijn vrije tijd. :p :yes: :thumbsup:

@Sleur:

Als er een regelaar,een werkende motor met propsaver, proppelor, servo's en 3 bijpassende Lipo's bijgeleverd + laadkabeltje kunnen worden en de webbing/carbon- versteviging etc nog OK/aanwezig is dan fixen we op de ACH de motormount schade wel ;)

Ik heb namelijk ook 6 Europallets vrije tijd te kort. :? :neutral:

@Sleur:

Als er een regelaar,een werkende motor met propsaver, proppelor, servo's en 3 bijpassende Lipo's bijgeleverd + laadkabeltje kunnen worden en de webbing/carbon- versteviging etc nog OK/aanwezig is dan fixen we op de ACH de motormount schade wel ;)

Ik heb namelijk ook 6 Europallets vrije tijd te kort. :? :neutral:
LiPo's kan ik je even niet aan helpen. Alleen twee nieuwe FlightPower 2S 350mAh's bij de winkel in Heemskerk. Propellor is geen probleem. Het boutje van de prop-adapter fröbelen we wel een nieuwe in. Verder is-ie helemaal zoals-ie afgelopen zondag nog gevlogen heeft. Het carbon is, voorzover noodzakelijk, zo weer vast te plakken. ;)

Ga ik ook daarna een piepschuim neus op de NeuroFighter knutselen en plakken. :mrgreen:

:puppydogeyes::puppydogeyes::puppydogeyes: :puppydogeyes::puppydogeyes::puppydogeyes: :puppydogeyes::puppydogeyes:

forsale_ez_star.jpg

Vrijdag middag kom ik ook naar HT2. Ik zit eerst in Eindhoven, maar zal rond 16:00 wel aanwezig zijn. Ik ga dan even de Hydro testen.
Als het goed is staat er dan bijna geen wind.

Aan allen tot morgen.......

GrTz Jasper

Morgenmiddag (13:30u) op HT2 om lekker te fladderen? Mooie tijd. Ik neem de Hydro, de gerepareerde mite en de TwinStar weer mee. Ook de funjet moet weer even worden uitgelaten.

Lekker fladderen dus :thumbsup:

Ik heb ook een paar Leipo's leeg te vliegen, zal voorlopig wel weer daarbij blijven ook, aangezien de carburateur van de pHummel van slag raakt na 4 keer gas geven .....

Tijd om op zoek te gaan naar een 10cc+ motor dan maar :rolleyes:

@Nickos

Nog bedankt voor de glowplug, al was het jammer genoeg niet de volledige oorzaak.
Je kunt hierboven lezen wat ik als alternatief ga doen, de carb is niet van deze tijd :mrgreen:

site1_20051108123816_zeilende_zon.jpg

Mogguh! :morning:(moet nog even bakkie koffie regelen)

:zon: :zon: :zon:

Wordt weer een topdag vandaag! :cool:

Vandaag een licht programma:
Tuinonderhoud en daarna maar eens even kijken of er nog gevlogen kan worden. ;)

mogge , ook hier een licht schilder programma :p
1,5 dag staan schuren met 2 man , dus nu lekker gronden .

ik werk tot 14;00 u ,en dan lekker fladderen :p, dimitri gaat ook mee.

ik begrijp dat de meeste naar ht 2 willen ? das best ,maar ik hoop dat sleur dan ook ff komt ( vast wel ) voor de in ontvangst nemen v/d ez :cool:

sjourd ; mooie berg ez stuf he :mrgreen:;)

anders eerst naar kantoor sleur en dan naar ht

Môgguh, vandaag weer een lekkere stressdag om alles van afgelopen week alsnog klaar te krijgen. Jammer van die twee dingen die weer tussendoor kwamen en ruime 3 dagen extra tijd hebben gevergd. :evil: Daar gaat mijn HT2-tijd... :cry: Voor 17:00 uur gaat het niet lukken, waarschijnlijk vanavond en dit weekend nog even doorhalen. 8O

die is mooi :rolling:

kom straks ook lekker vliegen ;)

sleur ; gewoon een beetje doorwerken ,dan kan jij gewoon ff vliegen ;)

anders kom ik wel ff naar je kantoor , kijken of je ook echt zweet :mrgreen:

ik wil wel vliegen:cool::cool:. maar op dit soort vrij dagen is er altijd een vroege spits. En dan ben ik veel te laat in arnhem.:( Bij mijn lieve scoutjes!:rolleyes:

is een stalen spur trouwens aan te raden op de savage:confused:

is een stalen spur trouwens aan te raden op de savage:confused:
Niet aan te raden, dat is een moetje. Anders blijf je plastic tandwielen gebruiken. Alleen als je een stalen spur gebruikt, moet je ook een hard stalen clutch bell nemen (zo'n uitvoering met van die ventilatiegaatjes) en als het even kan ook alu koppelingsschoentjes (die plastic schoentjes smelten dan weg in plaats van je spur gear, de warmte moet toch ergens heen ;)).

sleur ; gewoon een beetje doorwerken ,dan kan jij gewoon ff vliegen ;)

anders kom ik wel ff naar je kantoor , kijken of je ook echt zweet :mrgreen:
Zweten doe ik niet. :nooo: Schermpjes turen, muisje schuiven, knopjes drukken, achterover leunen en wacten tot het balkje weer klaar is en de zandlopertjes weg zijn, weer knopjes drukken, schermpje turen, muisje schuiven etc. Tijdens de balkjes even MBF-en en balen. :evil: Ik ben zo weg naar een klant en ben zo rond 15:00 uur weer terug op kantoor om de rest vanuit de luie stoel af te ronden. Project 2 van 3 is dan klaar. :?

Zweten doe ik niet. :nooo: Schermpjes turen, muisje schuiven, knopjes drukken, achterover leunen en wacten tot het balkje weer klaar is en de zandlopertjes weg zijn, weer knopjes drukken, schermpje turen, muisje schuiven etc. Tijdens de balkjes even MBF-en en balen. :evil: Ik ben zo weg naar een klant en ben zo rond 15:00 uur weer terug op kantoor om de rest vanuit de luie stoel af te ronden. Project 2 van 3 is dan klaar. :?

beetje rot tijd 15;00 u , dat gaat inhouden dat ik ook niet kan vliegen , want dan ben ik pas om 15;45 op ht ,en 17;30 eten we thuis alweer :mad:

helaas voor dimitri , of je moet de ez op je werk laten liggen ,dan pik ik hem om 14;00 op ,centjes geef ik aan je collega ;)

roept u maar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back