Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
beetje rot tijd 15;00 u , dat gaat inhouden dat ik ook niet kan vliegen , want dan ben ik pas om 15;45 op ht ,en 17;30 eten we thuis alweer :mad:

helaas voor dimitri , of je moet de ez op je werk laten liggen ,dan pik ik hem om 14;00 op ,centjes geef ik aan je collega ;)

roept u maar
Ik SMS't je wel even als ik weer terug ben.

Ook tegen jou maar meer specifiek nog tegen de echte junk :)

Jammer sleur, werk gaat voor het meisje (en het vliegtuig) ;)

Overigens ben ik een vliegtuigje rijker maar komt pas over ruim twee weken (wordt door een kennis van Ronald dan mee naar hier genomen) of iemand moet eerder naar Belgisch Limburg gaan, dan wil ik wel een lift ;)

Maar weer even een uitstapje naar Velsen, kijken of er een vervangende carburateur te regelen valt ....

@Sleur
BartD mag hem kopen, dat scheelt dan hebben we er weer een binnenvlieger bij :)

@Sleur
Doe jij die 12,5cc nog weg?

Maar weer even een uitstapje naar Velsen, kijken of er een vervangende carburateur te regelen valt ....

@Sleur
BartD mag hem kopen, dat scheelt dan hebben we er weer een binnenvlieger bij :)

@Sleur
Doe jij die 12,5cc nog weg?
Mijn idee voor wat betreft de Nexus. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :yes:

De 12,5cc hou ik nog even. Een 1500W brusless is geen probleem maar een batterijtje voor zo'n brommer wat wat te prijzig. Dus ik ga de Jodel Robin helemaal mooi maken met een nieuw verfje etc. en dan toch maar eens een stapje richting *kuch* nitro wagen. :rolling: Ander had Philliams al gehad voor zijn Climato. Maar de ASP blokjes zijn niet zo prijzig bij Conrad en anders in Hongkong. ;)

*staat zich suf tevklikken en rijdt straks om via de Coentunnel om rond 14:30 even langs HT2 te scheuren en de handel af te leveren om vervolgens weer richting kantoor te vertrekken*

Posted via Mobile Device

Ook tegen jou maar meer specifiek nog tegen de echte junk :)

Jammer sleur, werk gaat voor het meisje (en het vliegtuig) ;)

Overigens ben ik een vliegtuigje rijker maar komt pas over ruim twee weken (wordt door een kennis van Ronald dan mee naar hier genomen) of iemand moet eerder naar Belgisch Limburg gaan, dan wil ik wel een lift ;)

Uhhh, ff rekenen, als de overdracht de 19e plaatvind, denk ik dat ik hem ook voor je kan meenemen...:cool:

* gaat verder aan de tuin * (zonder bart..)

*is het werken beu na een bakkie pleur in de buitenlucht op het stoepje* :evil:

*stapt in de auto richting kantoor en gaat ze een fijn weekend wensen* :bye:

*gaat vervolgens richting HT2 om te kijken of er nog wat te vliegen valt* :banana:

Dus nog een 30 minuutjes onderweg, dan even wat dingen voor het weekend inladen en richting HT2 met een lading ontladen LiPo's. Geen ramp, lekker in het zonnetje zitten/staan is ook prima. :thumbsup:

Net terug van wat boodschapjes doen.
Ga de EZ* inladen (gooi smijt) en paar accutjes, morgen dan maar een Nitro Engine bestellen bij de gezelligste winkel van Nederland :)

Weer terug van HT2. Lekker 7 LiPo's leeggevlogen, was heerlijk toeven en nog druk ook :)

De mite doet het weer prima na de kleine reparatie en de Hydro vliegt fantastisch. De 8 inch props op de Twin breken toch vaan bij de landing. De tip komt dan net op de grond. Ik ga kijken of ik een landingsgetel kan maken zodat hij wat hoger van de grond komt zodat de props niet zo snel meer breken.

Ook Sleur heeft lekker de nodige LiPo's bol doen staan. 8O De motor in de Holiday trekt zo'n 16A en de LiPo's uit China zijn 1500mAH bij 20C. Dat is wel heel optimisctisch dus na braaf rondjes vliegen tot de accu leeg was stond de accu aardig bol en flink te heet. Toch 4 accuutjes met de Holiday leeggevlogen. Satstok bedankt voor de tip dat de voorlijst te puntig was. Het afknippen van de voorste rand maakte de Holiday al een stuk minder happig op het hoogteroer. Ik zal dit weekend de boel toch noch wat meer afvlakken want de Holiday is een leuk vliegertje. :yes: Ook de Mite vloog weer lekker. Jammer dat ik alleen maar lege accu's mee had, kostte wel even voor er weer wat vliegbaar was. :(

De EZ en alle bijbehorende zooi is van eigenaar gewisseld. Weer een doos met zooi de garage uit. :thumbsup: Nu nog een paar auto's wegwerken en dan is er weer loopruimte. 8)

Van het weekend even rustig aan en bijkomen. Dus even niet vliegen. :bye:

Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back