snoeksel
Forum veteraan
Kom je toch lekker naar het IJmuider strandIk geloof dat er dus niemand heen gaat zondag morgen ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kom je toch lekker naar het IJmuider strandIk geloof dat er dus niemand heen gaat zondag morgen ?
Nog interesse in een extra gratis golfkarretje voor de Bajaarde? Is makkelijker meenemen in een zandbak.Kom je toch lekker naar het IJmuider strand![]()
Hij is weer poepie schoon.Altijd welkom een karretje, zoals mijn Oma altijd zij:Beter rot rijden,dan deftig sjouwenNog interesse in een extra gratis golfkarretje voor de Bajaarde? Is makkelijker meenemen in een zandbak.Kwam hem tegen bij het opruimen van de zooi.
![]()
Ik geloof dat er dus niemand heen gaat zondag morgen ?
Goeiemoggel......
Lekker weertje vandaag.
GrTz Jasper
Helaas geen vliegen voor mij dit weekend![]()
De Oude Dame staat bijna weer in elkaar.Wat blijft het toch lekker jongens een beetje knutselen.Morgen avond de rest en zondag Ready to Rumble![]()
Helaas geen vliegen voor mij dit weekend![]()
![]()
![]()
![]()
Voor je het weet ben je tot 2 uur 's nachts lekker aan het knutselen. Als ik het zo lees is het gewoon een feest der herkenning
Wordt er vandaag eigenlijk wel gevlogen en heeft het voor mij zin om naar ach te gaan voor wat instructie.
Ja ik ben lid en heb een ibis,ervaring met mijn mond 85 jaar en in het eggie nul komma nul.
Ben trouwen wel een nieuw lid sinds deze week, vorige week voor het eerst de club bezocht en gelijk maar lid geworden, kwam allemaal mafkezen tegen en dat bevalt mij heel goed.